Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Щоб не загубилося: Франц Куберт — той, що заснував «МОЕЗ»

16.04.2014
Пам'ятник в центрі Малина-Ваша думка

Ось таке опитування є  у "КОНТАКТЕ". Хотілось би почути думку з цього приводу в малинчан. Буду вдячний за будь-які думки. Чим швидше загальна думка громади сформується, то і наше місто стане охайнішим та кращим. Прошу висловлюватись по суті. Дякую

Шановні малинчани!
Прошу вас дати відповідь на опитування, результати якого вплинуть на кінцевий результат-встановленяя пам'ятника в центрі нашого славного міста Малина.
 
← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2014.05.14 13:43 -
Малинський (82)
1 0
Який пам'ятник (споруду) ви хотіли б бачити в місті Малині (Соборна площа) на місці, де стояв пам'ятник Леніну?

Князю Малу 72 чол 36%
Фонтан 54 чол 27%
Героям майдану 25 чол 12.5%
Малуші 12 чол 6%
Тарасу Шевченку 11 чол 5.5%
Інший варіант 11 чол 5.5%
Будівля 5 чол 2.5%
Богоматері Оранті 5 чол 2.5%
Ялинка 4 чол 2%
Йолка 1 чол 0.5%

Опитано 200 чоловік з 10 квітня до 1 травня, це люди які є малинчанами, народилися в Малині, або люди які були раніше зареєстровані в соціальних групах, які мають безпосереднє відношення до м.Малина та його проблем.
З 06-05 обговорення почало суттєво змінюватись на користь Богоматері Оранті, за два дні зросло більше ніж ста контрагентів на користь цього проекту, з аналізу було видно, що голосуючі не мають безпосереднього відношення до м. Малина, з міст країни агресова та інших українських міст, тому було прийнято рішення 3 6-05 невважати в подальшому опитування правдивим З 10 по 1 травня опитування є найбільш достовірним.
Висновок малинчани хотіли б бачити на центральній площі міста пам’ятник князю Малу, як засновника нашого славного древнього міста!
Відповісти
2014.05.12 11:06 -
IGOR.NAUMETS (81)
0 -1
місті Малині (Соборна площа) на місці, де стояв пам'ятник Леніну?
Князю Малу
134
31.2%
Малуші
14
3.3%
Тарасу Шевченку
17
4%
Героям майдану
27
6.3%
Богоматері Оранті
150
35%
Йолка
1
0.2%
Ялинка
6
1.4%
Фонтан
61
14.2%
Будівля
5
1.2%
Інший варіант
14
3.3%
Получить код
Відповісти
2014.05.03 08:58 -
Малинський (80)
0 0
Проголосовало 200 человек.

Який пам'ятник (споруду) ви хотіли б бачити в місті Малині (Соборна площа) на місці, де стояв пам'ятник Леніну?
Князю Малу
72 36%
Малуші
12 6%
Тарасу Шевченку
11 5.5%
Героям майдану
25 12.5%
Богоматері Оранті
5 2.5%
Йолка
1 0.5%
Ялинка
4 2%
Фонтан
54 27%
Будівля
5 2.5%
Інший варіант
11 5.5%
Проголосовало 200 человек.
Відповісти
2014.04.23 15:20 -
Малинський (79)
0 0
На запитання малинчанам:
Який пам'ятник (споруду) ви хотіли б бачити в місті Малині (Соборна площа) на місці, де стояв пам'ятник Леніну?

Від загальної кількості опитаних (161 чоловік на 23-04-2014) найбільше проголосували за:

1 місце
Пам’ятник Князю Малу, 55 чоловік, що складає 34.2%

2 місце
Фонтан, 46 чоловік, складає 28.6 %

3 місце
Пам’ятник Героям майдану, проголосувало 20 чоловік, складає 12.4%

Для інформації

Богоматері Оранті, проголосувало 5 чоловік, складає 3.1%, а за ялинку проголосувало 4 чоловіка, складає 2,5 %
Щоб прибрати всі спекуляції, та оголосити-що ж хоче громада, прошу цю інформацію донести до громадськості

Висновок:

майже 63% хотіли б бачити пам’ятник князю Малу-як символ нашій історичної ідентифікації та фонтан, щоб перетворити центр в місце відпочинку. З обговорень також малинчани хотіли б площу навколо майбутньої споруди мати- як більш комфортне місце для відпочинку з декоративними зеленими насадженнями та пристойними лавками та доріжками
Для втілення в реальність даних ідей та сподівань небайдужої громади міста Малина, сесія міської ради народних депутатів такі питання могла б політично затвердити, та пралювати в напрямку втілення в життя даного проекту, пошуку шляхів досягнення та реалізації.

Опитування триває: http://vk.com/club69712013
Обговорення даної теми: http://infomalin.biz/blog/471/entry/293/

Опитування громадського діяча -Тетяни Левкової та політичних партій малинщини, на мою думку суттєвої різиці немають

З повагою, малинчанин.
Відповісти
2014.04.22 11:21 -
Малинський (41)
0 0
Чи можуть малинчани обєднуватись навколо ідеї?
Відповісти
2014.04.17 19:55 -
qwin (31)
0 0
не витримав, щоб не кинути й своїх 5 копійок, бо смішно до сліз. стільки гарних ідей, і головне корисних, що як всі їх реалізувати, то скоро в малині і плюнути не буде де, бо скрізь стоятимуть памятники. Може, досить? закликаєте бути культурними європейцями, то подивіться чи твориться така памятникоманія в європі? Де, в якому місті чи країні є ще така комедія? Та ніде! спитайте в гугла, хай видасть інфу по будь-якій країні. Такої памятникоманії ніде нема, хіба що в деяких країнах совєтсько-монументального поклоніння. виходить, леніна скинули, але синдром срср у генах не пропєш...
По-друге, про естетику. уже ж є в малині один супервитвір мистецтва скульптури біля бурси, можна стояти, дивитись і медитувати у міру фантазії - чи це обриси мала, чи малуші, чи когозавгодноразомвзятих.
по-третє, про культуру в цілому. Делегації з білого дому до кожного свята несуть кошелі з букетами до памятника шевченку, спокійно минаючи і в упор не помічаючи стабільний срач на повороті до котельні. це культура по-чеховськи.
по-четверте. Про того Мала в малині толком ніхто нічого не знає, бо в глибину історії ніхто не тямить зазирнути, дослідити, вивчити, а так, версії висувають ще й памятник дайош!
Може розумніші нащадки організують якісь археологічні експедиції згодом, дослідять грунтовно історичні версії, може, підручник історичний про рідний край укладуть, щоб дітям у школах розказувати. Це буде історія й культура і память. А ця нинішня фАлософія на тему памятників, вибачте, не те, що оскому набила, а рвотний рефлекс уже від неї.
Відповісти
2014.04.22 09:59 -
Малинський (38)
0 0
я так бачу qwin, що твоя фАлософія в історію міста явно невписується, піди тай поприбирай смітник, ти мабуть і історії не знаєш, та взагалі в Малині проїздом, з тобою ні історії не дізнаєшся нічщго непобудуєш, теж мені критик знайшовся, відкривай тему, знаходь прихильників та пропонуй. Ти нічого не запропонував. Навіщо це все було. Я тебе не зрозумів. Якщо камінь хтось вважає за памятник-то це не значить ставить на цьому хрест, а за смітник до відповідальності. Будувати історію потрібно зараз.
Відповісти
2014.04.22 15:32 -
qwin (58)
0 0
мда... дожився малинський, що нема з ким і поговорить, скукота...
пропоную вам конкретно, пане малинський, для розваги від скуки, навіть не в європу заглянути, а подивитись на міста україни, їхні центральні площі і що на них є: камяні ідоли будь-кого чи інші варіанти.
Щодо історії, разом з оптитуванням про кому поставити памятник можна було б друге питання задати: де ставити памятник, може, доречніше було б там, де історично розташоване те городище-форпост, яке колись і спалила Ольга? Ну це так, як варіант. Тим більше, що варіантів доволі, якщо у Малині нема архітектора. Не можу пригадати, чи стоїть суперпамятник засновнику києва Кию у центрі міста на Хрещатику на постаменті, хоча в столиці гроші є на це, на відміну від провінційного Малина. У нас уже так закамяніли чи зацементувались мозги, що без памятника в центрі ми й життя свого уявити не можемо.
У Коростені є памятникові ансамблі, у Радомишлі замки (не володарів), от скоро приєднають Малин до прогресивних сусідів, і буде все гут, і будете ви вже не малинський, а радомишльський чи коростенський))... тож навіщо так перейматись і брати близько до серця?
Щодо будування історії вже зараз, уявіть собі, пане Малинський, що там де я живу нема жодного смітника, хоч на жаль, нема і жодного контейнера.
Відповісти
2014.04.22 15:42 -
Кіт Мармиза (59)
0 0
О, прівєт Вухань! На родіну може літав, бо давно не видно?
А ми, коти, тоже дома не гадим і в нас дома чисто. Ну буває там коли не коли під чужі двері, і то по любві.
Відповісти
2014.04.22 16:12 -
qwin (61)
0 0
такі да, кіт, трохи був відсутній, але бачу, що нічого нового не пропустив у датском королєвствє... ті самі музиканти і пісні ті ж самі... усе по принципу - як не бог дав, то гени або судьба. ну таке) чи може щось пропустив я мимо своїх вуш? то хвались...
Відповісти
2014.04.18 21:41 -
Древлянин (36)
0 0
Поддерживаю.
Не актуально имхо.
Відповісти
2014.04.22 10:01 -
Малинський (39)
0 0
Що й казав-нік Древлянин не підходить тобі явно, давайте тоді побухаєм, нащо нам пам
Відповісти
2014.04.17 10:06 -
Василь Федоренко (19)
0 0
Тут де хто що з богами розмовляє про одночасність гри на роялі і підмітання ногами підлоги агітує.
О це такі "господарники-професіонали" викормиши КПРС і довели країну до рваної шмати і браткам сусідам здають за власні приференції.
Ці профі не дивлячись на єдиний світоглядовий принцип "обкрадай, грабуй , руйнуй , засирай і протидій здоровому глузду!" могли займати зовсім протилежні посади . То він культура , то колгосп , то енергетика , то вже професійний "історик".
Так , якщо маєш вищу освіту , бажання не спати а працювати на людей а не на власне збагачення , тепленьку посаду з достатньою платньою та незаслужено великою пенсією. Ящо з тебе є добрий ініціативний організатор то можливо ти справишся. Че півроку результат буде як свдчення.
Але результати більш ніж плачевні . Все зруйнували і розібрали як в селах так і в Малині. Вже дістались до Соборної площі , бо перешворили її в казна що (кінотеатр і т.д.) і заявляють що цей курятник потрібно віддати їм і їм вирішувати а не громаді що тут буде.
Да те що по селам , тільки кишені наб`ють !
А не досить їх терпіти ? Вони вішають локшину що по Законодавству і Конституції ні громада , ні народ не мають права а тільки вони на узорпованих ,пожиттєвих посадах для себе та близьких родичів.
Аж ніяк їм не реалізовувати ідеї Майдану (Народу).
Це банда брехунів , злодіїв , аферистів та іншої підлоти.
Маємо війну і маємо половину Парламенту державних зрадників , зрадників в погонах , саботажників в органах місцевих влад. Їх партії ,організації , антиукраїнську діяльність свідомо не забороняють.
Центральна влада на це закриває очі . З часом все таємне стає на виду і на осуд , Тому все народ дізнається і збунтує.
Скажу головне Євромайдан зраджений. В 1991 році під наші прапори на посади сіли ті хто їх скаженно топтав .
В 2004 році ідею Справеливості продали за бабоси та розкупили посади , які , не секрет, продаються і купуються і в ці дні.
Мафія і надалі не хоче покидати Корито їхнього райського життя.
Другому етапу вже дійсно народної Революції чи визвольної війни проти зовнішніх та внутрішніх окупантів бути !!!
Відповісти
2014.04.16 22:28 -
Володимир Нечипоренко (15)
2 0
Є в центрі два місця, що часом нагадують курятник. Це велике дерево напроти Телекому та абрикос біля дошки пошани. Ці місцини так і манять, коли кипить асфальт. Тож
1. Посадити сквер поміж адміністрацією та ленінським постаментом (до речі він там був) - ідеальне місце для відпочинку в центрі міста.
2. Ленінський постамент знести і закласти плиткою ( на віки вічні) - підтримую Шитюка. По-перше стерти дурну згадку, по-друге, хоч яке місце в центрі для зборів, гулянь, революцій. Як не дивно, але такого місця нема. В центрі дорога, на стадіон не пускають. Було місце поміж фонтаном та стадіоном, але ж там тепер пам'ятник...
До тог ж 1 та 2 пунк може втілити в життя будь який міський голова одним своїм рішенням, і бюджет скромний.
Щодо умовного Пам'ятника то під нього можна тільки "закласти умови". Або глибше за ленінською площадкою, що й започаткує сквер, або в центрі потенційного скверу. Питання, ЩО це буде?! відкласти на деякий час, тоді і багато "гарячих" ідей відпадуть. Однозначно це повинно бути щось не меморіальне.
Відповісти
2014.04.22 11:42 -
Малинський (42)
0 0
Закласти умови? Ми вже так заклались, що далі прірва. Якщо в нас архітектор каже що тут ми не зможемо поставити памятник-бо тут дерево, а тут лавочку ось заберіть і ставте памятник. Ну це вже смішно. З таким підходом-точно вже краще ніого не ставити і не робити. Для мене памятник, це цілий ряд послідовних робіт включно з зеленими насадженнями і тд. А як ви дивитесь-поставити білборди? Це ж теж актуально, чи не так? Може ця ідея... В нас багато ям в дорогах-то це ж не значить що там потрібно садити дерева, хоча якщо так далі піде черездесяток-другий такі ідеї теж будуть підтримуватись За нашої навязаної кимось убогості мислення ми неспроможні увіковічнити свою власну історію-ось за що я борюсь. Зрівнять-так це легко і майже безкоштовно. Сквер посадити. Так це вихід-теж , але спочатку навкруги міста поприбирайте все те сміття, ми ж ті лісопосадки, парки не цінуємо Місто повинно розвиватись, бути ідентичним, тримати архітектурний баланс, у нас 2 парки, садіть дерева хоч зараз, що вам мішає? Потрібен дозвіл?... Все мене понесло. Може я десь деструктивно-але сформуйте мій загальний погляд в більш делікатній формі. По опитуванню видно, що малинчани хочуть бачити памятник історії нашого міста, можливо в поєднанні з фонтаном, тільки не потрібно глибини мислення про пісающого Мала. Це теж неконструктивно
Відповісти
2014.04.17 17:25 -
Василь Федоренко (26)
0 0
Нечипоренко тобі як не малинчанину дійсно навіщо Мал а для малинчан це історія роду і міста !
Відповісти
2014.04.17 19:08 -
Володимир Нечипоренко (30)
0 0
Десь нижче була слушна порада Кота, але все ж, ні разу не обмовився і не написав, що Малину непотрібен Мал. Це ви мене таким чином запрошуєте до діалогу?!
Відповісти
2014.04.17 14:06 -
Григорій Шитюк (23)
0 0
1) скверик з фонтаном - на мій погляд найкраща пропозиція... але біля адміністрації дуже гарні ялини, іх варто було б зберегти.
2) фанати пам"ятників чомусь не хочуть розуміти в чому суть центральної площі міста... вважаю що це повинна бути територія для різноманітних масових зборів городян, масових гуляннь, тощо.
3) можливо в Малині таки є нагайна потреба в розвитку паркового мистецтва? з усіх боків лунають ідеї про встановленя того чи їншого пам"ятника... а навіщо референдум? невже не можна встановити і той же монумент Оранті, і Князю Малу, і Малуші... і багато чого іншого, цікавого та корисного! невже так важко знайти місце? в масовій свідомості городян до сих пір панує думка що малинщина - лише край партизанської слави... адже правий Федоренко - в нас дуже багата історія, невже тисячолітня історія міста - лише меморіальний комплекс та алея слави...?
Відповісти
2014.04.22 11:50 -
Малинський (43)
0 0
Историко-культурные памятники составляют почву развития туризма,
в темі є опитування, почитайте, що хочуть люди, та я ж кажу в комплексі вирішити проблему, становлення розвитку почати з встановлення історії, але ж ми про архітектуру. Може запитати в архітектора його думку як професіоналу, але ж як тоді бути з вже встановленим памятником Небесній сотні, от вже місце підібрали, надіюсь знайдуть більш краще та перенесуть, можу запропонувати більш конкретно, як зробити краще, але не в компютері, а в живому спілкуванні
Відповісти
2014.04.16 19:01 -
Ольга Гура (4)
0 0
Голосувала за Оранту. Це дійсно прекрасний оберіг для міста, хто розуміється на таких символах, тому нічого пояснювати не треба. Була рада, що знайшлася людина, яка захотіла встановити такий пам'ятник у Малині і готова дати для цього свої гроші, та ще й виготовити не десь, а в Італії - світовому центрі архітектурного та монументального мистецтва. А місцева влада могла б до пам'ятника ще й фонтан облаштувати. Якщо малинчани готові не тільки проголосувати, а ще й свої гроші вкласти, тоді є про що говорити. А якщо тільки проголосувати і нічого не зробити - то гріш ціна такій ініціативі...
Відповісти
2014.04.22 11:58 -
Малинський (44)
0 0
як можна говорити про Оранту, якщо ніхто не бачив проекта, які цілі поставити саме Оранту? Чому? Чи було обговорення. Розумієте? Для чого було знімати Леніна, щоб потім хтось сам вирішив і поставить що подобається, ну треба такі речі робити цивілізовано. Ольга, нам потрібна наша історія, а не чиясь ленін теж навязана ідея кимось. для Оранти наш архітектор знайде місце, якщо вже є таке бажання профінансувати. Ну треба ж питати і у людей

Опитування 22-04-14
Князю Малу
52 33.3%
Малуші
10 6.4%
Тарасу Шевченку
8 5.1%
Героям майдану
20 12.8%
Богоматері Оранті
5 3.2%
Йолка
1 0.6%
Ялинка
3 1.9%
Фонтан
45 28.8%
Будівля
5 3.2%
Інший варіант
7 4.5
Відповісти
2014.04.22 11:59 -
Малинський (45)
0 0
З 150 чоловік за Оранту 4 чоловіка і ви 5-та. Ну це факт
Відповісти
2014.04.22 12:58 -
Ольга Гура (55)
0 0
На цю тему розповім історію з життя. Один скрипаль з світовим ім'ям вирішив дізнатися, наскільки він відомий у своєму рідному Нью-Йорку, вийшов пограти на скрипці у метро. Його ніхто не упізнавав і ніхто не знав, люди думали, що то звичайний вуличний музикант чи бомж. Необізнаність це усього лиш необізнаність і все.
Я поспілкувалася із знайомими, виявляється, що мало хто знає, хто така Оранта, хоча це аж ніяк не принижує її статусу.))))) Це про рівень обізнаності і нашої загальної культури. Сьогодні молодь історично-культурною пам'яткою Малина називає Замок Володарів. Отож не здивуюся, як колись Ободзинському поставлять пам'ятний знак за видатний внесок у розвиток культури.)
Нічого не маю проти Мала чи Малуші, але наскільки я зрозуміла, гроші дає спонсор на те, що він хоче бачити у Малині. На інше не дає. Отож будемо і без Оранти, і без Мала, і без Малуші з Володимиром. Бо зібрати 3 (три) мільйони власними силами малинчани вряд чи зможуть. А балакати - це ж не мішки ворочати. ))
Відповісти
2014.04.23 07:36 -
Малинський (72)
0 0
та шо ви за ті гроші, ну давайте я до Путіна звернусь-поставимо памятник Сталіну...Спочатку ідея, буде мрія-будуть гроші. На те є Бог. Аби малинчани щось хотіли по суті
Відповісти
2014.04.22 13:22 -
Володимир Нечипоренко (56)
0 0
Можливо десь пропустив, але де про те меценацтво прочитати? Як зрозумів з коментарів, меценат хоче саме Оранту і дає на це три млн. грн. Це про Юнігран?
Відповісти
2014.04.22 18:48 -
Олег Антонюк (68)
0 0
Взагалі то пам’ятник коштує до 500 тисяч гривень, а якщо переплавить з того що маємо, то й загалом до 100 тисяч гривень. Який ідіот викладе вам 3 мільйони. А позаяк малинчани проти, то меценат вже давно помахав ручкой. Такщо ця суперечка безсмисленна. Оранта радуватиме око іншому райцентру, а Малин як зажди залишився в дурнях.
Відповісти
2014.04.23 07:39 -
Малинський (73)
0 0
де ви того мецената бачили? От хтось пустив на вітер-так уже рознесло. От в Малині люблять перекручувати
Відповісти
2014.04.22 19:30 -
Василь Федоренко (70)
0 0
Ще громада не вирішила якому в центрі бути пам`ятнику , а в оману вводите людей .
Хватить брехати і плювати на громаду бо заплюють вас і рятувального круга не подадуть.
Аферисти і брехуни !
Відповісти
2014.04.22 19:00 -
Володимир Нечипоренко (69)
0 0
Мова не про кількість грошей, а про те що тут обговорюється фікція.
Десь, шось, хтось... чув про якогось мецената.
Якщо пропозиція була, то кому конкретно, і на яких умовах?
Відповісти
2014.04.23 07:40 -
Малинський (74)
0 0
от я за це і кажу, що памятник не громаді запропонували
Відповісти
2014.04.22 14:06 -
Ольга Гура (57)
0 0
Чула, що невідомий спонсор з Житомира.
Відповісти
2014.04.23 07:42 -
Малинський (75)
0 0
Ольга, ну небудьте такою наївною З Житомира просто так? Хто? Тех хто вже потоптався з 1991 року по малинській землі
Відповісти
2014.04.22 19:36 -
Василь Федоренко (71)
0 0
Такий невідомий як той Шептун при владі , який спровокував цей ідіотизм та як неук та невіглас намагається знівелювати любу позицію Малинської громади.
Час сексотів і провокаторів ніби закінчився , а вони все зі сцени не уходять !
Відповісти
2014.04.22 16:12 -
Volvas (60)
0 0
Не думаю, что кто то просто так даст 3 млн на стрёмный проект. Это или утка или какой то умысел. Не потребуют ли взамен какой нибудь карьер или ещё чего, на данный момент малинчанами не используемое.
Відповісти
2014.04.23 07:43 -
Малинський (76)
0 0
от ви правду кажете
Відповісти
2014.04.22 16:23 -
qwin (63)
0 0
а вам не спадало на думку, що памятник уже готовий тільки комусь напевно не підійшов, і його срочно треба реалізувати?
але ваша версія більш правдоподібна: умисел схожий на сюжет відомої української народної казки про мінялки на невідоме. Це цікава ідея: треба погоджуватись малинчанам і творити нову легенду краю, сучасну. У будь-якому разі буде цікаво і нескучно.
Відповісти
2014.04.23 07:45 -
Малинський (77)
0 0
якщо ти не в Малині то не тобі вирішувати, а як в Малині, то карєр на твоїй ділянці хай будують, і там же памятника став біля воріт
Відповісти
2014.04.22 16:31 -
Древлянин (65)
0 0
А ведь коллега, вполне возможно. Памятник сделали за госденьги. заказчику или не понравилось или (варианты), по этому, распорядитель денег сказал, где хош ставь, но акт приёма передачи предоставь, что бы проплату закрыть. Ну, а скульптор откатик организовал знамо дело. Как Вам версия, тем более, что Оранту можно втулить где угодно и под что угодно.
Відповісти
2014.04.16 21:07 -
Олег Антонюк (11)
1 0
Оранта гарна ідея, тільки не для малинського менталітету. Як послухаєш наших інтелек4тів, то розумієш, що нам до рівня тих же італійців ще сотні років
Відповісти
2014.04.16 19:36 -
Григорій Шитюк (6)
0 0
прочитав і замислився...
шановна громадо, а давайте... якщо вже річ про те, аби "скинутися усім миром", закупимо ті довбані контейнери для сміття! а без Оранти з Італії ми якось жили до сих пір - і діти наші проживуть. знести той постамент і плиткою закласти... забути що на площі взагалі щось стояло! бо щоб дорости до сприйняття витворів "світового архітектурного та монументального мистецтва" треба спочатку навчитися сміття в урну викидати. хрестів ми за 20 років на підїздах до українських міст та сіл вже наставили... і таке враження, що на всій Україні вже стоїть один великий хрест! пора вже трошки лад на своїй землі наводити... навести лад в місті.
Відповісти
2014.04.22 12:00 -
Малинський (46)
0 0
це інша тема, давайте закупим
Відповісти
2014.04.16 19:46 -
Ольга Гура (7)
0 0
А хто заважає робити це одночасно? І з сміттям боротися, і культурою займатися? Ми багато без чого можемо прожити, але чи залишимося тоді людьми? Може недарма слов'ян вважають останніми варварами Європи? Це так, ліричний відступ.
А щодо контейнерів - то пройдіть по вулицях, попитайте - люди їх не хочуть. Тільки у понеділок з екофестом робили рейд з сміттєзбиральною машиною, трохи пізніше викладу звіт, то якраз запитували і про контейнери. Ніхто їх не хоче, бо вони одразу перетворюються на свинарники.
А якщо мова про урни по місту - то я за двома руками. Згідно правил благоустрою цим має займатися комунгосп, і навіть дбати про роздільний збір сміття. http://malyn-rada.gov.ua/?page_id=5126
Відповісти
2014.04.22 12:04 -
Малинський (47)
0 0
ну ви й за, та й зразу ж проти, подивіться на урни, як до парку 8-00 йти, зранку там вже і лушпайки і таке інше, Які урни без контейнерів?
Відповісти
2014.04.16 21:02 -
Олег Антонюк (9)
0 0
може, в приватному секторі і не хочуть, а ми, жителі багатоповерхових будинків, двома руками за контейнери. Бо куди сміття викидати???? Машина їздить по годинах, і не кожного дня. А як людина на роботі?? Тому й смітник на смітнику
Відповісти
2014.04.22 12:04 -
Малинський (48)
0 0
підтримую, нас двоє
Відповісти
2014.04.16 20:48 -
Григорій Шитюк (8)
0 0
Оля, я не буду ходити по місту... розумієш, мені є чим займатися і без волонтерської роботи, за це доречі, дехто грошики з бюджету отримує! тож нехай люди слідкують щоб якимось чином вивозилося сміття.
що до мого коментаря - я особисто не хотів би бачити на центральній площі чергового ідола. не хочу там більше ніяких пам"ятників - баста. в нас є паркова зона, поставте Оранту на мсці пам"ятника Леніну в мікрорайоні паперовиків...
Відповісти
2014.04.22 12:05 -
Малинський (49)
0 0
поговоріть на цю тему з меценатом
Відповісти
2014.04.16 22:17 -
Ольга Гура (13)
0 -1
Усім є чим займатися, а мені - тим паче. Якимось чином нічого не буде робитися, якщо громаді байдуже до всього Ви не хочете пам'ятиків, хтось хоче і навіть береться за це заплатити. Чия думка вартісніша, на яких вагах будемо зважувати? При чому тут ідоли?) Є мистецтво, є культура, є пам'ять, є творче осмислення життя, яке відрізняє людину від тварини. ))))
Відповісти
2014.04.22 12:07 -
Малинський (50)
0 0
підтримую, історію Малина, а Оранту в іншому достойному місці міста
Відповісти
2014.04.17 13:32 -
Григорій Шитюк (21)
1 0
а знаєш що іще істотно "відрізняє людину від тварини"...? ЗДОРОВИЙ ГЛУЗД. саме його іноді так не вистачає революціонерам совкового зразку... все це мені (ну дуже сильно) нагадує анекдот про Вовочку: не хочете червону смугу - захерачте синю... чому саме черговий пам"ятник треба воздвигнути на центральній площі міста? доречі, заздалегіть знаючи про те, що його не сприйме певна частка городян... яка ж тоді це в біса "Соборна площа"???
Відповісти
2014.04.17 18:13 -
Ольга Гура (27)
0 0
Шановний, якби людьми керував виключно здоровий глузд, то такого явища, як мистецтво взагалі не існувало б. )))
Відповісти
2014.04.17 09:37 -
Василь Федоренко (16)
1 0
Ольга , я за першою освітою жудожник ( Московський університет) і вибач від народження такий . В юні роки на Всесоюзних конкурсах по живопису займав перше місце , а ти про мистецво локшину і мене невігласа та думку більшості корінних малинчан вішаєш.
Твій і твого пісюючого хлопчика-шептуна бізнесмен хай ставить на своїй території хоч чорта як витвір "мистецтва", а символом міста в центрі буде той хто це місто заснував і будував та творив його історію.
Була б ти малинчанка то у тебе і сумніву у цьому б не було.
У мене і по батьківській лінії і по материнській всі тут . За сотні років це дерево розрослось на сотні призвищ , а тут ви ,квартиранти, групка масовиків-забавників приперлись , облаштувались і плюєте на нас і нашу історію.
Ще раз кажу - не все то золото що себе ним показує !
Відповісти
2014.04.17 09:57 -
Ольга Гура (17)
0 0
"Ще раз кажу - не все то золото що себе ним показує !"

Я у Вас, як у "золоті" ніколи й не сумнівалась.
Відповісти
2014.04.17 10:31 -
Василь Федоренко (20)
0 0
Забагато честі тій хто бореться проти малинчан.
Ви мені ще розкажіть про Екофест і розпитайте у мешканців Михайлівки , хто більше засирає пляж.
На пляж ще років з 15 назад списували до 800 000 грн , а зараз більше .
Прості мешканці встановлювали там грибки для відпочинку .
Потім після припинення діяльності старого пляжу всі малинчани рванути на Михайлівку на новий пляж.
Потім ці ваші Фестивалі . Спочатку прибрали до того , а після того ще більший срач до слідуючого Фестивалю на рік залишився ще більшим .
Там взагалі потрібно заборонити п`янки масові , масові тусовки наркоманів /
Там взагалі повинна бути заповідна зона для здорового відпочинку малинчан а не для різних Бардел`єро.
У нас пляж один ! Викупайте десь в полі землі і там це все влаштовуйте, бо як піднімуться з вилами михайлівці коли їм не будуть давати спокійно жити і спати то будуть жертви.
Не потрібно розказувати людям що насправді замісь рогів є німб !
Вони все бачать і калічаться після ваших екологічних гулянок.
Якщо ви за чистоту до вимагайте відкриття відділу еко та санітарних муніціпальних інспекторів та штрафи.
А то як у мене сусід "Т" някий скаргами на всіх сусідів закидав міліцію ,прокуратуру , міську раду і суди. Сам особисто викидає в яр, фотографує іскаржиться на всіх в усі органи.
Таких "активістів" в місті море.
Запропонуйте дієву і на завжди пропозицію щодо чистоти . а не самим засирати (або і не самим), а потім піаритись !
Ну як ще прославити себе ?
Це як є "надійний", доходний бізнес - одні заганяють побільше людей в сиру землю а їх партнери підвищують вартість ритуальних послуг !
Відповісти
2014.04.17 18:31 -
Ольга Гура (29)
0 0
Екофест не має жодного відношення до палаток--генделиків на пляжі. Екофест існує для того, щоб школярів навчити дбати про свою землю. Ви, до речі, не пускали своїх вихованців брати участь у прибираннях. А у палатці на пляжі самі ж і пили з однопартійцями минулого літа. Але свого "брєвна" в оці не видно. Ви самі себе чудово заганяєте у сиру землю, навіть помічники не потрібні. Хоча яке це має відношення до пам'ятників? )
Відповісти
2014.04.17 10:06 -
Кіт Мармиза (18)
2 0
Мудрий той хто мовчить... в деяких випадках
Відповісти
2014.04.17 13:37 -
Григорій Шитюк (22)
0 0
ти сьогодні самий мудріший виявився, Котяро... :)))
невже не маєш своєї ідеї яким чином черговий раз зарити бюджетні грошики...? :)))
ділись - без тебе сумно... бо я вже іноді ладен Михалича підтримати. :)
Відповісти
2014.04.16 18:50 -
Олег Антонюк (2)
1 0
Сильне опитування!!!! Сотня-друга людей це і є той референдум, про який так кричали аполітичні опозиціонери. Я зі свого боку скажу, що це все повна маячня грошей нема і у найближче десятиріччя тут не буде жодного пам’ятника, хіба що фонтан зі шланга з розпилителем
Відповісти
2014.04.22 12:13 -
Малинський (51)
0 0
Олег, ви не праві
Відповісти
2014.04.16 22:16 -
Василь Федоренко (12)
0 0
Опитування проводять волонтери , окремо Народна Варта , окремо міська "Свобода" , окремо через інтернет та через інші зходи і механізми , а в кінці травня підведемо результат . В процесі вже опитано до тисячі чоловік за тиждень.
Референдум це для наівних зовсім не розуміючих на механізмах , ресурсах і законах людям.
Ясно що ще є кучка тих що вважають себе інтелектуалами говорящими з богами для яких символ міста це Богомати Марія в католичній іконосхемі з піднятими руками (Оранта)з пісуючим відомим мальчіком-шептуном.
Шостак переконує що газета не правильно подала позицію обранців , які після виборів забули про тих кому що обіцяли і чиї інтереси крім власних повинні відстоювати.
Думка громади для Григоровича це думка депутатів , які за роки не зібрали ні своїх виборців на публічну зустріч для звіту.
Наплювали на тих хто обирав і займаються тільки піаром і узурпуванням думки малинчан.
Сьогодні вияснилось що вони проголосували на конкурсній основі продати малинський "угол холостяков" ( місце Доки Пошани).
Скоро громада і навіть не дізнається завчасно що і Соборну площу продадуть.
Ми державницькі партії і організації проти такого нахабства.
Ми будемо вимагати відміни рішення "безумних" депутатів.
Там повинна бути Стелла з іменами всієї Небесної Сотні.
Досить цих ганделиків ! Чи не пора патріотично , духовно і фізично виховувати та зміцнювати дітей а не поглиблювати алкоголізацію і смертність ?
Відповісти
2014.04.17 22:14 -
Григорій Шитюк (32)
0 0
на счёт стеллы - перебор, в центре ей не место. в Малине хватает мест для всевозможных памятников - не надо всё так до крайностей политизировать. ИМХО, конечно.
Відповісти
2014.04.17 23:06 -
Василь Федоренко (34)
0 -1
Для тебе імбицила це політизація ! Їм не місце в центрі ?
Ці герої полягли за Україну та українців а ти цинічний гнида і паскуда це свою каналізацію смердючу нижче носа відкриваєш ? Там є ще мудило яке після бойових дій в Києві через декілька днів у Малині знущаючись над їх героїмом на свій безмізковий черепок каску одягало та фотографувалось для газеток.
Ти за продаж всього суспільного бо вже й душу чмо рогате продало і такі як ти .
Гнати вас потрібно подалі від українців десь до нігерійців та кожному по пальмі в с... !
Відповісти
2014.04.17 23:36 -
Григорій Шитюк (35)
0 0
Михалыч, тихо-ша... я понимаю что интернет всё стерпит, но нервные клетки не восстанавливаются! я украинец между прочим (по всем линиям), такой же коренной малинчанин, и имею такое же полное право высказать своё мнение. причём делаю это в корректной форме, и никому его не навязываю. так что спокойно...
"Ти за продаж всього суспільного бо вже й душу чмо рогате продало і такі як ти " - это кому было сказано, а главное к чему??? каким боком я попал под необузданый революционный гнев...? если что - в центре аптека круглосуточная, успокоительное недорого стоит...
короче - будь здоров, мил человек. будем считать - пообщались.
Відповісти
2014.04.16 18:51 -
Олег Антонюк (3)
0 0
А якщо помріяти, то найбільше підходить Мал або Малуша з маленьким сином
Відповісти
2014.04.22 12:18 -
Малинський (52)
0 0
це вже більш конструктивно-коли говоримо, якаж наша історія. Мабуть більшість її просто не знає, тому і пропозиції від пісающих до березовой рощи
Відповісти
2014.04.17 22:56 -
Василь Федоренко (33)
0 0
Не набивай без розуму грішним баблом кишені а краще вивчи історію , а то навіть соромно що такі неуки щось тут друкують !
Відповісти
2014.04.16 16:14 -
Наливайко (1)
0 -1
Що обов*язково штампувати пам*ятники ? Продати цю ділянку на відкритому аукціоні, від цього зиск буде малинській громаді.
Відповісти
2014.04.22 12:20 -
Малинський (53)
0 0
і душу продати
Відповісти
2014.04.17 17:23 -
Василь Федоренко (25)
0 0
Зиск як завжди казнокраду в кишеню !
Відповісти
2014.04.16 19:25 -
Григорій Шитюк (5)
0 0
а на виручені кошти черговий дах у п"ятиповерхівці залатати... ні, краще в кінотеатрі - і ще раз його перепродати, а гроші потім - як зазвичай, профукати!
колись вже продали свіжовідремонтований триповерховий готель у центрі Малина... за ціною трикімнатної обшарпаної квартири на Борщагівці. а давайте краще будівлю адміністрації продамо, і зобов"яжемо покупця окремим пунктом угоди встановити гарний фонтан у центрі міста! а чиновників повиганяємо - на бюджетні кошти можна утримувати десяток-два службовців, яких розмістимо у якомусь з дитсадочків... це ж так по-малинськи!!!
Відповісти
2014.04.16 21:05 -
Олег Антонюк (10)
0 0
Підтримую Шитюка. Якщо ми центральну площу міста вже надумали продавати, то гріх нам ціна. У людей в душі вже нічого святого не залишилось
Відповісти
2014.04.16 22:26 -
Ольга Гура (14)
0 0
А 23 роки поспіль хіба не це робилося? Ніхто нічого вартісного не створив, зате все розтаскується, трощиться, продається, прогулюється, розпилюється. Те, що сьогодні відбувається в країні, - логічне завершення цієї драми безгосподарності та безвідповідальності.
Інколи треба відкрито дивитися на ситуацію і називати речі своїми іменами.
Відповісти
2014.04.18 22:00 -
Древлянин (37)
0 0
Пани Ольга! Давайте назовём вещи своими именами - назовите имена тех, кто на уровне Житомирщины, а малинщины в том числе всё растянул, потрощил, продал, пропил и попилил? Давайте начнём с имён, люди должны знать своих героев, тут Volvas прав, нужна конкретика. А то как то читал о лидерах по вредных выбросах в городе, так ни названия фирмы ни ФИО директора озвучено не было. Почему? Кого боимся? И когда этот Volvas тактично поставил на место руководство лесхоза АПК и таки не добился ответов на свои вопросы, Вы все промолчали. Где славноизвестный Гуменюк со своим Врятуемо Полисся? Где принципиальный Федоренко со своим легионом? Почему не разорвали этого Хвилю или Хилю и не поставили его на место? Не удобно или не хочется создавать углы. С безликой проблемой бороться легче, а целенаправлено бороться с творцами проблем как то не хочется. Земляки, объединяйтесь, не отгораживайтесь друг от друга, бросьте интернет и встречайтесь, смотрите другу другу в глаза, доверяйте и рухайтесь уверенно вперёд.
Відповісти
2014.04.22 12:24 -
Малинський (54)
0 0
приходи на єкофест-и скажи я Древлянин, тогда поверю
Відповісти
2014.04.22 16:19 -
Древлянин (62)
0 0
И рад бы в рай, да грехи не пускают.
Відповісти
2014.04.23 07:50 -
Малинський (78)
0 0
и я о том, если скинуться на памятник деньгами-1-5 человек, а Ленина валить-пол Малина, так и ты о конкретніых хоть и маленьких делах. А поговорить Да? Вот это мое...
Відповісти
2014.04.22 10:20 -
Ольга Гура (40)
0 0
А у нас, якщо не спіймано за руку - то не вор. Тому конкретних прізвищ не знаю, бо я нікого за руку не ловила. Але наслідки від такої діяльності видно, про це і пишу. Не треба нікого рвати, ми не вовки і не собаки, у нас є законодавче поле, в якому маємо діяти, і воно дозволяє притягувати порушників до адміністративної чи кримінальної відповідальності. Оформлюйте посвідчення громадського еколга і закидайте суди протоколами порушення екологічного законодавства. Це те, що можна зробити реально і в правовому полі.
Відповісти
2014.04.22 16:26 -
Древлянин (64)
0 0
Удивляюсь, право слово. Давеча так же пел Ефремов на счёт Майдана. Типа, нельзя так, нужно по закону, есть замечания к президенту - в суд, не нравится, выборы покажут. Хорошо, что появился ПС, а то ещё бы стояли, пели песни и скакали. По этому, я Ваш призыв не воспринимаю. Сейчас нужно быть полным идиотом или страшно не везучим, что бы попасться на браконьерстве, саморубке или других преступлениях.
Відповісти
2014.04.22 16:50 -
Кіт Мармиза (66)
0 0
Всігда білєтік можна купить в елєктричці...
Відповісти
2014.04.22 17:18 -
qwin (67)
0 0
у випадку з шикельгрубером цей номер не пройшов. тому там так добре а у нас тешомаємо).
Відповісти
2014.04.17 14:16 -
Григорій Шитюк (24)
0 0
Олю, побійся бога... як це "нічого"? фабрику банкнотного паперу побудували, будинок в якому ти живеш - доречі, за державні кошти побудовано, навіть асфальтове покриття у вас там новеньке (не то що до лікарні)... лікарню, 1 школу, прокуратуру... багато чого побудували. інколи дійсно потрібно "називати речі своїми іменами"...
Відповісти
2014.04.17 18:22 -
Ольга Гура (28)
0 0
Це швидше виняток, ніж норма, а повинно бути нормою, бо це наші податки, з яких живе держава. А те, що у місті досі нема ні музею, ні театру, ні нормального центру творчості для дітей, ні концертної зали, а єдиний будинок культури перетворили на ринок (бо ж виживати треба) і при цьому вивозяться ліс, щебень (86% продукції на Росію) і т.д. Усе що підтримується - підтримується виключно ентузіастами. Культура людям не потрібна, аби ресурси давали.
Відповісти