Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Малин, 1925: «Скарга Золотарських цілком безпідставна і породжена мріями…»

3.06.2016
Малин

Демонтувати? Пам'ятник? Як то воно буде в Малині...


Скромно, в додатку №2 до розпорядження голови Житомирської ОДА: "Пам’ятник партійно-комсомольському підпіллю, вул. Тараскіна, 1 (парк культури)"...

На сайті Житомирської обласної державної адміністрації  опубліковано розпорядження Сергія Машковського«Про перейменування топонімічних об’єктів та демонтаж пам’ятників та пам’ятних знаків у Житомирській області», а також розпорядження № 164 від 03.06.2016 року «Про внесення змін у додаток 1 до розпорядження голови облдержадміністрації від 20.05.2016 № 140»

«20 травня я підписав розпорядження про перейменування 796 вулиць у 223 населених пунктах Житомирщини. Я дослухався рекомендацій обласної комісії  з топоніміки та позиції громадськості. Звертаю увагу місцевої влади на посилення роз’яснювальної роботи щодо нових проукраїнських назв. Це наша спільна відповідальність – виконати закон про декомунізацію. Також закликаю не гаяти часу в питанні демонтажу пам’ятників і анотаційних дощок», – сказав голова облдержадміністрації Сергій Машковський.

«На виконання ст. ст. 6, 39, 41, частини 2, 3 розділу VІІ Закону України «Про місцеві державні адміністрації», п.п. 6 п. 2 ст.7 Закону України «Про засудження комуністичного та націонал–соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», враховуючи пропозиції громадськості, рекомендації Українського інституту національної пам’яті та обласної комісії з топоніміки перейменувати топонімічні об’єкти у населених пунктах Житомирської області без зміни нумерації будівель», – йдеться у документі.

 Також документом передбачається демонтаж пам’ятників, пам’ятних знаків, анотаційних дощок.

 Крім цього,  документ передбачає виділення у місцевих бюджетах коштів на виготовлення та встановлення табличок з назвами вулиць і нумерацією будинків та їх встановлення.

Щодо Малина.

В додатку №2: Перелік пам’ятників, пам’ятних знаків, анотаційних дощок, які необхідно демонтувати, затверджений розпорядженням голови ОДА № 140 від 20.05.2016

скромно зазначено, що потрібно демонтувати зовсім не скромний пам'ятник у Малині: "Пам’ятник партійно-комсомольському підпіллю, вул. Тараскіна, 1 (парк культури)".

Привертає увагу те, що на офіційному ресурсі ОДА систематично ігнорують статус Малина, як міста обласного значення. На відміну від Коростеня, Новограда-Волинськог та Бердичева його через раз прописують в Малинський район. А можливо ті "раритети" і не належать місту?

Топономіка малинських вулиць.

Чи то в Житомирі вирішили, що малинська топонімічна комісія дуже гарно спрацювала, чи то ще які причини, але розпорядження губернатора про перейменування вулиць геть оминуло наше місто.

Наприклад всі вулиці імені Ватутіна по області перейменували, а в Малині наче й залишається. Може не той Ватутін? Але ж ще добра жменя вулиць аля-советікус не перейменовано в Малині. Будемо чекати поки своя про своє поінформує.

Детальніше Розпорядження голови ОДА: перелік перейменованих вулиць

 

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2016.06.11 14:28 -
Малинський (30)
0 0
Демонтувати? Малин? Як то воно буде з пам'ятником?
Відповісти
2016.06.08 09:03 -
Позивний Хансен (15)
0 0
Ідеальний варіант перейменувати той меморіал й всі більшовицькі символи, що на йому розміщені також, і все. Меморіал героям опору 2 Світової війни.
Відповісти
2016.06.06 09:47 -
Гнат Лісовий (14)
1 0
саме цікаво, що розпорядження готувалося певне ще до народження Машковського. А зараз він тільки бездумно підписав. Пам'ятника на честь піонерської організації немає в нас уже 20 років.
Відповісти
2016.06.04 10:58 -
Кіт Мармиза (9)
2 0
Ой, якби в нас все так робили як подписують. Ви якби ще й хотіло його потурить то нічого б не вийшло, бо грошей в бюджеті не наклали, а як наклали то хтось вср*****ся і пошло поїхало.
А от ви знаєте слово з трьох букв?.... ГМП! от молоточком букавки поодбивають а посерединці з того набора притулять ГМП і всі в шоколаді, і волкі сити і овці з рогами..
а по бокам шоб гарнюньо було можна притулити ПТР - памятник тоталітарному режиму
а в заді напишемо ЖД - жертва декомунізації і будемо мати постамент для всіх празників, тільки не перепутать з якого боку й коли подходить... отаке лобне мєсто. Хто за голосуєм)))
Відповісти
2016.06.04 00:53 -
Руслан (8)
0 0
У Малині і так нема ніяких пам"яток! А тут пам"ятник Підпільникам зносити "ідіоти"!!!! А замість його, що чергова грюдка з бур"янами? Правильно написав Пан Скальницький, перейменувати і все на цьому.
Відповісти
2016.06.03 23:34 -
Малинський (5)
2 0
Назву треба змінити, а от нищити не дамо!!! Зносьте все в Житомирі, як вам руки чешуться, а до Малина зась.
Відповісти
2016.06.03 23:04 -
Олександр Скальницький (3)
1 0
Казав же, зробіть напис "Героям Руху Опору у ІІ світовій війні" на меморіалі! Що важко було переробить?
Відповісти
2016.06.03 23:48 -
bla bla bla (6)
1 -1
Для чого змінювати назву? Підпілля саме так називалося. Піде Машковський разом зі своїм розпорядженням в одне досить неприємне місце, собака дика!!Воно перед тим як документ підписати чим думало?Плутати історію міста з тоталітарним режимом...
Відповісти
2016.06.04 10:58 -
Григорій Шитюк (10)
4 0
яке в біса "підпілля"...? як вже остогидли ці комуняцькі байки про "единую и направляющую движущую силу совецкого строя...", навіщо підростаючому поколінню втовкмачувати в голови цю дурню? стоїть пам'ятник - переіменуйте його на кшалт "пам'яті земляків, що віддали життя у Другій світовій" - здається це для всіх прийнятно.
мій дід не повернувся з тієї війни, то нехай правнуки в День пам'яті занесуть квіти до пам'ятника у рідному місті (бо де могила діда ніхто не знає), та пам'ятають про страшну трагедію що довелося пережити їх предкам - щоб страхіття війни ніколи не повторилося.
Відповісти
2016.06.08 09:15 -
Позивний Хансен (16)
1 0
Погоджуюсь, перейменувати раз, радянську символіку затерти (знащити, замалювати). Ну, а щодо ролі Тараскіна та Сосніної, то раджу не вчити історію по книжкам радянських пропагандистів, а на підставі історичних джерел. Але комусь дуже хочеться й надалі поклонятися енкеведисту Тараскіну, який ніякого вкладу у перемогу не зробив, чи Сосніній, яку героєм зробив її брат після війни..... Ви думаєте чому в 60 роках філь про Сосніну (Ніна), знімали не в Малині, а в Криму? Все тому, що на той час малинчани дуже добре пам'ятали, чим займалася та Ніна в окупації .... Але пройшли роки, очевидці подій відійшли у кращі світи, натомість в головах малинчан гуляє радянська міфологія.....
Поряд є погруддя Вайсера (танкіст, загинув на ст. Чоповичі), Єгорова (артилерист ЗИС-3 76 мм, загинув під Йосипівкою), Алєксухіна (льотчик-штурмовик ІЛ-2, загинув під Іванівкою), Кузнєцова (герой СРСР за Фінську кампанію, загинув в 1941 році на чернігівщині), Грищенка, Який підчас війни врятував понад сотню побратимів.... Ось хто є справжні герої, що реально в боях приймали участь й загинули як герої, а не всякого роду більшовицька сволота, яка знущалася над українцями, у т.ч. над малинчанами.
Відповісти
2016.06.08 11:25 -
Ольга Єсипчук (17)
0 0
так шо Ви пропонуєте?
Відповісти
2016.06.08 12:03 -
Позивний Хансен (18)
1 0
Пропоную малинчанам вшановувати справжніх героїв-фронтовиків, а не енкеведистів, це перше, друге, змінити напис на меморіалі й всю символіку срср звідти прибрати
Відповісти
2016.06.08 16:21 -
Черемушки (20)
0 0
Тоді добивайтесь, раз так кортить. Пам'ятник Сосніній приберіть біля школи 3. Перейменуйте школу 1. Табличку з "Ласунки" приберіть. А Іван Іванович, рятував людей від відправки до Німеччини, це теж брехня?!
Відповісти
2016.06.10 08:54 -
Позивний Хансен (23)
1 0
Це все можна зробити після просвітницької роботи серед жителів Малина, після того, коли популярно й доступно розповісти й пояснити про роль тієї ж Сосніної у тій війні. В іншому випадку вийде юрба малинчан, у тому числі й ви з плакатами типу "рукі прочь от нашєй історіі" й тд... Адже кількість українофобів, що проживають у Малині, величезна, хтось активний, а хтось причаївся й з нетерпінням очікує на танки "північного брата"...
Відповісти
2016.06.10 17:49 -
Черемушки (26)
0 0
Ви збираєтесь просвіщать? Історія є історія. Можна переписати та знищити усе. Якби так робили усі цивілізації, то не було б про що і говорить. У вас розруха в головах шановні. Думаючі, що переписавши та перейменувавши ви поліпшите життя.
Відповісти
2016.06.13 09:11 -
Позивний Хансен (31)
0 0
Правду розповісти, брати архівні джерела й до народу. Звісно, Якщо у вас в голові вже сформована своя картина світу, причому картина совєцка антиукраїнська то з вами немає про що говорити. Саме через таких як ви, на Донбас прийшов рускій мір... Совість б мали, але де ж вона та совість у вас, у вати... Блядота. мало вас їбашив я на Донбасі, приїхав додому, а тут таке ж.... Й останнє, ви тут про переписання істоторії говорите й тд. Так саме ваші кумири із зірками на лобі не лише переписали всю нашу справжню історію, вони зробили найгірше - вони отруїли душі українців брехнею та розбратом.....
Відповісти
2016.06.10 08:43 -
Позивний Хансен (22)
1 0
Прошу надати документи чи свідчення очевидців стосовно "подвигів" Тараскіна
Відповісти
2016.06.08 15:37 -
Ольга Єсипчук (19)
0 0
то ж не знести памятник, так само зараз хтось відсидів на фронті рік і не може отримать убд, а хтось 3 дні і з всіма корочками, тут думаю історія подібна.
Відповісти
2016.06.10 08:42 -
Позивний Хансен (21)
0 0
Вперше, Ольго, з вами погоджуюся
Відповісти
2016.06.05 05:09 -
маргарита (13)
1 0
Хоч один адекватний коментар....
Відповісти
2016.06.03 23:20 -
Milan (4)
1 0
Як у Києві - був Музей ВВВ, став Національний музей історії України у Другій світовій війні
Відповісти
2016.06.03 22:16 -
Черемушки (2)
1 -1
Тоді і вулиці названі на честь учасників підпілля теж перейменувать????? Сосніна, Тараскіна, Дорошок. Зняти їхні бюсти?! Якась маячня, а не рішення. Вирішувати повинна громада, а не якийсь дядя з Житомира.
Відповісти
2016.06.10 15:30 -
Григорій Шитюк (24)
0 0
доречі, свого часу, не громада зробила Сосніну героєм СРСР, у громади ніхто не питав... все вирішили дяді з Києва.
я не проти повернути історичні назви вулиць, і розвінчати міф про партійно-комсомольське підпілля на малинщині - проте останнього точно ніхто не зробить, бо вийде як багато років тому: "то що,Малин не хоче свого героя радянського союзу"...? я лишень про те, що настав час припинити істерію з цього приводу і досить вже молоді втовкмачувати в голови ці байки - бо виходить, що сотні малинчан загинули, захищаючи рідну землю від загарбників, а ми досі молимося мальованим ідолам, пов'язучи пам'ять про страхіття тієї війни виключно з їх іменами... якось не справедливо виходиить: ціна одного життя - зірка героя, поеми та меморіальні комплекси, почесті нащадкам... а ціна іншого - повне забуття і пофігізм, в тому числі й у відношенні до вдів та дітей-сиріт, що бачили своїх батьків лише на старих фото.
Відповісти
2016.06.10 17:47 -
Черемушки (25)
0 0
Так вперед на уроки в 1 школу і розвіюйте міфи.
Відповісти
2016.06.10 18:27 -
Григорій Шитюк (27)
0 0
пардон... а до чого тут власне 1 школа? там навчаються такі ж самі діти - юні малинчани, нічим не кращі й не гірші від тих, хто ходить до інших шкіл.
вибивати дурню з голови потрібно якраз іх батькам, котрим свого часу мізки промили про "Малинщину - край партизанської слави", з легкої подачі В. Сосніна & Co...
Відповісти
2016.06.10 20:46 -
Черемушки (28)
0 0
А батько Сосніної герой? Він же рятував людей від відправки до Німеччини? Чи це міф?
Відповісти
2016.06.10 21:27 -
Григорій Шитюк (29)
0 0
я думаю, що це схоже на правду...
Відповісти
2016.06.04 11:03 -
Кіт Мармиза (11)
0 0
Черьомушка, учи матчасть. Якби була вулиця Комуніста Тараскіна то да. Тай знаємо коли їм ті компартійниє регалії присвоїли. Біжи краще проголосуй за мою пропозицію яку я поставив на голосування, а ще краще листочка візьми та по хатам пройдись хай подпишуть
Відповісти
2016.06.03 21:30 -
Milan (1)
4 0
Вони там берега не попутали???!!! Це є памятник Героям!!!!! Дибільне покоління... лише б все ламати... Їхня рука пямятник не будувала,і не їм нищити ... НЕ дамо!!! ..не зря з дитинства не любив житомир...
Відповісти
2016.06.03 23:49 -
bla bla bla (7)
0 0
Ніби мої думки прочитав!
Відповісти
2016.06.04 13:16 -
Євгеній (12)
1 0
змінити назву на загиблих земляків на іх руках крові невинних людей немає на тей час всі вірили в комунізм особливо ті кто зараз підписує такі недолугі документи
Відповісти