Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Знаєте, де у Малині готують хрусткі крильця з KFC і нагетси як у McDonald’s?

04.08.2016
Анклав Малин

З вікіпедії:

Анкла́в (енклав) (фр.enclave — відлат.inclavare — закривати на ключ) — територія або частина однієї держави, оточена з усіх сторін територією іншої держави або частина території однієї держави, яка не має спільних меж зі своєю материнською частиною і оточена територією іншої держави.

Те що місто Малин має ознаки анклаву на території Житомирської області бачать вже і не заангажовані в політиці люди - в Житомирі наше місто системно та цілеспрямовано ігнорують, а якщо і не ігнорують, то тільки для того, щоб зробити гарну міну при поганій грі, або через приватні прохання чи приватний торг, або через партійні інтереси.

Найбільшим чином це почало проявлятися за нинішнього міського голови - дружба з губернатором аж ніяк не склалася, що дещо компенсується по партійній лінії - Анжеліка Лабунська має бути зацікавленою в такому міському голові, а підтримати його можна тільки підтримавши місто. Це все видимо, і це - сьогодні.

Але чи за Олексія Шостака почав формуватися цей анклав? Аж ніяк. Можливо і раніше, але для мене вочевидь все почалося з Миколи Фещенка. Це мало відомо, але за губернатора Рижука його безапеляційно сватали в Партію регіонів - або-або! І хто знає, якби Микола Іванович на той час близько “подружився” з регіоналами, чи не сидів би він і досі в мерському кріслі.

Але не “вступив”... Чого це коштувало? Як мінімум опала Сергія Рижука. В один із помпезних приїздів губернатора в Малинський район, ще за голови РДА Сергія Стельмаха, Фещенку чи не відкритим текстом давали зрозуміти, щоб він на “хліб сіль” виїзжати не повинен... А далі справа техніки.

Сергій Стельмах? Навіть при партійній приналежності не зрослося. Чи то Рижук такий злопам’ятний - не міг відійти він “неслухняності” попереднього мера, чи то зіткнулись внутрішні інтереси регіоналів, але видно було, що Сергія Володимировича не сприймають в Житомирі згідно його статуса, а Сергій Рижук споглядає інші краї.

Десь здається Сидір Кізін був безпристрастним щодо Малина, але та “свободівська каша”, що була в місті змушувала його публічно не акцентуватися на цьому місті.

І от, дежа-вю в гранкар’єрі...

Анклав Малин - “маємо те що маємо”

ПО ТЕМІ Загублена репутація. Надзавдання для мера.

← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2016.08.08 14:57 -
Кіт Мармиза (71)
0 0
Кидайте тут базар бо вже не розберу де читать
Відповісти
2016.08.05 08:53 -
Гнат Лісовий (41)
0 0
Володимире, Ви сказали "блошине кубло" це дійсно так, але більш підходить "осине" бо теперішні депутати виглядають саме так, як би болячіше і кого б вжалити, а головне вилізти на гору і мати якусь вигоду для себе, а на Вас малинчани їм начхати.
Відповісти
2016.08.05 09:10 -
Володимир Нечипоренко (42)
0 0
Це при умові, що кожен з депутатів розуміє на якому він світі і що діється, та крутить якусь свою політику, а це зовсім не так. Є велика група, яка взагалі нікуди не дереться, нікого не жалить і навіть не шукає вигоди. А тут слід вже подумати, що гірше. І ви, пане Гнат, явно перебільшуєте вплив "більшості", якої фактично нема - більш схоже на якісь особисті образи чи непорозуміння з людьми з того стану.
Відповісти
2016.08.04 23:21 -
Володимир Нечипоренко (39)
0 0
Важко відстежити хто і про що пише в коментах тому напишу зверху.
Відсунемо в сторону Дзюблика, відсунемо Диняка і Дзюбенка, відсунемо районну раду і рда -умовно їх не існує. Існує тільки трикутник: депутати міськради з однієї сторони, мер з апаратом та виконкомом з другої сторони, а з третьої - я, ви, ми, і що разом є одне ціле. Добре придивіться до цього умовного анклаву, до того як він живе і як він виглядає. Тотальна безвідповідальність, тотальне усвідомлення того, що за це нічого не буде, і ніхто за те не спросить (я-ми-ви не спросимо), тотальне мовчання з опущеною головою. А тепер уявіть абстрактного високого чиновника з великої землі, якому на цей анклав по суті начхати - він дивиться і бачить блошине кубло. Як буде вести себе його натура, апріорі цинічна?
Це я так підсумував і закрив для себе тему "анклаву" ))
Відповісти
2016.08.04 21:03 -
Малинський (28)
0 0
Про реформування галузі охорони здоров′я області в умовах децентралізації
29 липня в Житомирському інституті медсестринства відбулося засідання колегії управління охорони здоров’я облдержадміністрації, яке провів начальник управління охорони здоров’я облдержадміністрації Олександр Торбас.
Протягом останнього часу також чимало дискусій виникало щодо створення госпітальних округів (ГО). Маю зазначити, що ми виступили з пропозицією щодо створення ГО на підставі європейського досвіду. Європейські колеги нам рекомендували свій план, ми врахували їхні пропозиції і на підставі власного досвіду пропонуємо створити в області 9 ГО, де враховано статус лікарні, наявність її відповідної матеріально-технічної бази, кількість населення тощо. Після цього Інститут розвитку територій Мінрегіонбуду провів відповідну експертизу і вони створили свій проект Госпітальних округів. Наразі в області створено 4 госпітальні округи (Житомир, Коростень, Бердичів, Новоград-Волинський). Це наша контурна карта, оскільки на сьогоднішній день жодний ГО не має чітких кордонів.

м. Малин КОРОСТЕНСЬКИЙ РАЙОН МИ ПОПАЛИ ПІД КАТОК МІНРЕГІОНБУДУ!!!!!! А князькам НАЧХАТИ....
Відповісти
2016.08.04 21:06 -
Малинський (29)
0 0
НА САЙТІ Олексія Шостака

Малин визначено обласним керівництвом як центр госпітального округу
Опубліковано 08.04.16
IMG_7265Учора 7 квітня, міський голова Олексій Шостак та його заступник Леся Сніцаренко зустрілися у Житомирській ОДА із заступником губернатора ОДА Ярославом Лагутою та начальником обласного управління охорони здоров’я Олександром Торбасом. Мета зустрічі – узгодження подальших кроків реформування медичної галузі Малина.

Оскільки майбутні госпітальні округи формуються саме на рівні області, керівництву Малина важливо було почути думку обласного керівництва з приводу формування на базі ММРТМО лікарні інтенсивного лікування.

Варто зазначити, що малинчанам подякували за проведену колосальну роботу у цьому напрямку та передали мапу всіх майбутніх госпітальних округів області, де Малин визначено одним з центрів таких округів. На цій мапі показано також, що до Малина (мова йде про межі госпітального округу) «примкнуть» чотири ближніх райони: власне Малинський, Радомишльський, Брусилівський і Коростишівський.

Також було домовлено про подальші спільні кроки у цьому напрмяку.
Відповісти
2016.08.04 21:07 -
Малинський (30)
0 0
За місяць у Малині відбулися значні позитивні зміни у медичній галузі
Опубліковано 06.04.16
lkarnya-sonnik-do-chogo-snitsya-lkarnya_153У рамках виконання рекомендацій головних фахових спеціалістів управління охорони здоров’я Житомирської облдержадміністрації після співбесіди по рейтингових показниках закладів охорони здоров’я міста Малина та з метою приведення організаційних, адміністративних та матеріально-технічних критеріїв у відповідність до вимог, які ставляться до лікарень інтенсивного лікування на першому етапі проведено ряд заходів, а саме:

3 1 березня 2016 року введено цілодобове чергування лікарів акушер-гінекологів акушерського і гінекологічного відділення Малинського міськрайонного територіального медичного об’єднання.
Для подальшого утворення міжрайонного пологового центру на базі ММРТМО за кошти міського бюджету для пологового відділення придбано сучасне ліжко для пологів та фетальний монітор, кондиціонер та нове металопластикове вікно для гінекологічного операційного блоку.
Також було виділено кошти на збільшення кількості палат для пологів, облаштування санвузлів. За кошти районного бюджету придбано електрокардіограф та інфузійний дозатор.
Для терапевтичного відділення закладу придбано електроди до тимчасових кардіостимуляюрів, які успішно вже втретє встановлює завідувач відділення.
Надіслано звернення до депутатів Житомирської обласної ради щодо допомоги в оснащенні сучасним медичним обладнанням для надання більш якісних послуг та діагностики (сучасний УЗД-апарат, флюорограф та укомплектована лапароскопічна стійка)
Щодо оптимізаціії ліжкового фонду ММРТМО, то у зв’язку з перспективою створення госпітального округу в місті Малині та лікарні інтенсивного лікування на базі ММРМО, не планується зменшення кількості ліжок.
Варто відзначити, що на останній нараді з питань децентралізації, що відбулася два тижні тому у Малині за участю представників управлінь обласної адміністрації, начальник управління охорони здоров’я ОДА О.М. Торбас особисто підтвердив, що на базі Малинського МРТМО буде створено лікарню інтенсивного лікування, а значить Малину бути центром госпітального округу.
У найближчі дні заплановано ряд зустрічей міським головою Олексієм Шостаком та його заступником Лесею Сніцаренко на рівні області щодо подальших кроків реформування Малинського РТМО.
Відповісти
2016.08.04 21:08 -
Малинський (31)
0 0
БРЕХНЯ!!!
Відповісти
2016.08.04 09:01 -
Володимир Нечипоренко (21)
0 0
Сам писав - сам забув.. але згадав http://infomalin.biz/blog/482/entry/646/
Відповісти
2016.08.03 07:43 -
Олександр Скальницький (4)
0 0
Хто читав Стівена Кінга, той зрозуміє,що Малин-не анклав, а Деррі!
Відповісти
2016.08.03 09:41 -
Кіт Мармиза (5)
0 0
Не читав я того Кінга, Сашко, але гугль рулить! Тут вам і Баренс з Каналом і Центр! Маліндеррі це круть! А хто там аналог главного гєроя? Чи мо злодєя? А мєтлургіческій то хай буде недостроєний моез. Трекер бразерс це АТП, або нє - Столяр, бо там бразерси є і нечисть автобуси палить, а Нєудачніки схватилися з Монстрами, як пише Лісовий.. Кароч трілєр виходить суперський Сашко
Відповісти
2016.08.02 23:20 -
Гнат Лісовий (3)
0 0
якраз разом дружать і нe тільки обласні а й місцeві Якби що вони нe говорили алe вражeння відтак званоі більшості, хай гіршe людям аби Шостаку напeрeкір. Алe цe й нe дивно,цe політика нe тільки малинськоі БПП, а взагалі на тeрeнах Украіни,бeпeшники одноосібно хочуть бути при владі. До рeчі якщо Дзюбeнко так дбає про Малин чому нe був на жодному засіданні виконкому. Кому ж як нe голові бюджeтноі комісіі допомагати виконкому, будучи його члeном вирішувати проблeми міста
Відповісти
2016.08.03 09:42 -
Кіт Мармиза (6)
0 0
бідний бідний... горе горе...
Відповісти
2016.08.02 15:37 -
Гнат Лісовий (1)
0 0
Ви погано розумієте "анклав по сучасному" , а це оначає, що ні харизма будь-якого мера, ні його професійні здібності нікому не потрібні. І Ви не поодинокі на теренах області. Якщо у вашому місті чи районі не має політичного лобі, як наприклад при Литвину у Новограді, або тепер заступництво земляка депутата у Коростишеві, нікому Ви не потрібні, будь Ви хоч якими самодостатніми, ну хіба ще якщо комусь дасте "відкат". Але на жаль ми ні протеже свого не маємо ні певне грошей на відкати у бюджеті не передбачили. Лабунська можливо і допомогла, але дивлячись на протистояння обласних депутатів від нашого округу , які чомусь роблять все
що дискридувати очільника міста їй це навряд чи вдасться.
Відповісти
2016.08.02 17:25 -
Володимир Нечипоренко (2)
0 0
Ви підводите мене до думки, що нинішній мер на вірному шляху, але йому кругом мішають?
Те що ви описали як "анклав по сучасному" не потребує особливих розумових потуг, але це геть інша тема.
І звісно без заступництва ніяк, а тим більше коли його нема, то не стають в позу гордого орла - слово політика несе не тільки негативний зміст.
Щодо протистояння, то ви маєте на увазі що обл депутати не сходяться між собою, чи разом дружать проти мера?
Відповісти
2016.08.03 14:10 -
Малинський (7)
0 0
разом дружать проти Малина
Відповісти
2016.08.03 16:22 -
Володимир Нечипоренко (11)
0 0
А для чого? Який в тому сенс?
Відповісти
2016.08.04 20:36 -
Малинський (26)
0 0
Володарювати
Відповісти
2016.08.03 18:51 -
Ольга Гура (13)
0 0
Дружать проти мера, але по факту виходить, що проти Малина. Політика затьмарює здоровий глузд.
Відповісти
2016.08.03 20:08 -
Володимир Нечипоренко (14)
0 0
Слова, слова... Що конкретно? А тим більше. як прив'язати до суті мого блогу
Відповісти
2016.08.04 20:36 -
Малинський (25)
0 0
Прибутки вище інтересів громади і ніякої там політики, бо політика заради маржи. Такі люди мабуть не вважають себе частиною громади, їм просто банально потрібні гроші. Яка там політика... У місцевих політиків ростуть корони князівські, притом у кожного. І мер наш думає що піднявся вище всіх, а насправді навпаки. До людей з добром треба а не з гнівом. Так що з Малином буде так і не зрозуміло...Але князькам байдуже, головне щоб карєри, та ліс давали по максимуму прибутків, а люди то ресурс по 3500 грн в місяць
Відповісти
2016.08.04 21:38 -
Володимир Нечипоренко (33)
0 0
Таке пояснення можна втиснути в будь-яке місто/місце України. Універсальна риторика Ляшка, але геть не розкриває ситуацію в Малині, як і коротко ємне "володарювати"
Відповісти
2016.08.04 20:58 -
Ольга Єсипчук (27)
0 0
Сказав Мошковський, що Ш.О. не вигідне обєднання бо за ними слідують вибори, от тому й кота тяне ... але цей процес неминучий. Уви...
Відповісти
2016.08.04 22:04 -
Ольга Гура (34)
0 0
У Малині виборів не буде. Бо ми місто обласного значення, яке в 2017 приєднають до якоїсь з об"єднаних громад, якщо самі не виберемо, з ким нам об"єднуватися,
Відповісти
2016.08.05 09:32 -
Ольга Єсипчук (43)
0 0
значить набрехав Мошковський Соборці... виходить так...
Відповісти
2016.08.05 11:04 -
Кіт Мармиза (45)
0 0
А шо? шо саме збрехав?
Відповісти
2016.08.05 11:47 -
Ольга Єсипчук (46)
0 0
повторюю -Сказав Мошковський, що Ш.О. не вигідне обєднання бо за ними слідують вибори, от тому й кота тяне ... але цей процес неминучий. Уви...
Відповісти
2016.08.06 19:53 -
Ольга Гура (48)
0 0
Перегорнула купу матеріалу, отримала купу консультацій з обох боків (і тих хто за вибори ,і тих, хто проти. Остаточної думки поки ще не склала, але ось що знайшла про реальний стан речей з об"єднаними громадами ,якраз що стосуються міст обласного значення, і чому Малин з цим не спішить.

Нетішин – місто обласного значення, на території якого працює Хмельницька атомна станція. Рішення про об’єднання з Нетішином прийняли 15 довколишніх сіл, мешканці яких переважно працюють на атомній станції. Однак самі села від цього бюджетоутворюючого підприємства нічого не отримують. А проблеми такі, як і у всіх – погані дороги, відсутність належних послуг тощо. Тому отримавши змогу, через механізм добровільного об’єднання громад довкола центрів економічної активності, врешті вирішити свої проблеми, які накопичувалися роками, громади вирішили цим скористатися.
Однак, за словами міського голови, ЦВК в минулому році відмовила у призначенні перших місцевих виборів на території Нетішинської об’єднаної громади, вказавши на необхідність спершу внести зміни меж району, бо мова йде про об’єднання міста обласного значення з довколишніми селами. Хоча статус «місто обласного значення» визначає лише організаційні зв`язки з точки зору адміністративного підпорядкування органів влади та бюджетних відносин, а територіально (географічно) місто обласного значення розташоване в межах району.
«Наслідки такого рішення ЦВК, яке є незаконним, для нас неприємні. Ми не змогли провести вибори в об’єднаній громаді, не отримали через це субвенцію на розвиток інфраструктури громади. Створили Агенцію місцевого розвитку, розробили стратегію розвитку громади, план завдань на короткострокову і довгострокову перспективу, хотіли розпочати роботу з відновлення і будівництва доріг. Замість того, щоб ми наступні 5 років працювали над вирішенням проблем громади, ми чекаємо, коли інші почнуть виконувати закон. Бо ЦВК, образно кажучи, сказала нам «зась». І позиція комісії мене дивує, бо є надуманою», - сказав Олександр Супрунюк.

Тобто, ЦВК свідомо не даватиме дозволів на вибори, і громада, проробивши велику роботу по об"єднанню, реально не зможе отримати обіцяні на розвиток кошти. Бо так схотіло ЦВК, Це не єдиний випадок, їх дуже багато. Тому варто замислитися, а чи так вже треба спішити з об"єднанням і чи дійсно це буде вигідно саме для нашого міста?
Відповісти
2016.08.07 12:23 -
Малинський (51)
0 0
Ділять область не враховуючи, що Малин- місто обласного значення, тому Малину брати на утримання район не вигідно. Формула Малин+ Малинський район= ОТГ+ Малин центр 5-го району області доречна. В іншому випадку ні! Малин втопиться в проблемах району і тоді вже про розвиток годі говорити. Старости сіл будуть переживати про Бам чи ГМП, чи мікрорайон пареровиків-НІ! Ніколи. Область обдурила малинчан!!! Жалкую що Шостак з своєю командою слабкі політики і авторитети. А Малин як місто втратило основні інструменти для подальшого розвитку. Ось така біда... Хто буде селитись в місто в якому нема повноцінної лікарні і поліції? Куди інвестор піде в першу чергу? В обрані Мінрегіоном 4 ри центри області Житомир, Бердичів, Новоград і Коростень. А в нас навіть генплану нема
Відповісти
2016.08.07 14:09 -
Володимир Нечипоренко (53)
0 0
Як не прикро, але "місто обласного значення" скоро знівелюється, бо цей статус буде мати кожна ОТГ, н-д , Чоповичі та три села будуть як "місто обласного значення". Хоч сказати що буде важко, бо, як повелося, декларується одне, а робити будуть інше.
Відповісти
2016.08.07 16:11 -
Малинський (56)
0 0
Концепція реформи розвитку: нинішні міста обласного значення залишаються районними адміністративними центрами укрупнених територій шляхом обєднання навколо їх отг. в загальний великий район, а міста районного значення та селища що сформують отг мають новий статус так сказати "обласного значення" ну якби "з картами в руках" і в новому великому районі з центром в нинішьому місті обласного значення. От яка роль в реформі Малина? Як міста пострадавшого від реформи? Нам тоді треба в області мати особливий статус і привілегії. Особливої економічної зони, але це повинно бути в законі України через ВР. Але хто цим займається? Шостак на морі.
Відповісти
2016.08.07 19:44 -
Ольга Гура (57)
0 0
Шостак вже на роботі, ну навіщо ці розмови?
Відповісти
2016.08.07 15:18 -
Ольга Гура (55)
0 0
Так, усі громади будуть одного статусу і прирівняні до міст обласного значення.
А от що з цього нинішнім містам обласного значення - поки що незрозуміло.
Відповісти
2016.08.07 22:26 -
Малинський (63)
0 0
Прочитайте ще раз те що написав
Відповісти
2016.08.07 22:41 -
Ольга Гура (65)
0 0
Відповідні проекти законів про приєднання вже є, а взагалі-то за концепцією усі громади мають бути рівними згідно закону "Про добровільне об"єднання територіальних громад". Тобто, нікому ніяких особливих статусів не світить. Малин стане рівним серед рівних ))).
Відповісти
2016.08.07 22:45 -
Малинський (66)
0 0
Ви так і не зрозуміли суть проблеми
Відповісти
2016.08.07 22:55 -
Ольга Гура (68)
0 0
З якого дива Малину серед усіх українських міст дадуть особливий статус чи за які заслуги? Ну що за дитячий садок, чесне слово? Якому місту обласного значення вже надали такий особливий статус після об"єднання в ОТГ? Відповідь - ніякому, бо це не закладено в концепції.
Відповісти
2016.08.05 13:36 -
Кіт Мармиза (47)
0 0
То треба взять в руки. Не яйця а процессс
Відповісти
2016.08.04 22:30 -
Володимир Нечипоренко (38)
0 0
Хоть хто скаже в якому це Законі написано? Не вперше запитую - всі на це апелюють а де прописано не знає ніхто. Мається на увазі примусове об'єднання в 17-му році
Вважайте офіційним запитом. Це мабуть доречно, звернутися до нардепа за тлумаченням закону (чи спростуванням)
Відповісти
2016.08.07 19:49 -
Ольга Гура (58)
0 0
Зібрала посилання на закони і проекті, які мають бути прийняті, для того, щоб міста обласного значення, такі, як Малин могли бути приєднані до ОТГ,
Висновок виношу вгору, бо ті, хто не дочитають до кінця, будуть додумувати ))).

Висновок: Читаючи уважно те (див.нижче) , що вхід містам обласного значення у об'єднані тер. громади без відповідних прийнятих законів (про зміни меж районів, про приєднання ) не дозволено, тому усі розмови, що саме малинська міська рада гальмує процес – не більше, ніж популізм. Бо без прийнятих законів Малин ні ОТГ (об'єднану .тер.громаду) не зможе створити, ні виборів провести, ні субвенцій на розвиток ОТГ отримати.


http://decentralization.gov.ua/legislation перелік законів та проектів законів щодо децентралізації влади.


ЗАКОН УКРАЇНИ (проект) Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо механізму стимулювання подальшого процесу добровільного об’єднання територіальних громад –проект закону щодо добровільного приєднання територіальних громад – він спрощує процедуру створення спроможних територіальних громад без порушення Перспективних планів. Запроваджує механізм приєднання громад до об’єднаної територіальної громади. І головне – відкриває можливість створити додатково 200 об’єднаних територіальних громади вже у 2016.

Перспективний план Житомирської області затверджений Кабміном

http://www.pravda.com.ua/columns/2016/06/23/7112682/

Містам вхід заборонено. Процес створення найбільш спроможних об’єднаних територіальних громад навколо міст обласного значення блокується. Умовна причина – потрібно вносити зміни меж районів. І щоб зняти всім правові підстави, навіть якщо вони умовні – необхідно внести зміни до закону.

Проект закону щодо забезпечення державної підтримки добровільного об'єднання територіальних громад
– він унеможливлює блокування створення громад обласними радами. Надає змогу усім спроможним громадам своєчасно отримати ефективне ресурсне забезпечення.

Перспективний план Житомирської області, затверджений Кабміном.
З 59 запропонованих громад затверджено лише 37.
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/901-2015-%D1%80#n7


І про райони. http://www.zhitomir.info/news_146211.html
«У Житомирській області буде створено чотири райони – Житомирський, Бердичівський, Коростенський та Новоград-Волинський. Тобто це територіальне об’єднання, а не об’єднання за кількістю населення, як на виборах. Основним критерієм для розподілу слугує наявність крупної лікарні, яка спроможна обслуговувати як мінімум 150 тис. населення та знаходиться на відстані 100 км до найвіддаленішого населеного пункту». Напевно, Малин цьому критерію не відповідає.

Дякую, що задали це питання, сама хоч трохи у ньому розібралася.
Відповісти
2016.08.07 22:40 -
Малинський (64)
0 0
Напевно хтось просто не хоче Малину дати дорогу. В Коростені ще потрібно добудовувати лікарню, що критерію відповідати. Лікарня розташована в малих одно двох старих будинках і по площі точно менша малинськоі, з лікарями там краще, але я ж не про конкуренцію а про п'ятий округ і район, бо в проекті закону який приймецься в ближчиймчас є право Малина бути центром, ось тільки в області слухають мінрегіонбуду без думки малинчан, а обласна адміністрація працює на президента, а не для громади
Відповісти
2016.08.07 22:52 -
Ольга Гура (67)
0 0
Не тільки мінрегіонбуд ,а ще й Кабмін, який забракував 22 ОТГ Житомирської області через те, що вони виявилися по факту неспроможними після об"єднання. Малин що готовий обслуговувати 150 тис. населення в плані лікування? А навіщо? Де брати кошти тільки на медицину, а ще ж є інші статті бюджету. Крім того, після приєднання усіх сіл, він так само стане неспроможним. Я звичайно, патріот Малина, але ж і здоровий глузд має бути, Нью-Васюкі з нашого міста точно не вийдуть, треба дивитися правді у вічі.
Відповісти
2016.08.08 09:33 -
Малинський (69)
0 0
мені більше нема про що з вами говорити, почитайте уважно проекти про формування районів в регіонах, напишете що заважає Малину стати центром
Відповісти
2016.08.08 11:23 -
Ольга Гура (70)
1 0
Сашо, не поводьтеся, як ображена дівчинка, якщо хочете довести свою правоту, викладіть посилання, щоб можна було ознайомитися з досягненнями інших регіонів у плані децентралізації.
Відповісти
2016.08.08 15:34 -
Малинський (72)
0 0
неконструктивно
Відповісти
2016.08.07 21:20 -
Володимир Нечипоренко (60)
0 0
Десь більше, десь менше з цим ознайомлений, але задавав одне коротке запитання: В якому законі написано про примусове приєднання в 17-му році? Відповідь вже знаю - такого закону нема, а лиш законопроект, один з сотень.
А вже виходячи з того що ви написали риторичне запитання: чим чи яким космос ом керуються місцеві депутати?
Відповісти
2016.08.07 21:20 -
Володимир Нечипоренко (59)
0 0
Десь більше, десь менше з цим ознайомлений, але задавав одне коротке запитання: В якому законі написано про примусове приєднання в 17-му році? Відповідь вже знаю - такого закону нема, а лиш законопроект, один з сотень.
А вже виходячи з того що ви написали риторичне запитання: чим чи яким космос ом керуються місцеві депутати?
Відповісти
2016.08.07 22:03 -
Ольга Гура (61)
0 0
Так, усе правильно, закон має бути тільки прийнятий. Але вже зараз містам обласного значення не дозволяють утворювати ОТГ. Спочатку блокували самі обласні ради, зараз це перейшло до ЦВК. Чим керується ЦВК? Не можу сказати, але точно - це не рівень місцевих депутатів.
Якщо мова про РДА і райраду, які запропонували об"єднання Малину - то виходить, що це суто політичне рішення (читай - популістське) і засноване чи то на незнанні ситуації з містами обласного значення, чи то на свідомому ігноруванні цієї ситуації, бо виходить, що районна влада хороша, а міська - ні, бо гальмує процес. Тут районна рада права по процедурі (в законі "Про добровільне об"єднання територіальних громад" встановлені терміни про ініціювання обговорення після надходження пропозиції, яке повинна ініціювати міська рада ) ,але не права по суті, бо Малину все одно не дозволять об"єднатися з районом без прийняття відповідних законів.
Відповісти
2016.08.07 22:17 -
Ольга Гура (62)
0 0
Продовжу. І відповідно - не дозволять провести вибори та отримати субвенції. Якщо районна влада про це знає, дійсно виникає питання - чим вона керується, чи готова посперечатися з ЦВК?
Відповісти
2016.08.05 08:50 -
Ольга Гура (40)
0 0
Дзюблик П.В. до 13 серпня у відпустці, звернуся за роз"ясненням до нашого юриста.
Відповісти
2016.08.07 10:59 -
Наливайко (49)
0 0
А з 5 по 13 готовиться до відпустки і його чіпати теж не можна ? Достойна відповідь.
Відповісти
2016.08.07 11:55 -
Ольга Гура (50)
0 0
Ви у відпустку не ходите? Усе життя працюєте 24 години на добу 7 днів на тиждень 365 днів у рік на благо громади? )))) Хотілося б вірити.
Відповідь буде грунтовною після проведених консультацій.
Відповісти
2016.08.07 13:05 -
Наливайко (52)
0 0
Ви відповіли як справжній політик, я запитав одне, а Ваша відповідь про інше. Спасибі.
Відповісти
2016.08.07 15:09 -
Ольга Гура (54)
0 0
Якщо Ви хочете отримувати відповіді, ставте запитання так, щоб воно не читалося неодозначно, я думки не читаю, щоб вгадати, що саме Ви хотіли спитати. А так виходить "сам придумав - сам образився". )))
Я не можу дати відповідь Володі, поки не вивчу детально тему, яку він підняв.
Відповісти
2016.08.04 22:28 -
Малинський (37)
0 0
МІНРЕГІОНБУД не дорахувався 5 міста обласного значення в Житомирській області
Відповісти
2016.08.04 22:25 -
Малинський (36)
0 0
Малину в принципі і не обовязково з кимсь обєднуватись...Ми і так є громада самодостатня по міркам України. Обєднуватись з районом-який в цьому сенс, щоб працювати на села які добили князьки. Це може район повинен проситись до Малина... А не ставити ультиматумами устами князьків. В області не ріжуть скибку для Малина.. Поділили на чотири. На що мінять те обєднання. Ольга? Малин в такій рефорі не набуває чогось нового перспективного, як наприклад Чоповичі які йдуть на свій хліб. А йому ли ше пропонують проблеми району. Бо там є багато проблем. В концепції реформи міста обласного значення не повинні втрачати статус адміністративного центру району. Малин в області ЛОХОНУЛИ, а що робив в цей час пан мер? Громада навіть не знає деталі цього процесу. Але Малин вже ВТРАТИВ!! Це тільки на сторінках сайту нинішнього меру все добре, а на справді все не так як в тексті, малин вже рекомендували бути в Коростенському районі на рівні Народич бути просто поселенням. Може Малину і дійсно не треба обєднуватись. Принцип реформи що білі міста обласного значення надають послуги всі на районному рівні, в них інвестують, до них перша увага, до 4рьох. Про місто Малин який має право боротись за свій кусок хліба не дали персектив. При обєднанні громади Малина міські проблеми переходять на другий план, потрібно займались селом. Старости сіл будуть впливати на процеси в місті. Це нам потрібно? Не бачу тут перспектив для Малина. Нас в обасті обманули, а влада це замовчує. Міста без повноцінної лікарні, поліції нема!
Відповісти
2016.08.04 22:24 -
Ольга Гура (35)
1 0
Додам, Малин - спроможна самодостатня громада, а об"єднують громади для того, щоб підтягнути їх до рівня спроможних громад. Тобто ми, в принципі, не потребуємо ніякого ні з ким об"єднання. Потребують села. http://icps.com.ua/assets/uploads/images/files/verstka_decentralizaciya.pdf
Відповісти
2016.08.04 21:36 -
Малинський (32)
0 0
що робити з тим що Малин в реформі втрачає? Може треба громадські обговорення. Поліція Коростишівська. Госпітальний округ вирішено в області Коростенський. Малин без лікарні ЧОПОВИЧІ!!!!Капец городу
Відповісти
2016.08.03 20:12 -
Ольга Гура (15)
0 0
Тобто, вчинки керівників області - це не вчинки, а слова?
Володю, Ви ж самі у блозі написали, цитую: "Але чи за Олексія Шостака почав формуватися цей анклав? Аж ніяк. Можливо і раніше, але для мене вочевидь все почалося з Миколи Фещенка. Це мало відомо, але за губернатора Рижука його безапеляційно сватали в Партію регіонів - або-або! І хто знає, якби Микола Іванович на той час близько “подружився” з регіоналами, чи не сидів би він і досі в мерському кріслі"
Що це, як не політика?
Відповісти
2016.08.03 20:24 -
Володимир Нечипоренко (17)
0 0
Політика. І писав вище , що політика має і розумне значення. Але ж гляньте, в коментах тему опали міста перевели, а БПП-яга та анфема на нинішніх облдепутатів. Тим більше, я геть не кручусь навколо персони Шостака. Є констатація, і є бажання осмислити сукупність факторів які до цього привели без тюкання в персоналії.
Відповісти
2016.08.03 20:30 -
Володимир Нечипоренко (18)
0 0
+ до того, Здається, що і Павло Дзюблик себе не комфорт відчуває в Малині, імхо, так склалось
Відповісти
2016.08.03 23:20 -
Ольга Гура (19)
0 0
Скажімо так, перемігши у виборах він зайшов на чужу територію. Мені про це інколи нагадують.
Дивно, але наші політики саму політику сприймають як щось, що належить їм довічно. вони передають її у спадок своїм дітям, тобто не прийшов попрацював на громаду і з гідністю пішов, а прийшов і... громада вже його у плечі випихає, а він за крісло чіпляється так, ніби за межами політики життя спиняється. Може варто з політиками якісь психологічні тренінги проводити на рахунок того, що і за межами політики існує життя? )))
Відповісти
2016.08.04 08:53 -
Володимир Нечипоренко (20)
0 0
Його кандидатура була погоджена, а перемога очікувана. У Малині навіть Батьківщина на нього працювала. Так що "захід на чужу територію" не настільки критичний, щоб склалося як є.
Щось тут і в Малині пороблено )) +зрозуміла тяга Дзюблика до своєї території.
А по тезі "анклав-нардеп" цікавим є те, що Малин та район не те що не можуть свого нардепа видать на гора, а навіть в список кандидатів ніхто не вписується, а це діагноз. В Радомишлі був, в Коростишеві був, в Черняхові був і є, а в Малині є своє ... Деррі, як пишуть читачі
Відповісти
2016.08.04 13:56 -
Ольга Гура (22)
0 0
Мабуть треба починати з того, а що хоче Малин? І як він бачить досягнення поставлених цілей? Якими якостями має володіти кандидат, щоб він міг задовольнити цілі громади, ставши депутатом ВР? Які у нас найбільші проблеми чи найпріоритетніші напрямки розвитку? До чого ми прагнемо і якими засобами будемо цього досягати, які зміни до законів, які людські і матеріальні ресурси нам для цього потрібні?
Обравши свого кандидата, не думаймо, що він буде винятково відстоювати інтереси Малина, бо у нього не одне місто, а округ, - 7 районів. І у кожному районі електорат чекає на вирішення своїх проблем.
Щодо П.В.Дзюблика важаю, що Малину з депутатом навіть дуже поталанило, знаю, як працює команда, і хочу сказати, що нема популістських обіцянок, є щоденна робота, законотворча робота постійна - див. рейтинги ОПОРИ, зв"язок якщо не 24 години на добу, то майже так. Тому що звернення йдуть регулярно, задачі ставляться постійно, пошук фінансів не лише в держбюджеті, а й у різноманітних фондах на вирішення проблем йде також постійно. Знаю, про що пишу, бо сама з цим також працюю.
Мені здається, що одна з головних проблем Малина - невміння комунікувати навіть зі своїми місцевими депутатами. Багато людей не знають своїх депутатів на місцевому рівні, вони не знають куди йти і до кого звертатися у разі виникнення проблем. Якраз місцеве ТБ могло б заповнити цю прогалину, а так втрачаємо ще один канал комунікації з громадою.
Відповісти
2016.08.03 15:49 -
Valentin (8)
0 0
разом дружать за Коростень. Свого часу саме Коростень був "МЕКОЮ" регіоналів, совпадєніє, але сьогодні саме так виходить і з БППешниками, все тягнуть на Коростень.
Відповісти
2016.08.03 16:21 -
Володимир Нечипоренко (10)
0 0
Те що Коростень був Меккою для регіоналів притягнуто за вуха. Як на те пішло, то Малин "мекав" не менше свого часу.
Відповісти
2016.08.03 16:39 -
Valentin (12)
0 0
Менше чи більше то не важливо, тут і БЮТівці були і Народна партія, а в Коростені без альтернативи, всі бело-голубые, перефарбовані в жити по новому.
Відповісти
2016.08.05 11:01 -
Кіт Мармиза (44)
0 0
Ой! Валюха та перестань! тут і бютовці були і ті і сі. В Малині ті бютовці і заправляли всю дорогу І тоді і тепер вони і є більшість, то куди схочуть туди і повернуть
Відповісти
2016.08.03 20:18 -
Володимир Нечипоренко (16)
0 0
Це може бути незнання чи суб'єктивна думка, а може бути і свідома маніпуляція. В Коростені, як і в Малині регіонали більшості не мали, хоч їх було і багато. Зате комуністів там було пристойно, і весь спектр. Інфо найти не проблема.
Відповісти
2016.08.04 15:27 -
Valentin (23)
0 0
Інтернет не те джерело з якого варто брати інфу.
Відповісти
2016.08.04 15:44 -
Володимир Нечипоренко (24)
0 0
сайт ЦВК - саме те джерело, офіційне
Відповісти
2016.08.03 15:53 -
Малинський (9)
0 0
чому був?...
Відповісти