Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Знаєте, де у Малині готують хрусткі крильця з KFC і нагетси як у McDonald’s?

16.04.2015
Романівська "правда"

Ніколи не думав,що публічно доведеться виправдовуватись і спростовувати брехню і наклепи,які нещодавно були висунуті на адресу  ГО «Малинщина» і моєї дружини Левкової  Тетяни  на цьому сайті деякими анонімними дописувачами ( claire  , Adik ) Невідомими  вони є лише для інших читачів. Я ж з упевненістю можу сказати, що всі ті брудні наклепи і безпідставні звинувачення є плодом хворобливої уяви новоявленої малинчанки, колишньої жительки Романова, в минулому працівниці Романівської держадміністрації і нещодавнього претендента на посаду заступника голови Малинської РДА - Романенко Надії.

    Якби це стосувалось тільки особистого життя, то не виносив би цей бруд  на широкий загал, але було висунуто серйозні звинувачення,які підривають довіру до ГО «Малинщина»,а це може позначитись в майбутньому на її діяльності. Ця неадекватна особа з’явилась в ГО «Малинщина» наприкінці  січня і  запропонувала свої послуги в якості волонтера. Все було б добре, якби не її зарозумілість, зухвалість, і безпідставні амбіції. Це виявилось пізніше.

А почалося з того, що Надія Романенко не змогла «перенести» і належно сприйняти зауваження стосовно не зовсім правильного складання речей в коробки, які готувались для відправлення солдатам. Замість того, щоб навчитись це робити, вона зробила висновок, що нею хочуть командувати і після цього пустила в хід усі свої підступні методи і спроби очорнити Таню в очах родичів солдат, не маючи ніяких на те доказів.

Цим самим показала себе не як волонтер і не як людина, яка обіймала колись високу посаду в державних органах, а як проста дешева пліткарка. Надією  оволоділа задрість, пихатість і злоба. Вона вирішила провчити  «кривдницю». В ті дні, коли Таня відвідувала поранених  бійців в госпіталі Львова, Надія Романенко, скориставшись її  відсутністю,дозволила собі копирсатись в її паперах, сподіваючись  знайти якийсь компромат.

Усе те, що вона «знайшла» було інтерпретовано і оцінено на рівні власного виховання і світосприйняття, спрощеного розуміння людських відносин. Вона сприймає відносини між людьми через призму власного бачення і виховання. Так, наприклад, те, що Таня була в кафе з одним із солдатів, який приїхав у відпустку, було відразу оцінено як те, що вони коханці.

Потім було ще більше. ЇЇ звинуватили в тому, що спить мало не з кожним солдатом і взагалі влаштувала в офісі ГО «Малинщина» бордель і розважається за рахунок грошей, які люди приносять для солдат! Далі були висунуті звинувачення в розкраданні 17 тис.грн. Цю цифру вона почула на засіданні ГО «Малинщина». Її  озвучив один з засновників організації, маючи на увазі те, що в бухгалтерському обліку (через тимчасову відсутність бухгалтера) вчасно не було відображено списання товарно-матеріальних цінностей, які де-факто були відправлені нашим солдатам в АТО. Простіше сказати-акти списання, прийому-передачі ТМЦ не були ще заведені в бухгалтерську базу).

Це називається чув дзвін, та не знаю де він.

Надія Романенко, не маючи ніяких на те доказів, не розібравшись в ситуації, моментально звинуватила Таню в розкраданні цих грошей. Потім було озвучено наклеп нібито я займаюсь бухгалтерією в ГО «Малинщина», хоча насправді це робить зовсім інша людина. Була в ГО «Малинщина» ще одна «ображена», яка не стерпіла «авторитарних» методів роботи з боку Тані і здала посвідчення волонтера-Оксанич Ірина.

Мабуть з легкої руки цієї  особи Надія Романенко дізналась про «вкрадені» гроші під час акції передачі броньовика,що подарував військовим бувший кандидат в народні депутати Михайло Пухтаєвич. Було це 12 жовтня. Надії Романенко тоді ще в Малині не було, тому розповісти «правду» про те, що скриньку з грошима Таня відкрила сама і гроші в ГО «Малинщина» не потрапили,  могла тільки Ірина Оксанич. Ще й свідки, ці аноніми, написали,що  у них є. Так, свідки є - Петро Піковський і Володимир  Литвиненко. Це зараз вони обіймають високі посади в «Білому домі», а тоді були співорганізаторами акції. Так, скринька з грошима була у Тані, і вона з Петром Піковським прямувала до його машини, щоб завезти її в офіс ГО «Малинщина» для перерахунку грошей. Але Петру в цей час подзвонив Володимир  Литвиненко і дав усне розпорядження, щоб Таня із скринькою повернулась  до броньовика, що вона і зробила. Володимир  Литвиненко сказав, щоб вона віддала гроші волонтерам з Житомира.

Це й було зроблено в броньовику, біля якого і стояв Володимир Литвиненко. Там же і було складено акт прийому-передачі коштів, скан-копію якого ви можете бачити.

Акт прийому передачі коштів  

   Ось вам і вся відповідь на звинувачення у привласненні людських грошей. Головний свідок- Володимир Литвиненко, який в будь-який момент може це підтвердити. Думаю, що голові РДА не має підстав не довіряти. Стосовно «борделю», який нібито Таня розвела в офісі ГО «Малинщина» і моїх «ріг», що «не дозволяють мені вже і в двері заходити», то я сміюся і тішуся з цього, бо тільки я і Таня знаємо,що це апріорі неможливо.

Якби Надія Романенко, маючи за плечима мало не 5  десятків років, яка висмоктала з пальця всю ту брехню, про це дізналась, то лікті собі кусала б від здивування. Були ще й інші звинувачення, як от наміри заволодіти сирітською квартирою, солдатськими грошима, про те, що Таня відбила чоловіка  (солдата Влодарського) у дружини (з якою насправді він вже  2 роки як не живе, і дитина не його, і та жінка в тій квартирі давно вже не живе)- навіть не перелічити всієї тієї маячні, що ллється з вуст новоспеченої  Місс Марпл.

Думаю, що це банальна помста за те, що проста жінка своїми слушними вказівками поставила  на місце колишню чиновницю, яка сприйняла це як образу своєї гідності.

  Підсумовуючи, застерігаю майбутніх потенційних роботодавців, які наважаться взяти на роботу цю неадекватну особу- Романенко Надію-десять раз подумайте перш ніж прийняти її на роботу, бо не здивуєтесь, що через місяць ваша дружина буде проінформована про те, що ви спите з своєю секретаркою.

Причини такої неадекватної поведінки романівської зайди  вважаю перебільшену «революційну» підозрілість (як у сталінські часи), небажання і невміння зрозуміти своїх помилок, неспроможність їх визнати. Очі її заполонила помста за «образу».

   Насправді  ГО «Малинщина» як допомагала нашим солдатам,так і допомагає. А всі плітки і наклепи по романівськи- то від лукавого.

← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.04.24 09:11 -
Степан Бандера (115)
0 0
Хамлу давно нуха чистили!
Відповісти
2015.04.23 09:39 -
Степан Бандера (96)
0 0
Набрид Смалюк і його трагікомічна тема.
Відповісти
2015.04.23 22:47 -
Юрій Смалюк (113)
0 0
Якщо тобі набридло,то чого сунешся сюди з своїми коментами? Йди собі краще,чоловіче добрий ,та почитай книжечку якусь-може прибуде трохи в твою макітру чого доброго та розумного...
Відповісти
2015.04.23 09:34 -
Степан Бандера (94)
0 0
Ось бач "Валентине" чи "Валентина" , що друкує Смалюк , я ти з вашої зграї все "Фе" да "Фе" !
Відповісти
2015.04.23 08:35 -
Степан Бандера (88)
0 0
Смалюк та не смали так по хамськи бо життю ти не боєць!
Принцип ідіотів та неуків на все давати відповідь " якщо в Законі не заборонено , то значить дозволено!".
Те що дозволено чітко прописується в кожному з законів , тому ії і багато , а не один на всі сфери життя держави і суспільства . Все інше фантазії таких "розумників", порушників законів , шахраїв, фальсифікаторів та аферистів.
Тобі подобається ображати ? Що багато здоров`я чи життів маєш ?
Відповісти
2015.04.23 22:05 -
Юрій Смалюк (110)
0 0
Якщо вбачаєш в роботі ГО "Малинщина" порушення закону,то чому не б"єш на сполох? Де подання в податкову,прокуратуру? Де? Ти ж такий правдолюб! Давай вже до кінця,що ж ти обмежуєшся тільки коментарями на цьому сайті? Адже це так не дієво.Прокурор на коментарі не реагує...А це тобі як серпом по...біжи скоріше,але обережно,не спіткнись,бо заб"єш голівоньку і вавка стане ще більшою-хто ж тоді захищатиме законність в Малині? Пропаде Малин ...
Відповісти
2015.04.23 08:56 -
Valentin (90)
3 0
Фе, ну ти й ЧМОООО!!!
Не так давно Смалюком прикривався як однодумцем, бо він начебто судячи з коментарів розділяв деякий час твою думку, тепер знову все стало на свої місця, обісрав і його, як і всіх своїх друзів "попередніків". Сподіваюсь люди які з тобою ще може вітаються сьогодні просто задумаються, що прийде час і ти витреш об їх ноги.

І останнє, в мене запитання ще є, це ти кого з себе вдаєш коли пишеш оці свої "погрози" про життя там, здоров"я? Спустись на землю з тебе всі сміються
Відповісти
2015.04.24 09:16 -
Степан Бандера (116)
0 0
Сьогодні бачив члена команди Центру інвалідів "світанок" яких вчора ваш "ФЕ" возив на відбірковий турнір з армспорту . Приїхали переможцями.
6 травня Чемпіонат України .
Віктор Антоненко (інвалід- калясочник) запрошений з тренером В.Федоренком на Чемпіонат Європи. Ось таки славні справи робляться Федоренком , коли ви тут його гівном і брехнею обкидаєте.
Без честі та сорому !
Відповісти
2015.04.24 10:36 -
Valentin (117)
0 0
АХАХА))))))) Василь, я тебе прошу ти хоч пиши на російській мові чи то англійською, ну смішно просто, живота надірву)))))) такий зашифрований, ну я неможу)))) .
Відповісти
2015.04.23 09:32 -
Степан Бандера (93)
0 0
Степан Бандера вдає з себе бандерівця який при потребі дасть відповідну відповідь в любій формі.
Кому погрози ? Ви це вважаєте погрозою ? Біжіть в райвідділ міліції !
Це вам була поради припинити ваші провокативні дії які відповідно можуть призвести до дій без попереджень навіть.
Не буди медведя , коли він ще спить !
Не вважайте ботаніки себе бійцями ! Чмушники і продажні повії !
Відповісти
2015.04.23 09:45 -
Юрій Смалюк (97)
0 0
"медведь" - ( по укр. - ведмідь)
Відповісти
2015.04.23 09:54 -
Степан Бандера (98)
0 0
мова йде про медведя а не ведмідя !
Не друкуй нічого , бо тошнотно з тобою спілкуватись .
Ти ж на робочому місті , то роби роботу , бо за це маєш платню !
Відповісти
2015.04.23 21:49 -
Юрій Смалюк (108)
0 0
В таких випадках ,Степане,слово беруть в лапки,якщо вже на те пішло.Якщо ти побачив якийсь русизм в моєму коментарі,то в твоїх коментарях помилок значно більше,тому не варто було на цьому наголошувати-українську мову і орфографію я знаю не гірше тебе,а,можливо і краще...(не "на робочому місті",як тобою написано,а "на робочому місці",якщо йде мова про місце перебування,а не про місто)))).Вчи граматику...і я біля тебе вчитимусь не вживати більше русизмів,як от "позор"-"ганьба"-визнаю свою помилку.
Відповісти
2015.04.23 10:16 -
Юрій Смалюк (101)
0 0
Ну звідки тобі відомо де я зараз знаходжусь-на роботі,чи у відпустці,чи ще де-інде?
Відповісти
2015.04.23 09:26 -
Степан Бандера (92)
0 0
Це що за ще один наляканий "ФЕ" шизоїд з маячнею .
Оце бійці з тінями . Людину до сайту цього не допускають вже значний період , а обсирають далі. Херої !!!
Це ще раз підтверджує значимисть в малинському політикумі Федоренка.
Це як Бандеру , боялись і бояться навіть коли він не був на території України і нині не живий .
Одне слово - підлі Херої Власної Брехні.
Я знаю тільки одне , що Федоренко сьогодні ще зранку повіз інвалідів-калясочників в черговий раз на змагання по армреслінгу до Житомира ( без піару).
Вам до його суспільних справ не дорости , коли бнавіть мали життєвий термін в 100 ваших підлих існувань.
Щодо Смалюка.
Якщо він був однодумець Федоренка , то чому його не бачили поряд з Федоренком на заходах та чому він знаючи що Василь на цей сайт немає доступу , ніколи за нього не заступався ?
Не відстоював позицію з актуальних питань того ж "Легіону Честі"?
Тому ходіть в нужники , а не клумби !
Відповісти
2015.04.23 09:23 -
Юрій Смалюк (91)
0 0
Valentin, у мене з Василем Михайловичем нормальні стосунки і я не вірю,що він міг таке написати.То дійсно якесь чмо пише,яке позорить славне ім"я українського народного героя.
Відповісти
2015.04.23 11:13 -
Кіт Мармиза (103)
1 0
Да..., Юрась, оце ти видав!!!!
З Васильом Михаличом нормальниє, а то якесь ЧМО...
Юрко, вернись із космоса, там і Льончика достатньо
Відповісти
2015.04.23 15:07 -
Юрій Смалюк (104)
0 0
Мені шкода людину,яка підписується "Степан Бандера".У неї загострене почуття справедливості,яке межує з паталогічним,маніакальним бажанням покарати усіх,хто на його думку (такий собі суддя Дред) є порушником законів навіть не розібравшись до кінця у суті тих "порушень".Навішування ярликів ,пересмикування,безпідставні звинувачення навіть колишніх колег по громадській організації лише за те,що вони висловили законне бажання (пунк 2 статті 5 Закону України про громадські об"єднання) припинити свою участь в громадській організації, надмірна підозрілість усіх і уся у вчиненні неправомірних дій-ось усе це притаманне цій людині.Вона керується принципом - хто не зі мною,той проти мене.Для таких людей немає ніякої іншої правди,окрім власної,тої ,яку вона вважає за останню істину,керуючись виключно своєю інтуіцією,вихованням,способом життя,світоглядом і аж ніяк не рішеннями державних інституцій,бо для неї не існує ніяких авторитетів окрім власного "я".Такий собі Дон Кіхот-борець з вітряками,який трактує чинне законодавство на свій розсуд, думаючи,мабуть,що він непогано б виглядав у кріслі міністра юстиції...
Відповісти
2015.04.23 16:48 -
Ольга Єсипчук (105)
1 0
по моєму срав бендера на нашу думку про його.
Відповісти
2015.04.23 16:58 -
Valentin (106)
0 0
Олю, поправлю з Вашого дозволу, бАндера через -А-
Відповісти
2015.04.23 17:07 -
Ольга Єсипчук (107)
2 0
в даному випадку саме "бЕЕЕ"
Відповісти
2015.04.24 08:33 -
Valentin (114)
0 0
хах))) зрозумів
Відповісти
2015.04.23 09:36 -
Степан Бандера (95)
0 -1
Смалюк в чому я "позорю" ( по укр. - ганьблю) Степана Бандеру ?
Знову фантазії !
Відповісти
2015.04.23 10:15 -
Valentin (100)
1 0
Юро, Ви жартуєте так?)))) Це ж Василь, повірте в це
Відповісти
2015.04.20 11:54 -
Степан Бандера (72)
0 0
ЩЕ РАЗ:
Подібні організації повинні бути зареєстровані Благодіними та діяти відповідно ЗУ "Про благодійництво". Ніхто з власного бажання використовуючи складну ситуацію і довіру та обман людей не має право їх грабувати (ККУ "Шахрайство").
Розвелось як блох на бродячій собаці !
"Вор должен сидеть в тюрьме !"
Відповісти
2015.04.20 12:22 -
Юрій Смалюк (73)
0 0
Ось тобі,неуку,відповідь щодо правомірності діяльності ГО "Малинщина".І перш ніж щось писати,впевнись у тому,що ти не помиляєшся.Вчи матчасть,розумнику...

Чи лише благодійні організації мають право здійснювати бла-
годійну діяльність?
Чинний Закон України «Про благодійництво та благодійні організації»
№ 531/97 від 16.09.1997 р. виділяє благодійну діяльність як систематичну діяльність
саме благодійних організацій, яка не передбачає одержання прибутків (стаття 1
закону). Інші особи, в т.ч. громадські організації з суспільно корисними цілями,
начебто мають право займатися лише наданням благодійної допомоги тим, хто її
потребує – така діяльність визначена як «благодійництво».
На підставі подібного тлумачення податкові та деякі інші державні органи
посилаються на те, що спеціальний закон про благодійництво забороняє іншим
особам здійснювати благодійну діяльність
Втім, у статті 16 цього закону йдеться саме про «форми здійснення благо-
дійної діяльності суб’єктами благодійництва». Законодавець не обмежив пере-
лік цих суб’єктів лише благодійними організаціями, оскільки жодна організація не
може надавати допомогу, наприклад, «безпосередньо особистою працею» чи
«передачею результатів особистої творчої діяльності» – суб’єктами такого бла-
годійництва можуть бути тільки фізичні особи.
Очевидно, якщо спеціальні закони або установчі документи неприбуткових
організацій не забороняють їм здійснювати благодійну діяльність, то вони мають
право здійснювати її на законних підставах.
Відповісти
2015.04.22 09:47 -
Степан Бандера (84)
0 -1
Ну хто неук це не тобі судити , суддя Всемалинський громадський ! Хамло !
В законодавстві є чіткий розподіл між благодійними організаціями та громадськими організаціями. Все інше твої фантазії !
Не подавай свою маячню як норми законів ! Тобі б до Верховного тераріуму . Це там такі "віртуози" брехні та тлумачення того чого немає !
Якби ГО і БО мали б одну базову основу , для одніє ж тої ж діяльності , то це був би єдиний спільний закон .
А з вигляду ніби солідна , облисіла ,освідчена людина , а таку маячню несе.
Відповісти
2015.04.23 22:31 -
Юрій Смалюк (111)
0 0
Маячня якраз виходить від тебе,"міністре юстиції".Це не мої слова-це наша реальність.Що прямо не заборонено-те дозволено.І доведи зворотнє.Тільки не своїми "уморассуждениями",а з посиланням хоч на якісь чинні закони,чи нормативно-правові акти.Слабо?
Відповісти
2015.04.22 11:21 -
Юрій Смалюк (86)
0 0
Очі роззуй,олуху! Прочитай ще раз останнє речення.То не я придумав.Спеціально для таких як ти ще раз наголошую (бо може не знайдеш де те речення шукати) "...якщо спеціальні закони або установчі документи неприбуткових
організацій не забороняють їм здійснювати благодійну діяльність, то вони мають
право здійснювати її на законних підставах."
Відповісти
2015.04.19 18:53 -
Олексій Влодарський (62)
0 0
Шановне пані@лядство, тобто claire-adik, по перше, не ВлА... а ВлОдарський. Друге - будь яка інформація ( ім'я, прізвище, та ін.) про військовослужбовців, особливо в нинішній час, висвітлена без згоди та відома військовослужбовців у ЗМІ чи соцмережах прирівнюється до державної зради. Це так, для загального відома... По третє, оскільки інтелігент з мене хріновий, то на всяке гавкотіння скажу: ЦИЦЬ! Але, маючи трішки людського, раджу навчитись щиро молитися. Бо, дасть Бог, не загину і тоді не доведи Господи нам пересіктись... І останнє - удачі...
Відповісти
2015.04.20 13:18 -
claire (76)
0 0
Юра,може досить виглядати дебілом.Олексій на війні,писати він не буде.Да ще й так грамотно,із зворотами:)Це так смішно.Може нам ще жінку Владарського підключити.Чекай,зараз таня зареєструється під ніком дружини Владарського і набреше ще і від іі імені.Які ви убогі,інтриганти.Ні совісті,ні честі.
Відповісти
2015.04.20 16:37 -
Юрій Смалюк (77)
0 0
Невже ти думаєш,що я дозволю собі зареєструватись під чужим ім"ям і писати коментарі???!!! До твого рівня ніколи не опущусь.Який сенс це мені робити? Скоро автор тих слів буде демобілізований і сам відповість за себе.А я чекаю,що люди,які знають правду про справжнього бухгалтера в ГО "Малинщина" публічно про це заявлять,щоб в кінці кінців вивести тебе на чисту воду.З грошима для броньовика Пухтаєвича ти вже облажалась.Так буде і з усіма твоїми наклепами.Для цього потрібен тільки час.
Відповісти
2015.04.20 17:13 -
claire (80)
0 0
Юра,досить.Провіривши адресу,ти побачиш,що то не та людина,про яку ти подумав і про яку ти написав статтю,ти зрозумієш,що ти облажався.
Відповісти
2015.04.20 18:00 -
Юрій Смалюк (81)
0 0
Мені без різниці та це людина чи не та.Якщо навіть і писали коментарі якісь інші аноніми,то тільки під її диктовку,бо такі подробиці,які написані в тих наклепах знала тільки вона і я її попереджав про те,щоб не продовжувала займатись пліткарством.Може опублікувати ще листа,якого вона мені написала раніше? А адресами нехай займаються відповідні органи.Мою адресу навіть перевіряти не треба-підписуюсь під кожним своїм словом.
Відповісти
2015.04.23 08:37 -
Степан Бандера (89)
0 0
Тобі "без різниці" не тільки на всіх а і до себе (відповідно цього публічного "шедевру").
Відповісти
2015.04.23 10:24 -
Юрій Смалюк (102)
0 0
Якби я не був впевнений на всі 100% у правдивості кожного написаного мною слова,то не писав би нічого.Я не боюсь ні суду,ні осуду людського.Тому підтвердженням є те,що не ховаюсь (на відміну від багатьох інших) за придуманими кликухами і висловлюю свою позицію публічно,не приховуючи жодних подробиць.
Відповісти
2015.04.20 11:31 -
Степан Бандера (68)
0 0
Влодарський , що за маячня ? Це ти вже і законодавець? Яка таємниця ? Закрийся у нужнику і навіть не транди про військовослужбовців.
Тупі нікчеми подають себе майже як розвідників , хероїв старої системи , на яких ніяки закони про очищення , люстрації , публічну інформацію і т.д. і т. п. не мають вправо впливати.
Чому ще народ цих тролів, брехунів , аферистів , рекетирів-жебраків, хабарників, безпрєдєльників , "підпільників" не садить на палі ? Чому ?
Відповісти
2015.04.18 11:45 -
claire (57)
0 0
Волонтер-це справді повинна бути безкорисна людина,чесна і порядна.
Відповісти
2015.04.22 09:49 -
Степан Бандера (85)
0 0
Це закон і оксіома !
Відповісти
2015.04.18 12:15 -
Малинський (58)
0 0
Людина яка гне матюччя такі гарні слова говорить!!! Да что вы говорите!
Відповісти
2015.04.20 11:22 -
Степан Бандера (66)
0 0
А зухей вей , Малинський.
Відповісти
2015.04.18 12:36 -
claire (59)
0 0
Впевнений,в реальному житті ти гнеш матюччя набагато більше.
Відповісти
2015.04.18 10:55 -
claire (51)
0 0
Така ж брехня,як і про дружину Владарського,що нібито давно розійшлися.Це можна легко довести.Брехня на брехні.А стаття оправдувальна.Цим автор доводить свою винуватість.
Відповісти
2015.04.20 11:24 -
Степан Бандера (67)
1 0
Згоден повністю!
Ідіот , таке про себе і співмешканку ( а не дружину) подати !
Відповісти
2015.04.21 23:13 -
Юрій Смалюк (82)
1 0
Я написав правду,а від тебе,чудо в пір"ях,крім зловоння нічого іншого почути не можна.Де ти таке взялося тут,прибабацане? У тебе вавка на всю голову,хоча ні,хіба може бути вавка в тому,чого немає? Замість голови в тебе вонюча дупа.
Відповісти
2015.04.22 09:39 -
Степан Бандера (83)
0 0
Вавка , це мабуть у таких як ти що перед публікою власні труси, з власної ініціативи знімає, зовсім не розумний ти наш "філософ"(вважає себе найрозумнішим).
Де я взявся ? Мабуть де ти ! Або повертайся в середню школу.
Де ж твій дівся червоно-чорний аватар ? Що власний егоїзм і самозакоханість побороли фейкові для тебе ідеали , які ти подавав як власні переконання?
Відповісти
2015.04.22 11:25 -
Юрій Смалюк (87)
0 0
Все набагато простіше,ніж ти собі напридумував.Червоно-чорний аватар був до тих пір,поки мені не вдалося загрузити своє фото (що раніше було проблематичним).А хто з нас самозакоханий і в кого які ідеали не тобі судити.Розсудить час і люди.
Відповісти
2015.04.18 11:14 -
Малинський (55)
0 0
Хватить сіяти паніку всі вже все зрозуміли. Ідьте садіть города- в Романов. Але воно рости від вас не буде. Одні буряни:-
Відповісти
2015.04.18 10:11 -
Степан Бандера (44)
0 0
Ятак і знав що ГО "Малинщина" яка порушує ЗУ"Про благодійництво" і не повинна фінансовими "оборутками" займатись до цього болота розбірок та розподілу нажебракованих коштів докотиться.
Волонтер - це людина що займається безкорисно конкретною громадською діяльністю , але зовсім не за відсотки відірвані на платню від коштів зібраним воїнам АТО, калікам , сиротам,тяжкохворим і т.д.
Ходять чутки що Смалюк покинув членство у ГО ВО "Легіон Честі" без пояснення причин.
Злякався відкритого конфлікту легіонерів з корупціонерами та шахраями ? Чому?
Навіщо бути таким ідіотом щоб опублікувати грязну білизну співмешканки та їй подібним в ГО "Малинщина"? Яка не є ні благодійним фондом , ні чимось подібним , згідно реєстрації.
Відповісти
2015.04.23 10:14 -
Юрій Смалюк (99)
0 0
Пункт 2 статті 5 Закону України про громадські об"єднання:

"Кожна особа має право добровільно у будь-який час у порядку, встановленому статутом, припинити членство (участь) у громадському об'єднанні."

Якщо я заявив про припинення своєї участі в ГО ВО "Легіон честі",то чому відразу шити ярлик зрадника? І то брехня,що без пояснення причини.Її доведено було до Василя Михайловича Федоренка і він може це підтвердити.
Відповісти
2015.04.18 11:11 -
Малинський (53)
0 0
Є люди деструктори які вміють все розвалювати але не будувати, ви чіпляєтесь за всі можливі заценки так от ваша брехня і наклеп ні до чого доброго для вас не приведе. Якби ви не старались але все вертається СТОРИЦЕЮ (В БАГАТО РАЗ БІЛЬШЕ) для когось добром а для когось тим же злом що було вчинено. І це закон. Добре що вчасно розумієш хто є хто і під ніками всякими вам не заховатись. Кому треба- знають, хто гадить. Перестаньте сіяти злобу. Таня зробила багато і робить далі в "Малинщині" добрі справи без користі для себе, і навіть в убиток!! для себе і своєі сімі.Вона що заробляє на цьому?ну включи свою совість якщо вона є Такі як ви сіють розруху хаос і перевернете сприйняття реальності у людей а ще хочете до влади. А політик повинен бути відкритим у всіх напрямках. Як казала мені Гура займіться наприклад ремонтом ванн. І кажу я що толку для суспільства гарантовано буде більше. А Тані- пускай повз уші робіть аудит для громади і не пускайте таких навіть на поріг. Теж мені малинчани.Ти хоч копійку туди заніс свою зароблену?Ти хоч знаєш хто такий Бандера Цей нік тобі не підходить! !! Може ти Богдан Сташицкий?
Відповісти
2015.04.20 11:36 -
Степан Бандера (69)
0 0
Для Малинського це болото це база для шахраювання.
Відкрий Крмінальний кодекс з відповідною статею і зрозумієш , скільки хто отримає якщо дай Боже в Україні з`являться не продажні суди і правоохоронці!
Відповісти
2015.04.20 11:21 -
Степан Бандера (65)
0 0
Я тільки знаю точно що Малинські,Народичські і т.д.- це жиди (житель иорданськой долины) які до цього часу там де зрада , даремні гроші та брехня і проституція в усіх її формах.
Хто такий Бандера - це мій Батько , а тобі Іуда апостол і "вчитель".
Ви нажерли сраки і статки на нашій землі , на наших жертвах і ще пінитесь !
Сташинський був такий як і ти жид тільки прикарпцький !
Відповісти
2015.04.27 11:57 -
Малинський (118)
0 0
Начхати мені на тебе. Поназиваються всякі і думають що бетманами стали. Тобі до Бандери як до неба рачки
Відповісти
2015.04.18 10:59 -
Юрій Смалюк (52)
1 0
Цікаво,хто ж це тобі,аноніме,нашептав про те,що я виходжу з Легіону...адже тільки Федоренко Василь Михайлович про це знає.Чи не підозрювати мені саме Василя Михайловича в тому ,що в нього довгий язик? Чи це також секрет? Що скажеш,аноніме? А на рахунок Малинщини,то ти сам хоч би один відсоток зробив би того,що робить ця організація,і був би вже шанованованою людиною,а так гівно з гівна...ладен тільки патякати під придуманою кликухою...
Відповісти
2015.04.20 11:48 -
Степан Бандера (71)
0 0
Здивований ! Прості члени не повинні були знати що ти їх зрадив ?
Відповісти
2015.04.20 12:30 -
Юрій Смалюк (74)
1 0
Ти,простий ЧЛЕНЕ,яким же це боком я тебе зрадив? Я що,не мав права вийти з організації? Чи я когось обдурив,чи підставив? Тільки одні безпідставні звинувачення і навішування ярликів.
Відповісти
2015.04.20 11:47 -
Степан Бандера (70)
0 0
Туфта це все ! Що зробила конкретно ГО "Малинщина" , хоч щось для реалізаці ідей Майдану та вимог народ в м.Малині , проти місцевої корупції , службових злочинів , свавілля , безпрєдєлу і т.д. ?
То заткни свого язика в сідницю і не п... ! Нагрівайте кишені далі та розповідайте про благі цілі .
Історія таких благих бачила сотнями тисяч.
Чи має Федоренко довгий язик не знаю , але що ти сам маєш такий що ноги заплітає та тупу макітру коли проти себе , за себе та свою "подружку" таке при ніби глузьді друкуєш це факт.
У діях Федоренка таємності теж не бачу , достатньо його імя набраті в неті .
Давай наберем твоє і порівняємо ?
Я не знаю як Федот на твою на його адресу відреагує , але тобі руки повикручувати не мішало б ?
Я гадаю щоякщо твоє перебування в ЛЧ було таке таємне , то видно ти взагалі не приймав в ЛЧ діяльності . Так , вісів , мабуть у списку на випадок місцевих виборів !
Відповісти
2015.04.20 12:42 -
Юрій Смалюк (75)
1 0
При створенні ГО "Малинщина" не ставилась мета реалізації:"... ідей Майдану та вимог народ в м.Малині , проти місцевої корупції , службових злочинів , свавілля , безпрєдєлу і т.д. ?" ЇЇ завдання були чітко окреслені.Це допомога нашим солдатам і їх сім"ям.Виконання цих завдань ГО "Малинщина" чітко дотримувалась і надалі так робитиме. Тому всі ці твої закиди безпідставні.Не можуть всі займатися всім.Але ти,чучело,видно цього не розумієш.Але ж і туго до тебе доходить.Яке ж ти нудотне...
Відповісти
2015.04.18 10:51 -
claire (50)
0 0
Він не лише Легіон Честі покинув,а і заперечує,що був бухгалтером у Малинщині.Відверта брехня.
Відповісти
2015.04.23 21:56 -
Юрій Смалюк (109)
0 0
Ніколи не був бухгалтером в ГО "Малинщина" і готовий довести це в будь-якому суді-районному-апеляційному чи навіть в ЄСПЛ.Це небувалої зухвалості брехня !!!!
Відповісти
2015.04.18 02:45 -
Наливайко (42)
0 0
Юрій Смалюк, видали цю статтю, якщо можеш. Цією статтею ти правди не доб'єшся, а нерви собі попортиш.
Відповісти
2015.04.20 08:47 -
Ірина Кримська-Лузанчук (64)
0 0
Слушна порада. Шкода, що вже багато поінформованих і втаємничених у бруд, а до правди нікому з коментаторів (незацікавлених учасників діалогу) доступу немає. Можна було б зробити перехресне інтерв"ю, але чи поводитимуться сторони конфлікту коректно і чи погодяться взагалі? Мабуть, ні.
Відповісти
2015.04.20 16:50 -
Юрій Смалюк (78)
0 0
А ви ,Ірино,хоч би для себе - запитайте у свого шефа про гроші для броньовика Пухтаєвича,адже він головний свідок,подивіться на акт прийому-передачі,запитайте у Піковського.Я не прошу вас тут ,публічно,виступили на мій захист-просто дізнайтесь правду для себе.Якщо хоч одна людина буде знати правду-це вже буде один крок до викриття наклепників.На рахунок будь-яких інтерв"ю,очних ставок і т.д.,то я завжди за-мені нічого приховувати.Та чи погодиться на це наклепниця-сумніваюсь.
Відповісти
2015.04.17 09:53 -
Ірина Кримська-Лузанчук (34)
1 0
Люди не розуміють, що втрачають глузд і самоповагу. Це стосується і авторів тих коментарів, які спричинили цю виправдальну промову, це стосується й автора даної публікації. Схаменіться. Річ не в тому, чия правда правдивіша. Річ у тому, як брудно й привселюдно учасники конфлікту обкидають один одного лайном. Чому вивертати свою брудну або навіть чисту білизну потрібно привселюдно? Дорогу до суду показати?
Відповісти
2015.04.18 08:47 -
Юрій Смалюк (43)
0 0
На жаль наше життя складається не тільки з рожевих моментів.До суду кажете? До кого позиватись? До claire,чи до Adik ? Я чекаю,що якраз таки Надія Романенко подасть до суду мене,адже це я публічно,не ховаючись за якимись анонімними клікухами,звинуватив її у брехні і наклепі.Якщо вона вважає,що я її образив таким чином,зробивши наговір на "добропорядну"громадянку,то нехай подає позов.Якщо ж вона цього не зробить,то це буде означати тільки те,що все написане мною правда.А мені в позові на яку публікацію чи на які коментарі посилатись? На claire?
Відповісти
2015.04.20 08:36 -
Ірина Кримська-Лузанчук (63)
0 0
Заява в міліцію - якщо натужаться, знайдуть по IP-адресі; зараз в органах трохи заметушилися. Крім того, Ви насправді знаєте, хто такі ті аноніми.
Відповісти
2015.04.20 16:54 -
Юрій Смалюк (79)
0 0
За браком часу я поки що цього не роблю,але обдумаю вашу пропозицію.
Відповісти
2015.04.17 10:20 -
Григорій Шитюк (38)
0 0
а по суті, тут немає за що судитися... Оля правильно написала: потеревенити під під"їздом - участь всіх цих праведників... бо навіть клепки немає влаштувати справжню викривальну атаку - якісь дитячи образи, матюччя в ефірі, звинувачення і виправдовування на грані адекватності та позиція "Мені пох..,що ви скажете." у відповідь.
Відповісти
2015.04.17 11:07 -
Малинський (41)
1 0
з неадекватами не судяться
Відповісти
2015.04.17 10:06 -
Малинський (37)
0 0
Ірина, автор відкрив всім правду і я вірю кожному слову бо знаю особисто цих людей. Але зібралась люди які плювали на чесні і людські відносини. Якщо в них щось не вийшло особисто або не змогли використати чужі заслуги як свої то треба опонента знищити морально. Мабуть це не чесно. І своїх героїв-прийде час буде знати весь Малин з іншої сторони.
Відповісти
2015.04.18 10:46 -
claire (49)
0 0
І про які заслуги ти говориш?За всю діяльність організаціі вона навчилася лише коробки складати?Так Юра написав у статті.А шо ще вона організувала?Чи тільки пристраювалася до всіх акцій?
Відповісти
2015.04.23 22:42 -
Юрій Смалюк (112)
0 0
Як тільки язик повертається таке казати? Може це claire організовував усі акції?
Відповісти
2015.04.18 10:43 -
claire (48)
0 0
А хто ти,що знаєш особисто сім'ю?Ні фото,ні імені.Теж не хочеш відкриватися?Чи ти той,хто пив коньяки в кафе?Бачиш,я теж можу строіти догадки.А по сумісництву головуючий контрольно-ревізійноі комісіі,який сам же і обирає бухгалтерів для цього?Докотилися до того,що свідки дзвонять іншим і говорять про те,що таня сидить в кафе і п'є коньяки з головуючим,який буде перевіряти іі діяльність.Гарно влаштували.
Відповісти
2015.04.17 09:20 -
Малинський (30)
0 0
Редактору ІНФОМАЛИН! Прошу видалити користувача Claire разом з посібниками за не етичні та нецензурні висловлювання!!! Аж уши звертаються!!!!
Відповісти
2015.04.17 10:39 -
Григорій Шитюк (39)
0 0
це вже також "поза правилами", тому що в матеріалі згадуються ці аноніми... краще нехай вже Юра звернеться до редактора щоб видалити цей матеріал з коментарями з сайту... бо я так розумію, "у рукаві" в кожної сторони іще дещо приховано - гра йде по принципу, в кого нерви слабкіші, хто перший піддасться на провокацію... :)
Відповісти
2015.04.17 11:06 -
Малинський (40)
1 0
краще було б не встрявати в дискусію з неадекватами. є люди що роблять. А є люди зависті. хто є хто-нормальна людина розбереться
Відповісти
2015.04.17 09:23 -
Ольга Єсипчук (31)
1 0
а хто ж буде нам сплєтні доносить...шо за самодєятельность?
Відповісти
2015.04.17 09:37 -
Малинський (32)
0 0
Вам це ПОДОБАЄТЬСЯ?.
Відповісти
2015.04.17 09:44 -
Ольга Єсипчук (33)
1 0
мені всеодно, не розумію для чого автор оправдовується, якшо дійсно це сплєтні .
Відповісти
2015.04.17 09:53 -
Малинський (35)
0 0
Це люди публічні і відкриті які більше часу тратить не для сім'ї а для суспільства і коли гуляє відвертий наклеп та ображають як можна мовчати. Ви б ПРОМОВЧАЛИ? А Я Б МОЖЕ І ПОВІРИВ. ЦЕ ВІДВЕРТА Брехня!!!! Я наприклад знаючи цих людей такий бруд не можу слухати
Відповісти
2015.04.18 10:16 -
Степан Бандера (45)
0 0
В чому публічність ? Всі жебраки у переходах Києва з скриньками - це теж публічні особи ?
Да не смішіть курей !
Відповісти
2015.04.17 09:59 -
Ольга Єсипчук (36)
0 0
мій би чоловік пішов би морду набив, а я б на*уй послала б , на цьому б закінчилось... писать статейки в своє оправлання не стали б.
Відповісти
2015.04.18 10:42 -
Степан Бандера (47)
0 0
"Інтелігентна" проросійска сімейка хоч і призвіще українське !
Це такі на Донбасі просять їжі , а потім стріляють у спини або по мобільці здають координати.
То кому морду бити ?
Відповісти
2015.04.19 10:16 -
Ольга Єсипчук (61)
0 0
Ти для початку назовися, а потім уже виказуй своє "фе". А то якось начхать що ти там камлаєш.
Відповісти
2015.04.18 11:20 -
Малинський (56)
0 0
А де ти був до війни? Чому не виховував націоналістів в правильному розумінні (тей хто любить і цінить свій народ) В Гуріка ростив свій потенціал?
Відповісти
2015.04.18 11:13 -
Ольга Єсипчук (54)
0 0
щою бити комусь морду треба бути впевненим у своїй правоті, правда?
Відповісти
2015.04.17 09:20 -
Малинський (29)
0 0
Редактору ІНФОМАЛИН! Прошу видалити користувача Claire разом з посібниками за не етичні та нецензурні висловлювання!!! Аж уши звертаються!!!!
Відповісти
2015.04.17 03:11 -
Ясамон Предчайший (26)
1 0
вроде все понятно, есть только одно маленькое - НО, что за всем этим на самом деле? если автор искренне все изложил, и действительно уверен что мотивы данной особы ограничиваются личными амбициями, то могу возразить, все это смахивает на тщательно спланированную атаку. остается понять, кукую именно цель преследует атака, за тем, понять, кому это необходимо, ну и потом, понять что предпринять. да, вот тут-то и вопрос.
Відповісти
2015.04.18 10:31 -
claire (46)
0 0
Атака якраз на невинну людину,бо пишу я,а мене звати не Надя,не Іра.Таня видно вступила в конфлікт з ними і подумала на них,бо на злодію шапка горить.Подумайте добре,хто це може ще бути.Якщо ти не винний,то і знати не будеш,хто може на тебе подібне писати і оправдовуватися не будеш.Ладно в коментах відповіли,а тут цілу статтю настрочили.Довго писали?
Відповісти
2015.04.16 21:46 -
маргарита (22)
1 0
Не можуть в Малинi нI доби прожити щоб не покопирсатись у чужiй бIлизнi. Малин е Малин . Але ж масштаби виросли . ЛЮДИ, ЧИ ВИ Е НОРМАЛЬНI ? Та хай зроблять кому це все пече незалежний аудит за своi кошти та наймiть приватного детектива та заспокiйтесь вже. анонiмно бруд лити - всi героi.
Відповісти
2015.04.16 22:16 -
Ольга Гура (25)
1 0
Підтримую. Якщо є підозри у нецільовому використанні грошей чи ще чомусь - проводьте незалежний аудит чи подавайте до суду і доводьте свою правоту законним шляхом. А виливати бруд на людей, бо інтернет усе стерпить, - то справа вуличних тіток, місце яким на лавці біля під'їзду.
Відповісти