Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Знаєте, де у Малині готують хрусткі крильця з KFC і нагетси як у McDonald’s?

26.09.2015
Зустріч з мером. Комунальні проблеми. Та інші проблеми мікрорайону БАМ.

Вчора разом з друзями вирішили подивитися на виступ чинного голови сміста пана Шостака. Чув від людей, що проходять вони "масово", бурхливо і вирішуються всі проблеми відразу.

На годиннику 17 : 20. Спочатку приїздить пан Піковський за ним сам мер. Обговорють план дій і йдуть говорити з громадою мікрорайону БАМу.

Йдемо слідом. Видно, що почалися вибори хтось кладе плитку.

IMG_2724

 

IMG_2725

Запитуюся в людей, що стоять біля магазину. Припускаютьсяч, що наче Данилян. Думаю, що хай би вибори були по два рази на рік. Бо рік ніхто нічого не робив, а тут така увага малинчанам.

Підходимо на місце зустрічі. Так дійсно сотні малинчан кинули свої справи, щоб лише почути слова мера.

IMG_2711

IMG_2712

 Вся суть зустрічі: " Який я молодець, а всі дурні". "Якби не я то і трава не росла б". "Всі винні, всі саботують, а я всі питання вирішую"

Жителі задають питання які їм наболілі. Мер пропонує збирати підписи.

Підходимо до жіночки, цікавимося її проблемою. Як виявилося жіночка проживає в будинку на Машинобудівників, 8. І вона погодилася провести нам екскурсію.

IMG_2715 Якщо хтось думає, що це вхід в підземелля середньовічного замку то ви помиляєтесь. Це один з під"їздів будинку мікрорайону БАМу.

 

 

IMG_2716 Спускаємося і проходимо далі.

IMG_2717

IMG_2718

Видно, що в місті є господар.

IMG_2721

Далі не пішов бо по чало чавкати під ногами.

  Жителі будинку припускають, що відповідальний за це все начальник ЖРЕП пан Юшко і пан Корнійчук ТОВ "МалинЕнергоінвест".

   Може це і не так, але інших комунальних підприємств в місті Малині мені не відомо. Але то вже певнло справа пана Шостака який укладає контракти особисто з керівниками підприємств. Значить все всіх влаштовує.

 

 

   Сказали, що десь не далеко живе сина очільника ЖРЕПу і там чистенько. Чого воно так не знаю. Жіночки, що проводили нам екскурсію сказали, що надії не мають. Але я вірю, що якщо вони зберуть підписи для міського голови. Він же певно не знає про цю проблему. То все стане на свої місця. І труби перестануть тікти і сміття прибереться.

   Зберуть підписи. Місяць на розглядзаяви. Там вибори пройдуть та і буде ясно чи ремонт робити чи не робити.

IMG_2713

    Хтось десь казав, що проблему з бродячими собакми вирішена. Видно ні бо вони теж прийшли на зустріч з мером.

IMG_2714

← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.09.29 17:39 -
Кіт Мармиза (175)
0 0
Подивлюся вниз і понімаю. От вона де!!!! Малинська клоака! Скоро дві сотні! Будьте з нами і не перемикайте! Бо ми йдемо до вас!
Відповісти
2015.09.29 14:53 -
Артем (174)
1 0
Да дійсно, тільки на передодні виборів починають потихеньку шевелитись!! Ось бачите і тут змушений їхати на зустрічь сам без заступника, який повинен займатись комунальними питаннями. А все тому, що позалишав на своїх посадах заступників, до речі повних бездарів, які при регіонах "працювали", а тепер ще один із них і "підставив" йдучи на мера самостійно!! Оце така команда в пана Шостака, одні " професіонали" !!!
Відповісти
2015.09.28 20:10 -
Заливайко (160)
0 -1
Ну так кто за? Вношу на рассмотрение достопочтенных лордов Малина кандидатуры на мерство - Юрия Боршчыка и Григория Ветвисторогого.
Відповісти
2015.09.28 21:35 -
Юрій Смалюк (161)
2 0
Тобі це навряд чи зрозуміти,але я востаннє на цьому сайті спробую втовкмачити в твою макітру ось що-у відповідь на твою пропозицію повідомляю,що навіть у тому випадку,якби мені запропонували крісло міського голови без виборів (уяви собі таке,гіпотетично),то я б на це не погодився. Тому шукай своїх кандидатів де-інде в іншому місці. З мене достатньо. Набридло щось доводити архіхламам,гадікам,запивайкам та іншим психічно хворим. Не здивуюсь ,якщо незабаром тут з"являться наполеони,бЕндери та інші подібні херої. Невдячна це справа -сперечатись з фантомами. З огляду на це припиняю не тільки відповідати на дурнуваті закиди невиліковно хворих осіб,а й взагалі писати коментарі.
Відповісти
2015.09.28 22:47 -
Антіклан Малинський (163)
0 -2
А ти тоді Хто ? Бо не так давно який у тебе був аватар ? А тепер бендери неадекватні !
Відповісти
2015.09.28 22:43 -
Григорій Шитюк (162)
2 0
Юро, я тебе повністю підтримую, й закликаю всіх, хто іще не втратив здорового глузду - перестаємо коментувати закиди неадекватних та неврівноважених інет-фантомів! бо сайт потихеньку перетворюється на психіатричну лабораторію... якось не комфортно почуватися в компанії таких ніків та відповідних аватарок.
Відповісти
2015.09.28 23:09 -
Юрій Смалюк (166)
3 0
Гриша,думав,що вже не буду писати,але це чудо архіхлам так розсмішило,що не можу не написати і не підкреслити його нікчемність і тупість.Спеціально виділив букву Е у слові бЕндери,щоб нормальні люди правильно зрозуміли,що мова йде про героя Ільфа і Петрова (спеціально для тупого архіхлама-у множині (наполеони,бЕндери,сталіни...),а ця тупа амеба,якій ввижається,що воно є місцевим Робін Гудом,подумала (ой,перепрошую,думати то чим одноклітинним?),що мова йде про бандерівців ! Мабуть мені ще наголос треба було поставити,може б тоді дійшло до того ідіота! Ну от скажи мені,хіба можна тут спілкуватись і дискутувати з такими безмозглими бовдурами ?
Відповісти
2015.09.29 06:49 -
Заливайко (170)
0 0
И Вы считаете себя мужчиной? Сами же заявили что перестаете писАть, а тут на тебе. Прям второе пришествие Боршчыка на Инфомалин.
Відповісти
2015.09.28 23:25 -
Valentin (167)
3 0
)))) не знущайтесь
Відповісти
2015.09.28 22:51 -
Антіклан Малинський (164)
0 -2
І ще один сверхумного корчит! Дуже сумно що вже по заяви примусово цих двух на обстеження не завеземо !
Яким боком тиГриша до партій , до ідеологій , до націоналізму. Ти навіть основ політології не знаєш !
Відповісти
2015.09.28 15:29 -
Ольга Єсипчук (159)
1 -1
Новий відгук про мера, залишу тут - як би ви походили до нього місяць з дитиною 2 роки ....і без толку,то я б хотіла почитать ,який він добрий мер...!,який морозиться і ірже ,як кінь в кабінеті на пару з Піковським,коли його чекає під кабінетом у цю хвилину 10 мам з дітками,які не можуть піти в садочок....по їхній вині...
Відповісти
2015.09.28 09:16 -
Ольга Єсипчук (155)
1 -1
зайшла і перехрестилась, розвели багнюки купаються в ній і хрюкають, хто голосніш, одне вижчить наче його колють, друге просто рохкає, а третє перевернулось на спинку шоб йому чесали бока, інші підрохкують, тіки пятаки торчать.
Для справки:
УНСО працювало до виборів буде працювать після, якби не рохкотіли свині. До нас звертались і будуть звертатись люди, і як ми допомагали так і будемо допомагать, подобається це комусь, чи ні.
Для того щоб зробити свою роботу більш ефективноюми йдемо на вибори, і не місцеві рохкала будуть вибирать а люди, тому умєртє пил рєбята. Партія - це інструмент, а не лопата в роботі, тому кому вона не подобається опустіть хряки і чавкайте собі далі.
Зараз прийде на роботу бєлий дом дістануть пічєні і кофе-чаї й будуть ржать з ідіотів. Повеселили півмалина. Дєвочки, нема чого жрать - сраки й так одростили - бегом работать! (це я так, трєніруюсь)
Відповісти
2015.10.11 16:14 -
cthutq10 (176)
0 0
Тренуйтеся-тренуйтеся, тільки не на дівчатах з району. Таким як Ви не світить. Ходили б на роботу як всі, то п****плясками б на сайтах не займались. А ділом би займались. А щодо обс*рання всіх, да розказування басней, якою ви всі там роботой займаєтесь знаєм, чули, бачили. П`янь, брань і т.п. Головні ваші заслуги - купа фото в інтернеті та гарні, але пусті слова деяких ваших. У яких в школі, так би мовити, не склалося, бо вигнали, але ж якось треба реалізувати свій нехай скромний, але словарний запас.
На фото першому машинка то засвітилась. Шостака вони вичисляють, все норовлять по фейсу його поїздить. Нашли АТОшника, дурника-вишибалу, який сам до недавнего времени за рахунок того ж Шостака пив да їв, його іменем підписувався да гроші зшибав. А тепер уже в вашій шайці. То ще тот, що з нього взять. Там діагноз. Но ви то хоть пургу народу не гоніть про вашу роботу та порядність.
Ви в першу чергу жінка, яка до Вас може бути повага, коли Ви пишете, якщо скромно сказать, то просто жах як. Якщо Ви обличчя партії, то хоть писати навчіться грамотно та більш-менш красиво.
Тільки й постає питання як Володі, один, другий та третій, ті, що підприємці, наче дорослі та серйозні і могли до вашої шайки-братії примкнути.
Відповісти
2015.10.11 16:17 -
Valentin (177)
2 0
бабки, другой мой, именно бабусики!
Відповісти
2015.09.28 10:10 -
Valentin (158)
2 0
Не парся, вже до всіх дішло що Інфо малин продався УНСО, пишете що заманеться, а ще рік назад якась інформація хоч перевірялась, коментарі редагувались, слідкували за правилами користування, після виборів сюди хрен хто тепер зайде! Успіху в блюванні
Відповісти
2015.09.27 20:00 -
Олег Антонюк (130)
3 0
Бам жахливий район. Років 20 тому мав нагоду там жити. У під’їздах бруд, і всім на це начхати, сміття виносять, куди б ви думали??? ......на горище і у підвали. А потім плачуть, що у них в будинках безлад. То, певне, міський голова та вся мерія їм туди непотреб навозили... Люди добрі, лад у наших багатоквартирних будинках цілковито залежить від нас самих. А щоб не платити ЖРЕПу, не лінуйтесь - створіть ОСББ, і тоді кожна ваша копійка піде на усунення тільки ваших проблем у будинку
Відповісти
2015.09.27 21:57 -
Valentin (152)
0 0
неа, в мера є ключі від всіх домофонів і він ходить туди какать, та ще й обнаглів - не прибирає за собою.
Відповісти
2015.09.27 22:08 -
Adik (153)
0 0
Вот урод...
Відповісти
2015.09.27 14:48 -
Заливайко (82)
0 -2
У меня идея! А давайте протолкнем в горсовет двух известных рогачей. Смалюк - мер, а Шитюк - заммера. Спросите, почему Смалюка в меры? Да у него рога подлиннее чем у Григория будут. Спросите почему именно рогачей в горсовет протолкнуть? Да потому что такое впечатление будто в Малине одни бараны да олени. Не под стать Василию-Льву командовать скотом. Пущай рогоносцы правят.
Відповісти
2015.09.27 16:09 -
Наливайко (122)
3 0
оля, що в тебе з чоловіком ? нехоче тебе чи не може ?
Відповісти
2015.09.27 14:54 -
Григорій Шитюк (86)
5 0
а давайте фильтр поставим: без справки с Гуйвы в "белый дом" не пускать... и на этот сайт тоже! при регистрации вводишь персональный код, выданный психиатром - и кнопаешь потом, тогда за вас, баранов, уже не аморфная политическая сила ответственность нести будет, а конкретный эскулап продавший оленю справку... а с врачишки и спросить будет не грех, по всей строгости закона.
Відповісти
2015.09.27 14:55 -
Заливайко (87)
0 -3
Ай да Григорий, ай да голова! Ею бы да горшки из печи таскать!
Відповісти
2015.09.27 15:04 -
Григорій Шитюк (95)
4 0
аватарку смени, могу бесплатно фото сделать... я ведь давно не воспринимаю эти анонимные "весёлые картинки" в иньернете. слабо лицо открыть, кто ты на самом деле и как тебя зовут???
Відповісти
2015.09.27 16:16 -
Наливайко (124)
2 0
єсипчук це
Відповісти
2015.09.27 16:19 -
Заливайко (125)
0 -1
Вы уже определитесь что ли. Я уже и Есыпчук, и Федоренко и УНСО и УКРОП. Еще какие версии будут?
Відповісти
2015.09.27 19:18 -
Наливайко (128)
0 0
дебілочка, я не називав тебе а ні укропом, не федоренком. Ти або проспись, якщо п'яна, або до мужика якогось на случку сходи, або на гуйву поїдь і не повертайся звідти
Відповісти
2015.09.27 15:06 -
Заливайко (96)
0 -3
Я - Глас Народа, я - Людская Сила, зови меня Легион, ибо много нас.
Відповісти
2015.09.27 15:11 -
Григорій Шитюк (101)
2 0
да, да, да... я якось заходив на сайт, бачив скільки вас там, оленів. схоже льова не встигає в стойло заганяти... :)))
Відповісти
2015.09.27 15:17 -
Заливайко (107)
0 -3
В чем преимущество Легиона - Вы не знаете кто мы. Но мы-то Вас знаем. Осторожно ходите. И не гуляйте допозна. Мало ли.
Відповісти
2015.09.27 15:22 -
Григорій Шитюк (111)
3 0
один бачу вже "долітався" на днях... ну-ну, давай "іспражняйся" далі - аби клавіатура не залипла.
це остання моя відповідь анонімному шизофреніку. адьюс.
Відповісти
2015.09.27 15:30 -
Заливайко (116)
0 -3
И Вы даже не позволите раскрыться до конца Вашему таланту фотографа? Я на самом деле очень давно мечтаю о добротной, качественной аватарке. Может проведем фотосэт?
Відповісти
2015.09.27 12:54 -
Антіклан Малинський (50)
0 0
Стільки секретарем ради , в.о. міського голови і міським головою а господарника з нього не вийшло. Мер живе власним театралізованим життя а комунальний безпрєдєл власним.
Чи ні ?! Він , цей актор і брехун створює цей хаос свідомо . Бо на зустрічі з бюрокрадами в РБК заявив "Поки я тут розвитку і змін у місті не буде!" Активістів таке нахабство ошарашило !
Відповісти
2015.09.27 12:43 -
Marina (49)
0 0
Чого ви всі вчепились за це сміття? Хіба за сміття мова там велася? За труби,які роками немінялись! А ви знаєте,як в квартирі смертить від каналізації? А ви знаєте,як то коли забита труба і все гівно(вибачте,що так відверто)пливе тобі в квартиру і ти не можеш піти на роботу,навчання,бо вичерпуєш його??? Весело...??? І писали мерам попереднім,і в газату писали,і куди тільки не ходили. І що маємо? Змінили 1 трубу,яка була сама проблемна.Все...
І не потрібно писати,що люди винні. Да,загажують його самі,но і прибирають також самі. ІМХО
Відповісти
2015.09.27 14:39 -
Ольга Гура (78)
1 0
Усе правильно, труби роками не мінялись у мирний час, коли були і гроші, і не було економічної кризи, а Шостак під час війни і кризи при критичному бюджеті їх має поміняти. Просто шедевр. У Вашому випадку можна лише поспівчувати, але треба ж розуміти, в який час ми живемо, і що не все залежить виключно від мера.
Відповісти
2015.09.27 14:51 -
Антіклан Малинський (85)
1 0
Програму відновлення можна затвердити на 10 років і вперед.
Оля казки не розповідай про війну. У нас бардак і казнокрадство вже років 50 , а скільки тої війні. Знищений аграрний сектор - війна , розкрадені підприємства і знищена економіка - війна , розкрадається комунальна власність , земля, бюджет -війна , міський голова бере хабарі від Столярів і ті не сплачують місцеві податки,крадуть субвенції, робивають дороги , не сплачують власники магазинів , приховуючи обороти, податки - війна . Може це щось з головою ?
Як війна впливає на бездіяльність , розбазарювання , збагаченння мера і на бюджет ? Розкажи я посміюсь , адже ми живемо у депресивному місті з злодійською владою хабарників , а ти кажеш в Європі з чесною , роботящою , ефективною міською владою.
Відповісти
2015.09.27 19:49 -
Ольга Гура (129)
0 0
Бардак і казнокрадство років 50? То винен хто, якщо з головою не в порядку?
То війна це казка? А навіщо ж ми туди гроші і допомогу збираємо? Навіщо хлопці звідти повертаються додому у труні? Заради того, щоб ви тут писали, що це казка?
Відповісти
2015.09.27 12:58 -
Антіклан Малинський (51)
0 0
Ми знаємо що каналізаційній і водомережі до 70-ти років і довжина мережі 62 км, а ні один мер не береться поетапно її замінювати на пластик. Надійно і дешево ! Але у мерів є кращі для злодійства видатки !
Відповісти
2015.09.27 13:50 -
Григорій Шитюк (68)
2 0
Михалич, давайте начистоту... із тих 62км водогону, скільки відсотків помешканнь малинчан забзпечено водопостачанням??? особисто я не вважаю, що то був би найкращий варіант списання видатків з міської казни. знову захищаємо інтереси певної частини населення при дірявому бюджеті, чому ті кошти не направити на кілька артезіанських скважин по місту? адже цього року як ніколи ми відчули проблему з нестачою саме питної води... або як варіант - давате тоді вже дороги ремонтувати - вони для всіх.
Відповісти
2015.09.27 14:41 -
Антіклан Малинський (80)
0 0
В 90-тих роках у Харкові каналізація потрапила у питну воду і всіх дітей вивезли на літо з міста. Ви хочете епідеміологічного вибуху ! Гриша ти сидиш наканалізаційній бомбі , яка от от вибухне! Це розумііють всі хто здатен розуміти.
Михаличу передати привіт ?
Відповісти
2015.09.27 14:48 -
Григорій Шитюк (83)
3 0
тоді це питання потрібно вирішувати не на місцевому рівні... наприклад, як з Алчевськом (здається) колись зробили - розморозили систему, і за два тижні все було відновлено :)
а наша дамба на водосховищі то не "бомба", а викиди в Малинівці, від яких іноді пластикові вікна не спасають - то не бомба"...? перераховувати далі, чи Оля Гура розкаже більш детально?
Відповісти
2015.09.27 15:08 -
Антіклан Малинський (97)
0 -3
Гуру теж в каналізацію і побачим що вона про мерію тоді заспіває !
Відповісти
2015.09.27 15:12 -
Заливайко (103)
0 -2
Вы знаете какие соло можна будет вытягивать? Там же акустика такая... Заслушаешься. Идешь такой с работы - злой весь, срать охота, забегаешь на унитаз, а оттуда "Лэгэнда про царивну" лынэ. И релакс получил, и облегчился.
Відповісти
2015.09.27 15:24 -
Ольга Гура (112)
3 0
Я давно підозрюю, що окремі дописувачі ІМ потребують не лише психологічної, а й психіатричної допомоги. Але щоб аж так....
Відповісти
2015.09.27 15:28 -
Антіклан Малинський (115)
0 -3
Яка самокритична ! Респект !
Відповісти
2015.09.27 14:56 -
Антіклан Малинський (88)
0 -1
Далекий ти від реалій . Тобі б турпохід по люкам та каналізації влаштувати , а потім прочитати твої враження.
Відповісти
2015.09.27 14:57 -
Заливайко (90)
0 -1
Да он же в люк не пролезет - больно уж рога ветвистые.
Відповісти
2015.09.27 11:30 -
Юрій Смалюк (45)
3 0
Та до біса всі партії на місцевому рівні! Невже ви не розумієте,що ржавій трубі однаково хто її замінить-бютівець,чи народник.Усі ці суперечки хто і коли і в якій партії був і яку підтримує зараз, до одного місця.Ну дитячий садок! Звертати увагу потрібно на фаховість,освіту,досвід,компетентність,особисті якості кандидата,а не його належність до якоїсь партії. Ну от скажіть мені,чого толкового можна чекати від хамки Ольги Єсипчук,яка мало не в кожному коментарі вживає слово "гівно",а по відношенню до опонентів веде себе зверхньо і цинічно? Водночас Патріотична партія висунула в міську раду Володю Нечипоренка,якого я б особисто хотів бачити депутатом. Але Патріотична партія (Нечипоренко) йде на вибори разом з УНА-УНСО (Єсипчук). Одна моя рука хоче проголосувати за Нечипоренка,а інша забирає в неї ручку,щоб не віддати голос за Єсипчук.А позначку в бюлетені треба поставити одну...Отже,підсумовуючи,Верховна рада,прийнявши новий закон про місцеві вибори ,підклала нам величезну свиню.І я передбачаю,що у новому складі міської ради ми побачимо просто вінігрет!
Відповісти
2015.09.27 20:09 -
Олег Антонюк (132)
2 0
Смалюк, уважно почитай закон. Ці хами з УНСО туди не пролізуть. Поперше, партії треба подолати 5-відсотковий бар’єр (це один депутатський мандат, який віддається лідеру партії). А подруге всім кандидатам треба наьбрати виборчу квоту, а це приблизно 300 голосів, при тому що виборчий округ біля 600 виборців. І половина з них на вибори не ходить. Тому такі партії як УНСО і УКРОП, Патріотична партія та інші невеличкі і маловідомі шансів практично не мають. Рада буде, як і наш Уряд кланово-олігархічна. Тому що таку велику кількість зможуть набрати тільки представники бізнесу, бо наші виборці звикли продаваться установлювачам дитячих майданчиків, скамійок, альтанок, роздавам грошей і т.д.
Відповісти
2015.09.27 21:55 -
Valentin (151)
0 0
Олеже всі ці партії це лише відростки тих що вже у ВР, ніхто новий туди не йде, просто перейменування старих.
Відповісти
2015.09.27 20:47 -
Юрій Смалюк (138)
2 0
Антонюк,все це я чудово знаю і розумію,що маргінальним партіям 26 числа нічого не світить.Це був просто приклад.
Відповісти
2015.09.27 13:16 -
Григорій Шитюк (56)
3 0
Юро, абсолютно вірно все написано! ну пора вже поглянути правді в вічі: немає в Україні партії, не заплямованої "видатними політиками", як немає в Малині чесних та принципових кандидатів як на мерське крісло, так і у місцеві ради... нам, як завжди доведеться вибирати кращих з гірших!
Відповісти
2015.09.27 13:40 -
Антіклан Малинський (63)
1 -2
Гриша це ти про своє кодло, аналітик білий ,пухнастий що правда безплідний для малинської громадскості та міста ?
Відповісти
2015.09.27 13:43 -
Антіклан Малинський (65)
1 -2
Вас не кличуть до партій, то це означає що їх всіх потрібно закрити.
Створій власну секту Церква Св.Юрія і Св.Григорія.
Відповісти
2015.09.27 14:32 -
Заливайко (74)
0 -1
Да какую там церковь? Разве у святых бывают рога?
Відповісти
2015.09.27 13:57 -
Григорій Шитюк (70)
2 0
саме так, на місцевому рівні їх взагалі потрібно нахер порозганяти, бо тут вже писали, запитай у любого "активіста" чим програма його партії відрізняється від програми опонента - язика проковтне... дехто з новоявлених націоналістів взагалі Бандеру називає звичайнісіньким бандитом часів ВВВ - не знаєте часом таких???
мене вже не запрошують до партій, тому що всі отримали мою відмову. треба бути чесним насамперед перед самим собою, а не шукати чергову кормушку на вибори.
Відповісти
2015.09.27 15:01 -
Антіклан Малинський (94)
0 -1
Ну вже безсоромно ти наша "звізда" не бреши , живіт від сміху лусне.
Назвіть з Смаленим , які вам партії пропонували ?
Відповісти
2015.09.27 15:09 -
Григорій Шитюк (98)
2 0
буду чесним, укроп і батьковщину точно не пропонували, таки так... :)))
Відповісти
2015.09.27 16:32 -
Юрій Смалюк (126)
3 0
Гриша,ну от скажи мені,як можна вести дискусію з таким дебілом,як Антіхлам.Хіба я писав,що діючий депутат обласної ради,який пропонував мені місце в списку своєї партії вже впевнений у своїй перемозі,чи що він взагалі буде балотуватись? Чи може я написав,що депутати гарантували мені мандат,як верзе це чудило ? Цитую : "...Унас мандати депутати роздають ?.." Я повідомляв про те,що згадані депутати пропонували мені йти на вибори у списках їх партій. Це ж якому треба бути неуку,щоб не зрозуміти прості речі.Значить,щоб воно зрозуміло написане,йому треба розжовувати конжне слово ! То за ким Гуйва плаче???
Відповісти
2015.09.27 20:54 -
Юрій Смалюк (140)
1 0
Я не слідкую за ними-можливо вдома,а може хто в гості пішов,чи в кафе...
Відповісти
2015.09.27 21:18 -
Антіклан Малинський (147)
0 -1
Що за маячня ? Юрко кидай наркоту !
Відповісти
2015.09.27 20:58 -
Юрій Смалюк (141)
1 0
Чи може ще прізвища їх тут написати ? А дзузьки тобі,аноніме. Відкрийся,тоді будуть і прізвища...
Відповісти
2015.09.27 21:17 -
Антіклан Малинський (146)
0 -1
То ти просто дурень брехливий !
Відповісти
2015.09.27 21:07 -
Юрій Смалюк (143)
2 0
І це архіхламне створіння ще буде звинувачувати мене у зраді і брехні! От нахаба! Як та шавка ,піддзявкує з-за рогу,заховавшись за видуманим ніком.Відкрийся і будемо тоді розмовляти з наведенням доказів.
Відповісти
2015.09.28 07:28 -
Заливайко (154)
0 0
Гуйвинский Сократ Вы наш! Подлаивания впервую очередь от Вас исходят.
Відповісти
2015.09.27 21:16 -
Антіклан Малинський (145)
0 -1
Бла бла і все ! Бачиш вас вже двоє. Ти і Гришка вже "організація" чи шайка !
Відповісти
2015.09.27 21:13 -
Антіклан Малинський (144)
0 -1
Боров пом'ягше бо схуднеш ! Ну ти і хамло! А всі гадали що інтелігент !
Відповісти
2015.09.27 20:51 -
Антіклан Малинський (139)
0 -1
Осмалений читай що сам друкуєш !
Де згадані депутати тобою . Не бреши нахабно !
Відповісти
2015.09.27 15:17 -
Антіклан Малинський (106)
0 -1
Да ми знаємо вже Укроп ! Не крути ж.... !
Відповісти
2015.09.27 15:14 -
Антіклан Малинський (104)
0 -1
Не крути ! Не віримо ! Що за таємниця ? Що партія піде.... , що боїшся назвати ? Чи просто викриється що наш самозваний критик і аналітик з горшочної групи дитина . яка за слова не відповідає?
Відповісти
2015.09.27 14:06 -
Юрій Смалюк (72)
2 0
Гриша,та й мене запрошують. Навіть вчора діючий депутат обласної ради пропонував місце у списку. А ще раніше діючі депутати (один районної,інший міської ради) з двох різних партій пропонували. Але я відмовився,чесно сказавши,що не маю часу на такі справи. Але ж хіба ти докажеш цим алкашам Заливайкам та Антіхламам,що саме так і було? Хіба є сенс далі продовжувати дискусію з цими дегенератами ?
Відповісти
2015.09.27 15:27 -
Заливайко (114)
0 -1
А вот если серьезно, Юрий. Вот скажите, какому политическому самоубийце нужен в команде полулысый рогатый обормот?
Відповісти
2015.09.27 15:26 -
Антіклан Малинський (113)
0 0
А на цю маячню днями в неті є час ?
Якийсь розсіяний ?!
Як всіх критикувати і подавати себе Лецзичи Конфуцієм то час є , а якщо йти і працювати для громади , то ти зайтий цими друкуваннями !
Яке тоді ти маєш моральне право тут давати нікчемні поради та друкувати брехню критику і маячню.
Цей сайт не твій город для удобрення !
Відповісти
2015.09.27 15:19 -
Антіклан Малинський (110)
0 0
Гуйва ! Унас мандати депутати роздають ? Лікуйся , а тоді маячню друкуй.
Ніби вже лисий а з тої ж горшочної групи.
Відповісти
2015.09.27 15:11 -
Антіклан Малинський (100)
0 0
Що за дічий який вже знає що знову пройде. Його Прізвище і телефон ? Попає не тільки брехнями а і психдиспансером.
Відповісти
2015.09.27 13:25 -
Valentin (60)
3 0
Гришо, власне оце я і хотів написати на пошту!
Ну схема трошки складніша:
Противень докладує шо по домах все ок (бо він же відповідає за комуналку по ВСЬОМУ місту), мер не перевіряє бо заступник же розпинається, що до виборів все впорядку, все зроблено, тепер мер йде по дворах до людей, Противень косить і знаходить причини відмазаться і не йти, слідом йде УНСО з фотоапаратами все це знімає і кричить на всю горлянку що мер нічого не робить, а на завершення сайт лягає під партію і піарять аж до 27 жовтня. Окремих користувачів блокують іншим потурають. Усьо схвачено, як завжди!
І Противня вже сьогодні не виженеш бо будеж плакаться по всьому місту , що це ж мене мер знову кинув. Пригрів короче Шостак собі дружбана. Спробуй заблокуй мене, якщо вийде =)
Відповісти
2015.09.27 14:13 -
Григорій Шитюк (73)
1 0
я вже чув про цю схему. навіть якщо це відповідає дійсності, то не дивно коли завтра скажуть що це ми з Нечипоренком метелика посадили... :)
справедливості ради, мушу сказати що тут нікого не блокують, якщо тримати себе в рамках. он і Федоренко знову під новим ніком опуси пише, і вся братія тут - хизуються як завжди, словоблудієм... просто ресурс надто популярний.
Відповісти
2015.09.28 22:57 -
Антіклан Малинський (165)
0 -2
Шитюк тебе точно покалічать ! Слабенький ти щоб так цинічно , по хамські себе вести ! Я рідко помиляюсь ! Мабуть той Матросов був з тебе писаний !
Відповісти
2015.09.28 23:27 -
Григорій Шитюк (168)
0 0
персональна відповідь у порядку виключення: чергове попередження прочитав, зробив скріншот - в колекцію з твоїми погрозами на мою адресу, дон-кіхот... це все, на що в тебе залишків розуму стало??? :) печалька, були часи, коли твоя принциповість, патріотизм і авангардна політична позиція викликала повагу суспільства. і на останок: краще задумайся, чому я можу собі дозволити писати деякі речі, від яких вас (особливо обдарованих) бісить? я можу іноді привселюдно підтримати і тебе, і Шостака, і Семеніва, та й будь-кого, якщо там є що підтимувати... а можу й покритикувати. гарненько задумайся, відповідати не потрібно.
Відповісти
2015.09.29 06:51 -
Заливайко (171)
0 0
Неужели непримиренный пламенный журналист банально зассал? Неужели Вы испугались какого-то там Федоренко? Он же никто, исходя из Ваших саркастических писаний.
Відповісти
2015.09.27 14:38 -
Заливайко (77)
0 -2
Григорий, знаете такую замечательную украинскую поговорку "Куды кинь з копитом - туди й рак з клешнею"? Так вот, это о вас. Не пытайтесь приписать себе свержение этого седовласого деспота. Это не Ваших рук дело. У Вас даже ума не хватит для такого.
Відповісти
2015.09.27 14:36 -
Valentin (76)
0 0
повір, вона відповідає дійсності!
Так в тому то й справа що ЇХ вже не блокують, бо вони вже "свої" на цьому сайті. В мене особисто проблеми вже 2 день при входженні на сайт.
Замок Володарів - регіонали
Соборка-Бютівці
Малин плюс -регіонали
І.Малин - УНСО
Відповісти
2015.09.27 14:59 -
Григорій Шитюк (92)
0 0
добав іще "Моя Малинщина" - сайт нашого нардепа відповідно... а є іще безліч сторінок VK - для "сублімації" окремо взятих особистостей! :)))
Відповісти
2015.09.27 16:08 -
Наливайко (121)
0 0
Гриша, ти бачиш до чого наша олечка докотилась. Скоро їй *****ць
Відповісти
2015.09.27 16:15 -
Григорій Шитюк (123)
0 0
та бачу.. вчора так подобалася зачіска цього чоловіка, а сьогодні вже "сєдовласий дєспот"... розуміє що бабла не буде. печалька...
Відповісти
2015.09.27 14:42 -
Заливайко (81)
0 -3
Уважаемый, да увас судя по всему первый кризис наметился и наступили проблемы при вхождении в супругу. А сайт - это так, сублимация.
Відповісти
2015.09.27 15:09 -
Valentin (99)
2 0
ну от вас треба було б заблокувати, але чомусь ви тут! хм... дивно, чи не так?
Відповісти
2015.09.27 15:18 -
Григорій Шитюк (108)
0 0
позавчора ця істота іще "поважала мене як фотографа і журналіста", а сьогодні "шиза підкралась непомітно"... чергова "криза"! насправді все дуже просто - 15-та доба місячного календаря, в ці дні зазвичай спостерігається загострення психічних розладів... тут співчувати потрібно "невизнаним геніям". :(
Відповісти
2015.09.27 15:19 -
Заливайко (109)
0 0
Да, как фотографа и журналиста - уважаю. А вот как мужЫк - Вы говно. Ваша жена тому доказательство.
Відповісти
2015.09.27 15:16 -
Заливайко (105)
0 0
Может потому что "хотелки" горсовета не распостраняются на электронные ресурсы?
Відповісти
2015.09.27 13:03 -
Заливайко (54)
1 -2
Юрий, это в медицине называют биполярным расстройством личности. Вам бы обследоваться. Понимаю теперь, почему Федоренко вас пинком выгнал - здравомыслящий человек не станет чернить себя связями с шизофреником.
Відповісти
2015.09.27 13:49 -
Юрій Смалюк (66)
3 0
Алкашику (судячи з аватарки) ніхто ніколи і ні звідки мене не виганяв.Якщо не знаєш подробиць,а я тут їх описав в іншому коментарі і,якщо в тебе вистачає часу між запоями на читання,то ти прочитаєш той коментар і все зрозумієш.Навіщо писати брехню,якщо не володієш інформацією? Цим самим видаєш себе тут за чергового блазня...
Відповісти
2015.09.27 15:36 -
Заливайко (118)
0 -2
Удваиваю. Юрий, Вы говорите неправду!
Відповісти
2015.09.27 18:32 -
Юрій Смалюк (127)
1 0
Докази?Де докази?
Відповісти
2015.09.27 15:34 -
Антіклан Малинський (117)
0 -2
Юра , знову - НЕ БРЕШИ !
Відповісти
2015.09.27 15:45 -
Заливайко (120)
0 -2
Юра ушел. Сидит сейчас злость свою заедает "БОРШЧЫКОМ", который ему благоверная приготовила. А вот покушает, тогда и ждите оправдательную статью.
Відповісти
2015.09.27 13:03 -
Valentin (53)
4 0
так от де собака зарита! Ясно чому Нечипоренко не блокую Брітні, ну і чим не зародиш корупції? Вже зловживання на рівному місці.
Відповісти
2015.09.27 13:23 -
Григорій Шитюк (59)
0 0
Ви тільки уявіть на хвилинку... вибори закінчаться, вище згадана красуня знову направить свої бухгалтерські таланти та зусилля на обкрадання казни і втіче з цього ресурсу - ІМ перетвориться на МН, "скукатіща"! :)))
Відповісти
2015.09.27 13:00 -
Антіклан Малинський (52)
0 -2
Смалюк до чого твоя у цій темі маячня про партію Лагнюків-Вітренківців ?
Відповісти
2015.09.27 00:26 -
Valentin (25)
2 0
"Жителі будинку припускають, що відповідальний за це все начальник ЖРЕП пан Юшко і пан Корнійчук ТОВ "МалинЕнергоінвест" -ох беда-беда, а куди вони платять квартплату вони хоч знають? сміх та й годі
Відповісти
2015.09.27 00:24 -
Григорій Шитюк (24)
0 0
шановні, насправді, то є дуже добре, що знайшлося кому пройти слідом за мером і показати всім (в тому числі й міському голові) ті недоліки у комунальній сфері, на які скаржаться люди. але справедливості ради... я працював у ЖЕКу на БАМі рівно 20 років тому - впізнаю ті занедбані засмічені підвали, подовбаний асфальт та інше... люди добрі, 20 років тому теж Шостак був у цьому винуватий? Оля Гура каже правду: не повинен міський голова власноруч прибиратити під'їзди (питання не в прізвищі мера)! якщо він голова у місті, то повинен розігнати к бісовій матері оті ЖЕКи, що гроші збитають та нічого не роблять, комунальні підприємства, завдячуючи бездіяльності яких Малин потопає у смітті, отих паразитів, що сидять як пиявки на міському бюджеті...
PS: для мене це новина, що УНА-УНСО в МАлині підтримує пана Противня на виборах...
Відповісти
2015.09.27 08:33 -
Олексій Семенів (34)
0 0
Ні, УНА - УНСО буде підтримувать Піковського., якщо він піде в мери. Він стільки всього зробив для міста, що тепер в нас нема іншого вибору просто.Тим паче за нього просили батькі, що стоять в черзі дит. садочку "Ялинка". Сказали, що він остання надія міста Малин.
Відповісти
2015.09.27 09:33 -
Заливайко (36)
2 0
А Пиковский разве имеет какое-либо отношение к политическим течениям правого толка? Он же всю жизнь был центристом: спереди его БЮТовцы напрягают, а сзади регионалы соддомируют.
Відповісти
2015.09.27 00:55 -
Valentin (27)
0 0
якщо є бажання дайте електронку, я вам ще одну темну конячку відкрию.
Відповісти
2015.09.27 21:30 -
Калина (149)
0 0
Kalynka100@gmail.com
Відповісти
2015.09.27 21:27 -
Калина (148)
0 0
Kalyna100@gmail.com
Відповісти
2015.09.27 09:24 -
Заливайко (35)
0 0
zalivai@fm.ua
Відповісти
2015.09.27 01:55 -
Григорій Шитюк (30)
0 0
nika-studio@ukr.net
Відповісти
2015.09.27 00:35 -
Valentin (26)
0 0
ця історія ще більш закрученіша ніж ви собі думаєте!
Відповісти
2015.09.26 19:07 -
Инкогнито (4)
0 0
Семенів іди в мери заміниш труби атак запарило критиків більше чим двірників виросло ціле покоління яке тільки пишуть і щось вимагають а робити нікому закриваєм завтра всі комунальні служби все повна автономія гроші не платять труби міняють самі іти тоді побачиш що таке наші люди
Відповісти
2015.09.26 23:11 -
Наливайко (22)
1 0
ВОНО ВЖЕ ТАК НАСРАЛО, ЩО ТРУБ НЕ ВИСТАЧИТЬ
Відповісти
2015.09.26 21:11 -
Заливайко (12)
0 0
Кстати, Николай, что спросить хотел. А Вы тоже в меры идете, или просто в депутаты?
Відповісти
2015.09.27 20:17 -
Олег Антонюк (133)
0 0
Ні не йду
Відповісти
2015.09.26 19:15 -
Олексій Семенів (5)
0 0
Шановний пан Інкогніто. Я маю право на висловлення власної думки. Я не збираюся в мери. Є люди достойніші за мене в цьому місті. Мером має бути люди яка розуміється на проблематиці міста, а не сісти в крісло і розказувати всім, який я класний. За цей рік місто увігнали в прірву. Спираючи все на війну. Зарплату де кому врізать треба, а то забувають люди, що в нас не сімейний підряд. От треба було гроші не борда тратить, а людям труби поремонтувати.
Відповісти
2015.09.26 18:46 -
Ольга Гура (1)
0 0
Критика влучна та конструктивна - це добре і вчасно. Але хто винен людям, що вони самі так занедбали свої під"їзди? Це ж вони там господарі, а не Шостак, Корнійчук чи Путін. Чи мер має власноруч прибрати? У нас під"їзди чисті, бо люди самі слідкують і прибирають.
Щодо собак - вирішення проблеми у їх стерилізації, а не у знищенні, як виду. Мова йшла саме про стерилізацію бродячих собак, знаю, бо сама шукала в Інтернеті фірми, які цим займаються і їхні ціни на послуги.
Усе інше - згодна, і ями, і підвищена активність перед виборами.
Відповісти
2015.09.26 18:58 -
Олексій Семенів (3)
0 0
І самі ремонтують каналізаційні мережі? Якщо люди самі все роблять то нащо ми обирали мера? Депутатів?
Відповісти
2015.09.26 19:27 -
Ольга Гура (6)
0 0
Каналізаційні мережі - ні, на це є комунальні служби, ну не мер же особисто буде їх ремонтувати, правда, якщо є спеціалісти? Завдання мера - координувати і організовувати, підтримувати позитивний імідж міста, залучати інвесторів, розподіляти разом з депутатами бюджет і ресурси міста. А люди мають також бути господарями у своїх під"їздах, у своїх дворах, а не лише у своїх квартирах. Під"їзди - це частка нежитлового спільного майна мешканців багатоквартирних будинків, якщо квартири приватизовано. І кожен мешканець є її співвласником, а значить - господарем.
Відповісти
2015.09.26 19:49 -
Олексій Семенів (7)
0 0
Чому пан мер не робить цього всього? Проблема народилася не вчора. Коли Шевчук був мером такого не спускали на тормозах.
Відповісти
2015.09.26 20:53 -
Ольга Гура (8)
1 0
Пан мер дуже багато всього робить із вищеперерахованого. А Ви при Шевчуку могли собі дозволити писати критичні статті у пресу, чи не було за що? Чого ж тоді, коли почався майдан -2004 люди прийшли у мерію з вимогою або підтримати майдан, або йти з посади? Такі гарні господарі були, напевно.
Відповісти
2015.09.27 13:49 -
Антіклан Малинський (67)
0 0
Оля , Федоренко кричить і пише з1990 року і ніхто йому рота не зміг закрити , а ти казки розповідаєш про лояльного Шостака якийз будуна телефонує активістам і їм погрожує .
Відповісти
2015.09.27 10:27 -
Малинський (40)
1 0
Тому що людям надоїли підкилимні дєребани своїх власних інтересів, тому що 70-90% нинішньої влади до сих пір в Малині тільки цим і займаються, тому Олечка почався Майдан, і якщо бачите перші результати в Малині тільки починаються. І не потрібно щось казати погане про Майдан, бо сиділи б ті два красавчика і далі б оббирали. Ви це ж прекрасно розумієте. А війна не причина Майдану/, а наслідок таких красавчіков!
Відповісти
2015.09.27 20:19 -
Олег Антонюк (134)
0 0
Майдан одного з них і посадив на посаду і всі активісти рьяно підтримали
Відповісти
2015.09.27 10:50 -
Ольга Гура (42)
2 0
Так а я про що? Сьогодні тих, через кого той майдан почався, знову хочуть бачити при владі. Тих, що були при Кучмі, і тих, що були при Януковичі. І патріоти, які б мали це розуміти, раптом починають підтримувати колишніх регіоналів і колишніх комуністів. Забуваючи, що коли мером був Л.А. Шевчук, то містом фактично керував М.П.Дідківський, і таки да - був порядок.
Навіщо ж нам тоді перейменовувати вулиці, якщо в дійсності ми знову хочемо мати при владі сильну руку із комуністичною "закалкою", а не демократію?
Відповісти
2015.09.28 09:28 -
Малинський (156)
0 0
Чому ви вирішили, що то патріоти?
Відповісти
2015.09.27 11:02 -
Adik (43)
0 0
Демократия когда двое голосуют чтоб обокрасть третьего
Відповісти
2015.09.28 09:34 -
Малинський (157)
0 0
Демократия — это политическая система, в которой политическая власть осуществляется свободно выражающим свою волю большинством граждан.
Відповісти
2015.09.27 11:15 -
Ольга Гура (44)
2 0
Да, але нічого кращого поки що сучасний світ не придумав. Люди не святі. Чи краще, щоб журналістам з власною думкою відрізали голови або незгодних розстрілювали на майданах диктаторські режими?
Відповісти
2015.09.27 10:29 -
Малинський (41)
2 0
А підїзд засрали самі ж жителі, що проблема зібраться по 100 грн і поставити двері з кодом, а труби ще вже проблеми Шостака, бо не зміг навести лад в комунальній сфері, чи може якась нова програма зявилась?
Відповісти
2015.09.27 13:05 -
Valentin (55)
0 0
да вони там і так з кодом)))
Відповісти
2015.09.26 21:09 -
Anton (10)
0 0
хочу сказати одне, надіюсь в нашому місті мало таких людей як Оля Гура.
Відповісти
2015.09.26 21:06 -
Олексій Семенів (9)
0 0
Я бачу, як робить. Живіть і далі ілюзіями. Жителі гуртожитку за адресою Чорновола, 34. Вже впевнилися в роботі мера.
Відповісти
2015.09.26 21:10 -
Ольга Гура (11)
3 0
Жителі не перший день живуть. Вони жили і при Шевчуку, і при Долі, і при Олійнику, і при кому там ще, усі дуже добрі були, один Шостак поганий - нічого не робить.)))) А ви і надалі підтримуйте хабарників.
Відповісти
2015.09.26 21:26 -
Міша (14)
0 0
ОЛЬГА, ВИ ХОРОША ЛЮДИНА, АЛЕ НЕ ТРЕБА ТАК ВІДВЕРТО ЗАХИЩАТИ ЛЮДИНУ, ЯКА РОБИТЬ СОБІ ПІАР, В ТОМУ ЧИСЛІ ВАШИМИ ДОБРИМИ СПРАВАМИ.
Я Б ХОТІВ ЩОБ ШОСТАК ВАС ТАК ЗАХИЩАВ, АЛЕ ТІЛЬКИ ВІД ЩИРОГО СЕРЦЯ, ЩО Б ТАМ НЕ БУЛО АНІ КРИХТИ КОРИСТІ.
Відповісти
2015.09.26 21:24 -
Олексій Семенів (13)
0 0
У Вас є факти моє підтримки хабарників? Поділітися?
Відповісти
2015.09.26 21:38 -
Ольга Гура (15)
4 0
Льоша, хіба УНСО разом з усіма не підтримала кандидатуру Савченка на мери?
А Оля Єсипчук тут не Савченка захищає?
Так, мені Савченко також телефонував, щоб я його підтримала і йшла від партії Президента на вибори, я відмовила і сказала, що співпрацюю лише в питаннях екології. Але екологія наших районних очільників мало турбує.
Відповісти
2015.09.26 23:01 -
Наливайко (20)
3 0
На вашому імені немає бруду. От кожен і прагне свій бруд розбавити вашою білизною.
Відповісти
2015.09.26 21:42 -
Заливайко (18)
0 0
Ану-ка Оля, задай жару!
Відповісти
2015.09.26 21:42 -
Ольга Єсипчук (17)
0 0
якщо критикувати мера це для Вас означає підтримувать савченка... Ну що ж ... Кожен бачить що хоче, наведіть мені конкретні фрази де я висловила підтримку саме Савченку корупціонеру?
Відповісти
2015.09.26 21:39 -
Олексій Семенів (16)
0 0
Оля. УНА - УНСО не підтримало жодного з кандидатів. Патріотична партія України по спискам якої ідкть деякі люди підтримує пана Противня.
Відповісти
2015.09.27 01:15 -
Valentin (28)
0 0
оце тільки дочитався до сюдова.
ППУ за Регіонала Противня, БРАВО, рекомендую тоді не морочить собі дупу а відразу беріться за Стельмаха, в нього хоч рейтинг був колись нормальний, ну це вже якщо окрім корінних регіоналів більше нема з чого вибрать.
Відповісти
2015.09.27 08:28 -
Олексій Семенів (33)
0 0
За бютівця Ш...який скакав з партії в партію. Який разом з регіоналом Стельмахом працював плідно не один рік.
Відповісти
2015.09.27 20:26 -
Олег Антонюк (135)
0 0
І що ти, Семенів, називєш скакав по партіях - Шостак був у Нашій Україні. Після її розвалу пішов разом зі ншими однопартійцями у Фронт змін. Після того як Яценюк фактично зрадив партії - пішов у Батьківщину, покинувши партію напризволяще і закликавши йти за ним, хто хоче - Шостак за деякий час і частина Фронту змін опинилися у Батьківщині. Це що означає скакав по партіях??? Пиши правду, Семенів, бо ти втрачаєш і без того низький авторитет не по днях, а по секундах. Защитничек хабарників - як швидко добро забуваєш. Як фундамент під хрест та бабло з Савченка качать, то він був другом, а тепер не знаєш як його злить. УНСО нікого не підтримувало. Сміх, та й годі "правдолюбці"
Відповісти
2015.09.27 20:35 -
Олексій Семенів (137)
0 0
Фундамен під хрест хлопці самі власноруч заливали. Тебе там не бачив. Міг би прийти і внесок свій зробити. Якщо голова міста не стримав обіцянуи встановити загиблим хлопцям хрест то в чому моя вина?
Відповісти
2015.09.27 09:57 -
Наливайко (38)
1 0
Ха, ну а ти ? савченко - противень - піковський. Прастітутка
Відповісти
2015.09.27 09:56 -
Дістало (37)
2 0
Олексію, що конкретно тобі поганого зробив бютівець Ш він же Шостак?Де він скакав?Ти не соромся,питай,він таємниць не має.У 2004 році він вступив у Нашу Україну,а в 2010,після припинення партії, пішов за нашоукраїнцем Яценюком у Фронт Змін.У 2014 році Фронт Змін влився у Батьківщину, а потім Яценюк вийшовши створив Народний фронт але Шостак за ним не скакнув та залишився в Батьківщині.То де скачки?Щодо роботи "разом з регіоналом" то врахуй,що посада секретаря міської ради є виборною.Стельмах кандидатуру Шостака на цю посаду не пропонував, а пропонувапв Карпенка Сергія , а коли ця кандидатура не набрала більшості, депутати внесли кандидатуру Шостака і проголосували за нього більшістю в 25 депутатів.А от твоя робота з регіоналом Противнем сьогодні, який просив тебе біля колишньої приватовської будки голосувати за нього на цьому сайті і триматися трохи вище рівня Шостака не дуже правильно.У вас дивний союз - Патріотична партія регіонів?Сумніви щодо Противня?Підніми місцеві вибори до районної ради 2010 року по с.Іванівка і розкрий очі хто йшов від партії регіонів, і ти будеш неприємно здивований.Чи можливо ти і так це знаєш?
Відповісти
2015.09.29 01:04 -
Тоня (169)
0 0
Можливо я і помиляюся, але йти від партії на вибори і не бути в ній і бути членом партії це трохи різні речі. Чи не так?!
Всі зациклилися на тому, щоб говорити, що він себто регіонал... То зверніть увагу на інших посадоців ОМС. Перепрошую, але я майже кожного можу назвати "політичною повією"! Постійні переходи з одного місця в інше, нової партії, поки не знайдуть кращого та постійного місця.
Не зациклюйтесь на одній особі, пишіть про всіх, бо щось підозріло, що обговорюються лише дві особи, де одна з них сама доброта та чесність, а інша особа - просто "регіонал", що на даний час асоціюється лише з негативом. Це занадто підозріло!!!
Відповісти
2015.09.29 08:15 -
Valentin (172)
2 0
ШО ЗА БРЕДЯТІНА?
А з чим ще його асоціювати? До влади привів голова місцевих регіоналів! Що може брехня?
Замість того щоб викоренити режим Януковича то давайте знову потихеньку його відродимо. Вже сьогодні купуйте білета на Москву. А до нового року ще й леніна припрем назад під йолку, а чому б і ні?!
Відповісти
2015.09.27 10:00 -
Заливайко (39)
0 0
Дивчыно, Вы так гарно його захищаетэ, що я оцэ й думаю соби, а чы Вы часом не його пидстылка?
Відповісти
2015.09.29 10:09 -
Valentin (173)
0 0
Тобою Бабайку в дитинстві не лякали?
Відповісти
2015.09.27 01:49 -
Григорій Шитюк (29)
0 0
зачекайте, особисто я у гарних стосунках і з Стельмахом і з Противнем, і з Левковцем... то що - теж люстрація і ніяк інакше? ой, ми вже якось так далеко зайшли - назад шляху не знайдемо....
Відповісти
2015.09.26 23:05 -
Наливайко (21)
1 0
малинські, тіпа патріоти, підтримують регіонала, так ти не живеш ілюзіями
Відповісти
2015.09.26 21:44 -
Ольга Гура (19)
2 0
Дякую. Але пан Противень якраз і є заступник мера з комунальних питань. І усі порушені вами питання з приводу проблем мешканців якраз і стосуються Противня. Він був заступником при попередніх мерах, а не лише при Шостаку, то де ж його робота, як очільника комунальної сфери? Проблеми ж не за рік з"явилися, їм явно з десяток років. Труби за рік такими не стають.
Відповісти
2015.09.26 23:29 -
Калина (23)
0 0
При всій повазі до Вас, Ольго, хочу сказати, що Ви дивитеся на ситуацію скрізь рожеві окуляри. Противень зробив чимало роботи у своїй сфері. Але, здається, що Ви помічаєте лише популізм інших посадових осіб
Відповісти
2015.09.27 08:22 -
Ольга Гура (32)
0 0
Ну і ще трохи не по темі. Мої рожеві окуляри мають таке ж саме право на життя, як чиїсь чорні, зелені, фіолетові.... Не живіть у чорно-білому світі, світ - різноколірний і різноманітний.
Відповісти
2015.09.27 08:14 -
Ольга Гура (31)
0 0
Розумієте, Калина, оскільки пан Противень йде на вибори, то це він повинен організовувати зустрічі з мешканцями мікрорайонів і цікавитися, які у них комунальні проблеми (це ж його прямі обов"язки, як заступника з комунальних питань). Я жодної такої зустрічі не знаю, чи може людина знати проблеми міста, сидячи в кабінеті і при цьому балотуватися у мери?
Трохи не по темі. Заїжджали у гості друзі з Полтавської області, сказали, що у нас Європа. Звісно, вони проїхали через місто і не заглядали по сміттєзвалищах, але, напевно, раз так говорять, їм теж є з чим порівняти.
Відповісти
2015.09.27 13:21 -
Антіклан Малинський (58)
0 0
А ад'ютант Петька Піковський що комунальник ? Чому віне виконує свої обовязки гуманітарника а воює з каліками та підмітає доріжку прерд Шостаком на "вибочих зустрічах". Це все за бюджетні кошти.
Відповісти
2015.09.27 12:27 -
Калина (46)
2 -1
Ольго, ці зустрічі є популізмом. У кожного посадовця є прийомні дні. Я неодноразово зверталася з комунальними питаннями до Противня і не тільки... Але якби не Михайло Борисович, то так би і протікали труби у підвалі, а він допоміг жителям будинку в якому я живу.
Відповісти
2015.09.27 20:30 -
Олег Антонюк (136)
1 0
Це обов’язок Михайла Борисовича Противня, Калино, бо він відповідає за комуналку. Це все одно що двірнику дякувати за те, що він замітає
Відповісти
2015.09.27 12:42 -
Дістало (48)
1 0
Перед написанням коментарю раджу спочатку подумати щоб коментар не виглядав смішно.Взагалі в місті ремонтом труб займаються комунальні підприємства, а не заступники міського голови, але я можливо щось пропустив?То повідомте в якому будинку і коли МБ героїчно закачавши рукава ремонтував труби?Може вдома?А може він допомагав цінною порадою?Але де і коли?
Відповісти
2015.09.27 13:26 -
Антіклан Малинський (61)
0 -1
Григорович то я зрозумів що ти і твої заступники взагалі ні за що у місті не відповідають а тішать людей власним лицедійним театром ? Оце вже нахаба добрехався 1
Відповісти
2015.09.27 12:37 -
Ольга Гура (47)
0 0
Він не допоміг - він виконав свої прямі посадові обов"язки ,отримуючи зарплатню з Ваших податків, тут ніякого геройства нема. Щодо прийомних днів - цілком з Вами згодна, але і за власним досвідом, і за досвідом інших людей можу сказати, що далеко не кожен піде в мерію зі своїми проблемами. Інколи треба, щоб і чиновники йшли в люди, а не "возвишались" над народом. Це нормальна практика усіх демократичних країн, і я не вважаю це популізмом. Популізм - це коли обіцяють завідомо нездійсненні речі, наприклад, підвищення зарплат при загальному падінні економіки, чи підвищення пенсій, коли на одного працюючого припадає 10 непрацюючих.
Відповісти
2015.09.27 13:35 -
Антіклан Малинський (62)
0 -2
Оля у тебе постійно йдуть протилежні коменти. Якщо говорять про бездіяльність комунальників то це люди винні , ящо про Противня - то це він гад отримує зарплату і ні фіга не робить. А якщо про циркача з ад'ютантом які за бюджетну платню , зловживають посадами влаштовуючи виборчі зустрічі попри недопущення цього виборчим законодавством то це правильно!
Яка у вас до нього платонічна "любов". Чи не платонічна ?
Одні вже законники у кайданках , а цей не кайданках бо прокурор знехтував фактами і відмовився проти Шостака проводити оперативні дії ! Прийдеть звертатись в слідуючий раз на гарячу лінію СБУ.
Відповісти
2015.09.27 14:51 -
Ольга Гура (84)
0 0
У комунальників є свій безпосередній керівник - заступник міського голови з комунальних питань, який потурає цій бездіяльності.
Відповісти
2015.09.27 13:19 -
Калина (57)
0 0
Можна подзвонити на робочий телефое, не обов'язково йти в мерію. А якщо й робити зустрічі з людьми, то не тільки перед виборами!
Відповісти
2015.09.27 13:40 -
Ольга Гура (64)
0 0
То ж зустрічі відбуваються з березня місяця, коли до виборів було ще ой як далеко.
Відповісти
2015.09.27 13:53 -
Антіклан Малинський (69)
0 -2
Зустрічі з ким ? До людей в РБК на збори громади він відмовлявся йти . Зате заганяли з Литвиненком РБК своїх бюрокрадів і підлизувачів і називали цинічно це "Зустріч з громадою" , Де сам Шостак відповідав на власні запитання не актуальні для зруйнованого, розкраденого міста.
Відповісти
2015.09.27 13:57 -
Ольга Гура (71)
1 0
Дивні діла твої, Господи! Приїздять чужі люди і кажуть, що ви тут живете, як у Європі, а свої бачать тільки розкрадене зруйноване місто. Може ми в різних містах живемо? )))
Відповісти
2015.09.27 14:40 -
Заливайко (79)
0 -1
Туристы тоже восхищаются африканскими саваннами во время сафари. Только вот бедному Юмумбе от того не легче жить.
Відповісти
2015.09.27 14:59 -
Ольга Гура (91)
1 0
Вибачте, Малину до Юмумби як до Києва пішки. Під час війни усі ресторани і кафе гудуть, видно люди дійсно з голоду пухнуть.
Відповісти
2015.09.27 14:36 -
Антіклан Малинський (75)
0 -2
Ти що здуріла вже зовсім ? Тебе б на мінімалку посадить чи взагалі залишити з
Сашком без роботи ! Жируєте коли інші пухнутиь з голоду та нічим зади прикрити ! Чи після тестя ще "запаси" залишились ?
Відповісти
2015.09.27 15:01 -
Заливайко (93)
0 -2
А Вы думаете почему Ольга не идет ни в какую партию? Да пото му что ее сразу же с банкнотки турнут (кто ею заведует - думаю всем известно). Придется Ольге тогда на арфе бренчать под Фуршетом в поисках заработка.
Відповісти
2015.09.27 15:12 -
Ольга Гура (102)
2 0
Не йду в партії, бо не поважаю українську політику - продажну і підкилимну. От і вся правда. Щодо нашого керівництва - ще нікого не турнули з фабрики за політичні погляди, а от за пияцтво - були випадки.
Відповісти
2015.09.27 15:43 -
Заливайко (119)
0 -2
Вы не идете в партию, потому что связанны по рукам и ногам Вашей работой. К руководству Вы не хотите, а к тому к кому хотите - нельзя. Иначе арфа-маршрутка-метро.
Відповісти
2015.09.27 20:00 -
Ольга Гура (131)
1 0
Ви прикидаєтеся чи дійсно не розумієте української мови?
Людина може жити вільно без приписки до жодної партії, якщо вона того не хоче. Ніхто не зобов"язаний вступати чи підтримувати ніяку партію.
Мене цікавить екологія і громадська діяльність, а не політична. До наших політиків можна відчувати лише презирство, якщо ви людина адекватна.
Відповісти
2015.09.27 21:04 -
Антіклан Малинський (142)
1 -1
Те чим ти Оля тут займаєшся і є та брудна політика , яку ти зневажаючи втілюєш довірливим люмпенам та сліпцям типу тебе.
Відповісти
2015.09.27 21:41 -
Ольга Гура (150)
0 0
Маніпулюєте і підміняєте поняття.
Відповісти
2015.09.27 14:57 -
Ольга Гура (89)
1 0
Мова йшла про місто, а не про мої особисті доходи. Щодо моїх особистих, можу запросити додому - живу скромно.
Відповісти
2015.09.26 18:51 -
Заливайко (2)
1 0
Все бы ничего, да вот трубы там старые и ржавые. Да краны текут. А так, да срач люди разводят.
Відповісти