Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Як купити крипту на ринку: основні способи

03.07.2014
Театр починається з вішалки, а Малин - з вбиральні?

Але що з одним, що з іншим у Малині велика проблема. Театру тут не бувало «отродясь», так що нема за чим й журитися, а от з вбиральнями дійсно біда.  Можливо саме через це, поки ми тут розпинаємося про екологію та права свиней, інші «свині» на двох ногах ходять до туалету прямо під жовто-блакитний з національним орнаментом знак «Малин» з боку Житомирської траси, який нещодавно так старанно розфарбовувала міська активна молодь.

Да, да, той самий.

O_hl5cynEUU

І чого вже ховатися за тим знаком, а давайте прямо посеред вулиці справляти велику та малу «нужду» на знак протесту, може нарешті хтось збудує туалета.

Як писав одіозний митець сучасності Лесь Подерев’янський у своїй не менш одіозній  п’єсі «Павлік Морозов»:

«Ну що, нанюхався? Ще й сам насере, щоб інші нюхали. Й що характерно – ніколи за собой не прибере, а так гімно лежать полишить. Неграмотний, необразований мужик!»

 Але то таке, митець має право на перебільшення заради досягнення поставленої мети.

Я ж зовсім не перебільшу, коли скажу, що в Малині дійсно немає громадських вбиралень в необхідній кількості, так, щоб  бідним городянам та гостям міста не доводилося шукати по лісах (яких тут ще слава Богу, чимало) та по під’їздах ще необдомофонених багатоповерхівок, де справити нужду.

Ми свою проблему вирішили – поставили кодові замки на під’їзди і не дозволяємо перетворювати їх на громадські туалети. А от що робити із знаками «Малин» - це питаннячко. До них домофон не причепиш і кодового замка не поставиш. Одні перетворюють наші в'їздні знаки на вуличні забігайлівки, залишаючи там луску від тараньки та пластикові стаканчики з-під пива (що характерно - з лицьового боку знаку), а інші влаштовують туалет вже  з іншого боку, тобто із заднього. От і виходить знак "Малин", як два в одному: кафе при дорозі – вбиральня. "Любой каприз" і абсолютно безкоштовно. І де той патріотизм, де шана до національної символіки, питається? А це ж брами міста, а враховуючи, скільки дальнобійників з усіх куточків України приїздять саме з боку Потіївки, напевно можна було б скинутися усим миром та поставити платного туалета, або шиконути та розкошелитися на біотуалет.  

Але поставити туалет – то не така вже й велика проблема. Проблема буде його доглядати та прибирати, враховуючи «високу» культуру самі знаєте чого. Це вам не японці, які, сидячі на унітазі, складають вірші.  І потім, а хто власне зобов’язаний прибирати за вами лайно?

images

А ви би прибирали за кимось? Ні? То чого обурюватися, що немає вбиральні ні в одному парку, ні в іншому, ні перед знаком «Малин», ні за ним. І не буде найближчим часом, поки не стануть туалети чиїмось прибутковим бізнесом, отож дякуйте, що хоч на базарі з’явилася вбиральня та у «Замку Володарів». Да, за гроші, а ви б за «дякую» прибирали? Якщо ні, то платіть і користуйтеся цивілізацією, а як нема грошей, – то у нас ще аж 3 знаки «Малин» є і гектари невирубаних лісів та незасіяних полів. Ото таке.


 

← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2014.07.03 21:15 -
qwin (8)
0 0
прикольна стаття. Ну Оля, ви ж не хочете, щоб малинчани лежали під патріотичним знаком з лопнувшими сечовими міхурами. Це така делікатна тема, що одним екофестом не підмахнути.
так тут одне з двох: туалет або прибутковий бізнес або збитковий патріотизм.
Відповісти
2014.07.03 21:26 -
Малинський (10)
0 0
Алеж рыч мабуть не про патрыотизм, а те жо ср-ти на дорыжці, це вже занадто, йди подалі в ліс та удобрюй, папір не розкидай, тай засоби гігієни в лісі чи лісопарку недуже гарно виглядають. Який тут бізнес чи патріотизм. Таке роблять засранці
Відповісти
2014.07.03 21:42 -
qwin (11)
0 0
так-так, культурні ідуть від знаку углиб лісу, ви маєте рацію і досвід.
бізнес у тому, що в місті Малині кафе без туалету, автобусні зупинки без біотуалетів чи без урни. а патріотизм - то все терпіти і робити вигляд що все класно, і подалі-подалі вглиб лісу...
Відповісти
2014.07.04 09:05 -
Volvas (14)
0 0
gwin кратко, но по сути дал рецепт решения этой проблемы. Каждое кафе, ресторан, магазин, и др. организации должны иметь туалеты и разрешать ими пользоваться гражданам путём беспрепятственного допуска, понятной навигацией, где что и т.п. Ну, а граждане должны пользоваться этими благами цивильно, для этого их нужно учить разными путями, вплоть до видеокамер. Иногда с нашим братом по другому нельзя. Видеокамеры не ставить в самой кабинке, а на входе, что бы можно было вычислить и потыкать мордой лица в факт окозления.
Как то так. А таких заведений только в центре - военкомат, церква, куча магазинов, белый дом, суд банки, пожарка гостинница. Мест хватает.
Відповісти
2014.07.04 10:45 -
Ольга Гура (17)
0 0
Усе правильно, але є одне але. На в'їзді у місто немає кафе чи ресторану. Це знак, який символізує територіальні межі міста. Там треба поставити кафе з туалетом? Приїздять переважно дальнобійники, які далі паперової фабрики не їдуть. Тобто, паперова (Вайдманн) має подбати про те, щоб людям було куди сходити у туалет. А то виходить загаженим ліс одразу за знаком. А ще цією дорогою їздять селяни з найближчих сіл (хто у гості, хто на базар). Неодноразово була свідком, як спиняються біля знаку і влаштовують на ньому "розливайку", а потім звичайно і туалет шукають. Щодо відеокамер - згодна.
Відповісти
2014.07.04 11:50 -
Volvas (19)
0 0
Ольга!
Уважающий себя дальнобойщик ходит в туалет на заправках, что бы не кормить своим задом комаров. Если приспичило в городе, то читай ниже. А заставить людей среди чистого поля искать туалет - это утопия. А знак - это наверное, привычка. Чего над этим голову ломать, когда есть более реальные угрозы.
Відповісти
2014.07.04 12:07 -
Ольга Гура (20)
0 0
Волвас, Вам надати фотодокопії тих паперів, якими підтираються "поважаючі" себе дальнобійники? Товаротранспортні накладні з усієї України з назвами фірм і прізвищами? Туалети мають бути по трасі, але при цьому за кордоном усі ліси загороджено сіткою, і ніхто туди звичайно не зайде. Сітка захищає в першу чергу тварин від потрапляння під колеса, а друга її функція - не створювати туалет у лісі. У нас не дбають ні про те, ні про інше. Звичайно, зараз є важливіші проблеми. Але коли є в країні важливіші проблеми, то й пиво з таранькою мали б відійти на другий план, а вони чомусь завжди на першому.
Відповісти
2014.07.04 12:20 -
Volvas (21)
0 0
Ольга!
Ещё раз Вам говорю - уважающие себя люди ходят в туалет на заправках. Их много на трассах. Даже в те уборные, которые на варшавке стоят, многие не заходят из за загаженности. А не уважающим себя наша переписка и старание что то придумать для них,до фонаря. Так чтов данный момент состояние дорог в моих родных Чеповичах меня беспокоит больше, чем кучи с бумагой. Этот вброс природа переживёт, а вот пластик и целофан нет.
Відповісти
2014.07.04 13:33 -
Ольга Гура (22)
0 0
Безумовно, кожному болить своє. Мене ця проблема стосується, бо я й прибираю у створеному там громадському лісопарку і навколо знака. Доглядаю квітники і слідкую за порядком добровільно і безкоштовно, як волонтер від екологічної громадської організації. Щодня, а у вихідні - і двічі на день. Тому я прекрасно знаю, що там робиться, через те і порушую цю проблему. Усе прибирається - і скло, і пластик, і папір. От і виникає питання, чи ставити там туалет, бо самій же доведеться його і прибирати.
Відповісти
2014.07.04 14:25 -
Volvas (23)
0 0
Коль уж так выходит, что это место Вам не безразлично, то посоветую рядом сделать столик с лавочками, а рядом две ямы. Одна для мусора, а другая с небольшой перекладиной аля жёрдочка. Потом эту яму по мере заполнения закопать, и рядом выкопать новую. Можно из плетня сделать небольшую ширмочку для цивильности. Я бы так сделал.
Відповісти
2014.07.04 21:42 -
Малинський (25)
0 0
так сделай
Відповісти
2014.07.04 16:03 -
Ольга Гура (24)
0 0
Дякую. Подумаю.)
Відповісти
2014.07.03 22:59 -
Ольга Гура (12)
0 0
Я якраз проти того, щоб терпіти, але хто має прибирати або туалети або купи? Може поставити туалети самообслуговування? За мінімальну зарплатню ніхто не піде мити громадський туалет, отже і питати нема з кого. І клінінгових фірм, які можна найняти для прибирання хоча б раз на тиждень у Малині теж нема. Пробема тільки у прибиранні, а поставити - не проблема. Те ж
саме з урнами та контейнерами. Наставити можна хоч і на голові ,але хто регулярно вивозитиме сміття за мінімальну зарплату? А якщо це робити нерегулярно, то навколо урн будуть смітники, їх перекидатимуть бродячі собаки. Треба або підвищувати статус комунальних служб та робити їх важливішими за чиновників, а отже - підвищувати простим прибиральникам зарплати, або віддавати цю сферу у приватні руки (бізнес). Тоді буде зрозуміло, за яку послугу і скільки платиш, а отже і вимагати відповідної послуги.
Відповісти
2014.07.03 23:58 -
qwin (13)
0 0
громадський заклад без вбиральні - як двері без ручки - так не буває. Але в Малині все буває виходить? для чого умисно розділяти нероздільне? дозволяти ставити бари без біотуалетів? бо за пиво платять, а екскременти безлатно треба прибирати клінінговим фірмам?
напевно ж і урни ставлять, щоб їх регулярно вивозити, а не для умисного розведення собак.
Зробіть у Малин безплаттний вїзд і платний виїзд, грошей буде - більше ніж куп та сміття.
Відповісти
2014.07.04 09:11 -
Ольга Гура (15)
0 0
Мова не про пивбари, а про в'зд у місто. І мова про те, що поставити туалет не є проблема. Проблема його доглядати - бо це має бути конкретна людина. Пояснюю. У Німеччині чи Польщі для емігрантів бути прибиральником - робота, яка має високий рівень конкуренції. По-перше, громадські туалети миють вночі, а вдень людина вільна. А по-друге, вони чисті, бо рівень санітарної культури відвідувачів вищий. У нас же робота прибиральника - сама низькокваліфікована і нешанована праця. До того ж людина увесь час ризикує підхопити якусь інфекцію. А враховуючи "культуру", коли екскременти та сеча по всьому туалетові, то взагалі не робота, а суцільне приниження. І хто має це прибирати? Жінки, бабусі? Бо чоловіків-прибиральників у нас одиниці, А молодь на таку роботу точно не піде. Ви б пішли прибирати?
По питанню туалетів у харчових закладах, то "Квінта" з туалетом, "Замок Володарів" з туалетом, Асторія з туалетом, про інших не знаю.
І тут ключове слово: "зробіть". Згідно якого законодавства місто має право робити платний в'їзд чи виїзд?
Відповісти
2014.07.04 10:16 -
Volvas (16)
0 0
Я говорил о том, что если люди будут знать, что они свободно справят нужду в городе, то им не зачем будет останавливаться и обсирать знаки на въезде в город. А в наведённых вами примерах туалеты есть, но попасть туда простому люду н так то просто. То не пускают, то не найдёшь его в лабиринтах коридоров, то он элементарно закрыт и ключ не известно где. А должно быть всем доступно и все должны об этом знать и хозяева заведений и простые граждане. Тогда и вопрос с уборкой автоматически снимается. Нужно как на новых заправках, без туалета не сможешь работать. И туалета для всех и с организованной уборкой. И то иногда некоторые деятели пытаются препятствовать праву воспользоваться туалетом.
Відповісти
2014.07.04 10:48 -
Ольга Гура (18)
0 0
Дальнобійник з величезною фурою не поїде справляти нужду аж у місто. ))
Відповісти
2014.07.04 22:13 -
qwin (26)
0 0
сорі, але складається враження, що ви самі створюєте проблему аля по-малинськи, щоб було над чим помучитись. для чого існує у малині ДАІ? може, хай і коло вашого вїзного знака іноді помуляє очі погонами? тоді у всіх пропаде бажання там випорожнятикишки і кишені.
свідома людина однозначно розуміє, що туалет не під деревом і не під знаком, а в громадських закладах : СТО чи кафе і так далі. Для інших є санкції.
усі велосипеди давно придумали до нас, тож не треба мізкувати над тим, як створити колесо.
Щодо платного виїзду з Малина, то був жарт, такий само як і те, що Малин має господаря, статут, де все прописано, це місто з традиціями і так далі. Можливо, ви та сама Ольга, яка відродить Малин, перед тим його спаливши? Спробуйте.
Відповісти
2014.07.04 23:45 -
Ольга Гура (27)
0 0
У мене все добре з почуттям гумору, але ж не буде ДАЇ цілодобово там чергувати, щоб лякати с..нів.)))) Да, Ви праві, усі закони придумані до нас.
Відповісти
2014.07.05 18:39 -
qwin (28)
0 0
треба жити з гумором, а не з доларом, це модно ы прикольно. ы все вийде.
Відповісти
2014.07.05 21:59 -
Ольга Гура (29)
0 0
Взагалі-то краще дружити з головою, бо без неї ні долари. ні гумор не доаоможуть.)))
Відповісти
2014.07.03 21:26 -
Малинський (9)
0 0
Алеж рыч мабуть не про патрыотизм, а те жо ср-ти на дорыжці, це вже занадто, йди подалі в ліс та удобрюй, папір не розкидай, тай засоби гігієни в лісі чи лісопарку недуже гарно виглядають. Який тут бізнес чи патріотизм. Таке роблять засранці
Відповісти
2014.07.03 18:48 -
Ольга Гура (6)
0 0
Ось ситуація по Львову .http://bruchwiese.livejournal.com/176792.html За розрахунками, на 1 км кв. міської площі має бути 2 громадських туалети. Ми не Львів, але давайте порахуємо, скільки туалетів повинно бути в Малині за цими розрахунками.
Відповісти
2014.07.03 20:26 -
Малинський (7)
0 0
В Львові теж не так все справно з клозетами, в старому місті ще треба пошукати, ну так було 10 років тому...
Відповісти
2014.07.03 18:41 -
Ольга Гура (5)
0 0
А це російський аналог http://www.russiantoilet.com/index.php?option=com_content&view=category&id=40:wto&Itemid=55&layout=default
Відповісти
2014.07.03 17:19 -
Малинський (2)
0 0
Громадо, що будемо робити з вбиральнями? Що запропонуєте?
Відповісти
2014.07.03 18:38 -
Ольга Гура (4)
0 0
Пошуки привели мене на сайт Всесвітньої туалетної організації (англ.) http://worldtoilet.org/ але з перекладачем можна розібрати. Мета - здоров'я, гідність та благополуччя для всіх на основі стійкої санітарії.
Відповісти
2014.07.03 17:47 -
Ольга Гура (3)
0 0
Проблема не тільки в тому, що ходять під знак та у ліс, а ще й у тому, що розкидають по лісу використаний папір. Нашу країну та населення вважають країною з високим рівнем гельмінтозу (по-народному - глисти). Звичайно, що це так, бо собаче, котяче, людське, кінське та інше г... можна зустріти усюди. Це створює антисанітарію, розповсюдження кишкової палички, інших інфекцій та глистів. Як на мене, то дійсно поставити туалет - не велика проблема, а от підтримувати у ньому європейський рівень чистоти і санітарії - проблема. Де знайти негрів чи китайців, які за копійки його щодня митимуть та дезинфікуватимуть? А кидати без догляду - то буде черговий розсадник зарази. Треба поцікавитися, як з цим справляються наші найближчі європейські сусіди - поляки ,чехи, румуни.
Відповісти
2014.07.03 15:48 -
Stas (1)
0 0
Підтримую повністю. В центрі той туалет, що біля Соборного у дворі страшно зайти навіть
Відповісти