Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Позачергова сесія Малинської міської ради та надбавка заступнику мера

22.04.2016
Малин

Сьогодні відбулося зариблення Малинського водосховища


Сьогодні 22 квітня  за сприянням  депутата Житомирської обласної ради Олега Дзюбенка та першого заступника Державної екологічної інспекції Житомирської області Антонюка Руслана Сергійовича відбулося зариблення найбільшої водойми Житомирської області -  Малинського водосховища.

На цей захід зібралося чимало малинських рибалок, які чи не весь свій вільний час присвячують рибальству, як хобі, а не нещадному браконьєрству.

В останні роки стан природного відтворення водних біоресурсів значно погіршився внаслідок дії ряду зовнішніх факторів, головними з яких є антропогенні – несприятливий гідрологічний режим, замулення та заростання нерестовищ, забруднення води, нерегульований вилов.

В зв’язку з цим, штучне зариблення для водосховища життєво необхідне. Зарибок підібрали таким чином, щоб його розмірно-віковий склад був стійкий до хижаків.

До Малинського водосховища було випущено близько однієї тонни коропа та товстолоба. Даними видами риб зариблюють водосховища для пригнічення розвитку зайвої вищої водної рослинності.

Комплекс рослиноїдних видів риб забезпечить проведення біологічної меліорації водосховища, зменшить відсоток заростання вищою водною рослинністю, покращить екологічний стан та підвищить його рибопродуктивність.

Цей захід провівся з метою подальшого вилову риби спортсменами рибалками різних вікових груп, проведення спортивних риболовних змагань міського, обласного та всеукраїнського рівня, популяризації серед населення здорового способу життя, зеленого туризму.

 

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2016.04.24 21:52 -
Volvas (2)
0 0
Я бы спросил у Руслана Антонюка, что же произошло, что нет акта и результатов экспертизы, по масовой гибели рыбы в Чеповичах в декабре месяце? Так быстро приехали, взяли пробы и что??? Теперь на камеру можно зарыблять другой водоём. А не выйдет как вышло с рыбой в Чеповичах??? Может пора экологам реально показать результаты своей работы или ещё не время. нее???
Відповісти
2016.04.22 19:23 -
Альф (1)
1 0
Гарна справа. А от з портретним знімком Дзюбенка - перебор. Це той випадок, коли прихована реклама працює краще, ніж явна. Тут навпаки...
Відповісти
2016.04.25 17:38 -
Huskuld (3)
0 0
А як на мене, хай хоч шо завгодно виставляють , аби був результат , да і право він має на , це як не крути .Я вам наведу приклад "фабричного парку" , де було дуже багато піару , обіцянок, яякісь опитування в соціальних мережах , а на ділі вишло майже нічого . А тут чоловік зробив дійсно святе діло , побільше нам таких людей , честь йому і хвала
Відповісти
2016.04.25 20:29 -
Valentin (4)
1 0
+1 благодійник-лісник) це в лісгоспі медом помазано чи знову господар? пеньки-пеньки-пеньки...
Відповісти
2016.04.25 22:17 -
Volvas (5)
1 0
Будучи на Донбассе в 14 году, заметил, с каким уважением отзывается местная вата про Ахметова. Благодарит со слезой за гумпомощь, что не дал помереть с голоду. Воистину, забери у раба всё, потом дай назад немножко и тебя будут в жопу целовать.
Відповісти
2016.04.27 10:45 -
Huskuld (6)
0 0
Интиресное мнение , значит МВФ тоже ждет поцелуев в мягкое место? Ведь тот кто выдаёт кредиты намерен заработать на том кто их берет , то есть следуя вашей логике "пытается забрать у раба" , только прикрывается это все более красивыми обертками . Не скажу про Ахметова , но тут помойму человек хотел сделать добро , но видимо нации воинов чужд альтруизм , и добро воспринимается как слабость или скрытый подвох
Відповісти
2016.04.27 14:23 -
Volvas (7)
1 0
Ахметов, как и другие хазяева Донбасса виновны в том, что произошло с их вотчиной. Популярно, сначала ночью разбили стёкла, потом утром привезли новое по льготной цене. Не понятно? Нее. Тогда ближе к теме. Сначала рыбинспекция вместе с егерями извела рыбу в Малинском море, потом жест доброй воли - она же зарыбляет вроде бы как на шару. Это для Вас добро? Не путайте херню с ху..ней.
Відповісти
2016.04.27 21:16 -
Ольга Гура (8)
0 0
Вольвас, тут Ви прав, але не зовсім. Рибу у водосховищі "ізводять" усі, кому не лінь, усі, у кого вистачає нахабності перетягувати водосховище сітками від берега до берега, бо знають, що не будуть покарані. Але при цьому ніхто не поспішає його зариблювати.
Узяв у природи, - поверни природі хоча б стільки ж. Це було б по совісті. А так усі лише користуються дарами, проте ці дари теж не безкінечні, і ми це вже бачимо. Брати треба по совісті, господарювати з розумом, думати не лише про свій шлунок і кишеню, а й про природу. і про майбутні покоління, бо позичаємо зараз у них.
Відповісти
2016.04.28 10:59 -
Volvas (9)
1 0
Оля, я с большим уважением отношусь к Вам лично и к Вашей деятельности, но адвокат с Вас не очень. Сори за прямоту. Вы знаете, что я в прошлом занимался разведением рыбы и эту тему хорошо знаю. Да, браконьерничали на море многие. Но километры сетей ставили только егеря из Житомира и их приспешники в Малине. Другая часть тех кому не лень, крышевались своими ментами и т.п. Но даже они ни в какое сравнение с масштабами тех, кто обязан был бороться с браконьерами, не идут. О простых рыбаках, которые ловили опять же по согласованию с милицией и егерями, на свадьбу, вечеринку, я вообще не говорю. Так вот, если вернуться к теме, то вышеназваные керивныки конечно молодцы, могли и не делать. Но если делают, значит так нужно. А по совести - то нужно было бы каждую неделю везти такую машину в Малин, Лумлю и др. водоёмы района. А в леса поросят, оленят, козлят и т.п. Как то так ИМХО.
Відповісти
2016.04.28 11:38 -
Ольга Єсипчук (11)
0 0
А Ви скільки риби завезли на річку? Тон? штук?
Відповісти
2016.04.28 12:23 -
Volvas (13)
2 0
В отличие от Вас, я свою деятельность не афиширую. А что бы Вы заткнулись на эту тему, сообщу, что ещё в 1999-2000 г. (могу ошибиться) лично я с товарищами в Пирижковский ставок, который возле трассы (Да, да ), завёз 300 кг карася размером со спичечный коробок. Тому есть свидетели. Это при том, что в Чеповичах на то время были зарыблены почти все калюжи. Кроме того, на данный момент силами общественников, восстановлены шлюзы старой ГЭС водоём, который успешно зарыблен за деньги громады. С браконьерами боремся реально и успешно. Каждый пойманный с сетями обязуется и со словами благодарности сквозь поредевшие зубы, несёт 5 вёдер малька, в водоём. Так решила громада.
Відповісти
2016.04.28 14:43 -
Ольга Гура (17)
0 0
Оце так по-господарськи, респект. ))
Відповісти
2016.04.28 12:33 -
Ольга Єсипчук (14)
0 0
божечко, то чого ж грубить то? Ви зарибили то Ви маладєц, а якшо це зробив інший то шо не маладєц? Чи як?
Відповісти
2016.04.28 14:00 -
Volvas (15)
1 0
Я комментировал 1 и 3 допис. Я негативно реагирую на всякие проявления пидлабузництва, потому что по жизни видел результат этого явления. Это в будущем, при стечении обстоятельств, предатели. И не только кого то. А для персон, героев публикации, вопросы я задал и месседж послал на счёт частоты проведения подобных акций.
И ещё, пани! Я веду диалог с особями противоположного пола в двух случаях: если есть симпатия или интересно общаться. На жаль, эти случаи на Вас не распространяются, по этому, прошу впредь игнорировать мои сообщения. Дякую наперед за понимание.
Відповісти
2016.04.28 11:25 -
Ольга Гура (10)
0 0
Не спорю, але чому ж не везуть усі, хто бере? Беруть усі, багато чи мало - інше питання. Це дуже зручна позиція: та я що, я нічого, ну виловив трішки, і так кожен: трішки вкрав, трішки вивіз сміття у ліс чи у річку, трішки вбив, сів трішки п"яний за кермо і когось на дорозі трішки збив, трішки узяв чи дав хабаря, а в результаті маємо країну, у якій беззаконня на беззаконні, беззаконням поганяє знизу до верху.
Відповісти
2016.04.28 12:12 -
Volvas (12)
0 0
Оля, это демагогия. Проблемы все в верхах. Другое дело, что на определённом этапе верхи умно замазали почти всех в грязное дело и теперь умело этим манипулируют. Заметь, все дебаты заканчиваются встречным вопросом - а ты что, не такой или а ты раньше сколько украл, взял, срезал, и т.п. Но нужно разорвать этот порочный круг. Может через призму - а кто сколько и для чего. Один что бы выжить, а другой, что бы купить дворец в Монако. Вывод ты правильный сделала. Вот только без общественного договора дела не будет. И сначала верхи должны признать, что дальше так нельзя и сказать, всё, я больше не беру, не ворую и т.д. Или должны прийти такие, которые это задекларируют и будут требовать сделать то же самое каждого, по вертикали сверху вниз. Но никак не на оборот. Примеров много, один по памяти - Словакия.
Но это не по теме, по этому заканчиваю и Вас к этому призываю.
Відповісти
2016.04.28 14:41 -
Ольга Гура (16)
0 0
Ніякої демагогії, верхи на виборах вибирають низи, не призначають же у нас царя, і вибирають таких, які відповідають цінностям низів. Чим більше краде - тим більше шанований. Зміняться цінності - зміняться кандидати, зміняться й верхи. Цінності починаються з сім"ї. Верхи не самі по собі з"явилися, по-перше, їх хтось народив і виховав, а по-друге - проголосував і привів до влади. Хто це зробив, на Вашу думку? На кожному лежить частина відповідальності за те, що відбувається у спільному просторі. Але, знову ж, це дуже зручно перекладати відповідальність на когось, як у тій пісні: это не я - это кто-то за меня.
Відповісти
2016.04.28 15:21 -
Volvas (18)
1 0
Оля, я Вас не узнаю. Низы выбирают из предоставленого меню. Но кто составляет меню???
Я до выборов не знал, кто такой Дзюблик, а Вы??? В это меню попадают далеко не лучшие (не знаю, или семья виновата, или компания)Как низы могут повлиять на это меню, объясните мне пожалуйста?По этому и выбирают лучших из худших. С Вашим утверждением в конце согласен, но только в адрес верхов. Они так и блеют, когда им хвост прищемиш. И на счёт кто больше ворует тот больше в почёте, согласен с Вами. У меня в селе самые уважаемые стали лесники. Не ума ни фантазии, а поди ж ты Михаил ... Машины меняют по два раза на год. Ремонты в домах, да что там ремонты, дома строят. Оля! Я же не выступаю за отмену срезания деревьев, если дереву пришёл срок. Или если болезнь приключилась. Меня терзают смутные сомнения (из известного фильма) откуда такое стремительное покращення наступило для некоторой прослойки населения, работающего на двух известных Вам предприятиях. Я думал, зарплаты у них выросли. Спросил - нет. Как было 4 тыс. грн. так и осталось. Я знаю, что можно купить на 4 тыс. грн. в месяц. а Вы??? И руководят этими предприятиями известные Вам люди. Потом они спонсируют всякие мероприятия, заходы, благотворители, блин... Не улавливаете связь... Постараюсь дожить до момента, когда леса делового не останется, что будут делать эти бизнесмены - благотворители.
Відповісти
2016.04.28 18:03 -
Ольга Гура (20)
0 0
Щодо меню, перед виборами є час, щоб пошукати інформацію про кожного кандидата, зараз це не проблема, окрім офіційних біографій є ще відгуки людей, які кандидата знають, або проживають в одному з ним місті. До виборів Дзюблика П.В. не знала, проте його кандидатура внушала довіру. Поки що не розчарована, знаю усю команду, усіх помічників у окрузі, усі адекватні прості люди, працюють реально, нема ніяких проплачених статей у пресі, нема ніяких накручених чи проплачених рейтингів. По команді можна судити і про депутата (частково). Частково - з особистого спілкування, як і про що людина говорить, обіцяє золоті гори чи реально бачить проблеми і пропонує шляхи їх вирішення. У цьому плані також усе адекватно. Поки що можу сказати, що я не помилилася з вибором, будемо працювати далі - побачимо.
Щодо лісів - у районі тисячі гектарів лісу, які не належать жодному лісгоспу. За законом кожен громадянин, що проживає у лісистій місцевості, має право на ділянку лісу до 5 га (зараз можливо менше). Запропонуйте це людям. і ви реально побачите, хто що зробить з тією ділянкою, і що залишиться від лісу. Оце і буде картина нашої реальної моралі по відношенню до природи. А зараз же більшість "возмущається" не тому, що лісники багатіють на спільних ресурсах , а тому що не їм ці багацтва дістаються. Яскравий приклад з бурштином, кришують-то його зверху, але видобувають його самі місцеві жителі, і жодних мук совісті там не видно, людям треба виживати і чхати вони хотіли і на ліс, і на розкурочені вимиті водою грунти.
Щодо того, хто складає меню - є така гарна українська традиція: кум-брат-сват. Кум тягне брата, брат - свата, тому і бачимо у парламенті декілька Порошенків, Добкіних, раніше - Януковичів, Ющенків і т..д. Це все йде знизу, і воно так сам ,як і нагорі. Ще Шевченко писав : "Не так злії вороженьки, як добрії люди", додам від себе - розкрадають і дерибанять свою країну.
Відповісти
2016.04.28 20:15 -
Volvas (21)
0 0
Оля, прекращаем этот флуд. На примере многих стран, покращення начинались при изменении системы, а народ поменять ещё никому не удалось. Меняйте, Ольга, окружение. Оно очень негативно влияет на ваше мировозрение. И ещё. Помогите мне советом, с чего начать и как дальше двигаться, что бы получить своих 5 га леса? Очень прошу!
Відповісти
2016.04.28 21:18 -
Ольга Гура (22)
0 0
Волвас, що значить міняти оточення? Поїхати в іншу країну і закинути лісопарк, який через тиждень знову стане сміттєзвалищем? )) Не жартуйте так.
Щодо лісу, дивіться закони (кодекси земельний, лісовий) , там де про земельні ділянки, там і про ліс повинно бути. Ось ресурс.
http://zem.ua/uk/50-dorozhni-karti-pokrokovi-skhemi/520-protsedura-bezoplatnoho-otrymannia-zemelnoi-dilianky-iz-zemel-derzhavnoi-ta-komunalnoi-vlasnosti-a-takozh-derzhavnoi-reiestratsii-zemelnoi-dilianky-i-prava-vlasnosti-na-nei
Відповісти
2016.04.28 22:55 -
Volvas (23)
1 0
Зачем другая страна. Просто пообщайтесь некоторое время с другими людьми, просто с другими. У вас предвзятое мнение о наших людях. И сами станьте пчелой, а не мухой. Знаете, что это значит?
Відповісти
2016.04.29 10:10 -
Ольга Гура (24)
0 0
Вольвас, страна совєтов рулить. У мене дуже широке коло спілкування, є в ньому багато людей, яких я люблю, ціную і поважаю, і це далеко не політики, а самі прості, працьовиті і творчі люди. Люди, які вкладають душу, час, любов, творчість у своє місто і в свою країну. Але я бачу і інший бік медалі, негативу вистачає також. І я це розгрібаю власними руками, хоча могла б собі просто співати, писати книжки і заробляти собі на цьому гроші, як це роблять інші музиканти і письменники. Замість того я вдягаю рукавички і йду прибирати те, що залишають після себе у лісі Ваші добрі люди. У відповідь від Вас отримую ще якісь претензії і брудні натяки.
Судіть не по словах, а по вчинках. За свої вчинки я не соромлюся, ні в кого нічого не вкрала, нікому не перейшла дорогу, нікого не вбила, законів своєї країни дотримуюся і людських також.
І, будь-ласка, надалі не називайте жінок особями протилежної статі, бо Вас народила і виховала також жінка.
Відповісти
2016.04.29 15:20 -
Volvas (25)
0 0
Всех с наступающим праздником! С Пасхой! Мира и добра.
Оля! По тексту я должен был написать "я веду диалог с девушками, женщинами бабушками ..." Написал проще - с особями противоположного пола. Что не так?
Відповісти
2016.04.29 15:26 -
Ольга Гура (26)
0 0
Взаємно з Великоднем! Правильно з "особами женского пола" або українською "особами жіночої статі". Особі (наголос на перший склад, на кінці і ) - стосується тварин. ))
Відповісти
2016.04.29 16:26 -
Volvas (27)
0 0
Сори, Оля, ты права. Лохонулся я с буквой, но не спецом, а случайно.
У всех особ женского пола прошу прошения. Раз, другий раз и третий раз. :-)
Відповісти
2016.04.30 19:40 -
cthutq10 (28)
0 0
Что-то ты Валер совсем злой такой стал.
Відповісти
2016.04.28 15:24 -
Volvas (19)
1 0
Благодаря переписке, Дзюбенко который день герой экрана.
Вот Вам скрытая реклама.
Дай Бог ему здоровья.
Відповісти