Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Малин, 1925: «Скарга Золотарських цілком безпідставна і породжена мріями…»

7.05.2015
Малин

Малин. Анонс урочистих заходів до Дня Перемоги


8 травня, у День пам’яті та примирення, на Алеї Слави міського парку відбудеться відкриття бюсту нашому земляку, повному кавалеру Ордена Слави О.П. Тарасюку. Початок о 10.00.

9 травня, о 9.00, біля Меморіалу героям Малинського підпілля пройдуть урочистості з нагоди Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. Цього ж дня о 10.00 відбудеться мітинг-реквієм та покладання квітів на старому міському та Городищанському кладовищах.

Запрошуємо малинчан, гостей міста, представників трудових колективів, громадськість, засоби масової інформації до участі у вищезазначених заходах.

Пам’ятаємо. Пишаємося. Переможемо!

Джерело: malyn-rada.gov.ua

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.05.09 12:35 -
Степан Бандера (37)
0 0
Мудило , "Федот" допомагає тренерською діяльністю інвалідам на громадських засадах.
До клубу не ходять алкаші УНСО , бо у них свій спиртзал з пяними бійками між собою біля магазинів на вул.Дорошок.
А діти "Файтера" виступали 36 років, виступають і далі будуть виступати. вони на міжнародному рівні вже славили і будуть славити наше місто.
А ви тільки може гівно в роті перемішувати , владний .... сосати та срати проносною брехнею. Нікчеми!
Відповісти
2015.05.09 11:44 -
Инкогнито (36)
0 0
Алкаш федот уже до інвалідов пристроївся діти не ходять до вже став тренером .ти чмо на людському горі свою харю піариш вася Бог є і тибе виродку піарщика всіх часів покарання настигне ти все життя нехрена не робив якщо всі 8000 учнів підуть в податкову і розкажуть скільки ти злодюга грошей взяв і чи платив ти податки жди повістки гдіда
Відповісти
2015.05.09 10:08 -
Степан Бандера (33)
0 0
Підкаблучний олень Смалюк, тебе хтось зачіпає ?
Публічний ти наш підлизувач спочатку у Свободі та у того ж Федоренка , а тепер публічний підлизувач і дебіла який після ВУЗУ так і не став вчителем , бо пяний приходив на уроки , побив директора за те що той йому не те слово сказав ( в ментурі було відкрите кримінальне провадження) , його не допускають навіть до дітей.
То ти тепер цьому алкоголічному епілепсику підлизуєш.
Ні не мужик ти і не патріот , хоч нацепи як це мудило вишиванку.
Унсо реально не існує ! Існувало при Корчинському і Шкілю , а те що в цей час це купка недобитих неадекватних піонерів анархистів.
Відповісти
2015.05.09 10:38 -
Олексій Костюченко (34)
0 0
Кому, як не Федоту все знати про алкоголізм. Валятися синім під "Морячкою". Тут і вишиванки не треба. І так ясно яка поважна людина лежить засунув пальці в чарку.
Відповісти
2015.05.09 12:43 -
Степан Бандера (38)
0 0
Олексію , в "Морячці" вино і горілку не продавали і не продають на відміну від вашої бази (магазин "копейка")
Федот ще не валявся в своємі житті ні на змаганнях , ні в сутичках , тим паче ні від ваших улюблених напоїв.Це всі в місті знають крім несповна розуму ,критинів-неадекватів.
Ви менш жебракуйте з скриньками , бо вже у вас з`явилась ідіотично синюшна провідниця "Біла гарячка" !
Такі пенсіонери таких як ти піздунів десятками ще за пояс засунуть аби ви рилом занюхали чим брехня , підлість та свідоме самодурство попахує !
Відповісти
2015.05.09 09:40 -
Степан Бандера (30)
0 0
КРАЩЕ ПОЧИТАЙ
передрук з інтернету бо це є реальна справа а не ваша мишина возня непомітних самоназваних "публічних осіб":

МАЛИНЧАНИН , ІНВАЛІД ПЕРШОЇ ГРУПИ СТАВ СРІБНИМ ПРИЗЕРОМ НА ЧЕМПІОНАТІ УКРАЇНИ

З 5 по 7 травня відбувся Чемпіонат України по армспорту серед інвалідів з порушеннями опорно-рухомого апарату . Прийняли участь у чемпіонаті біля сотні найсильніших спортсменів з 12 регіонів України.

Ще не пройшло і півроку , як у змаганнях з армреслінгу приймає участь малинчанин , інвалід першої групи («візочник») Віктор Антоненко . За цей короткий час , у своїй ваговій категорії він став двічі найсильнішим у Житомирській області.

На цьому Чемпіонаті України він завоював дві срібні медалі. У фінальному поєдинку він боровся проти п’ятиразового чемпіона України, чемпіона Європи , майстра міжнародного класу Бортнікова . Бортніков мав вікові і фізичні переваги. Якщо Антоненку за сорок , то Бортникову немає ще і 30 років . Якщо у Антоненка в хребті «пластина» і повністю паралізовані ноги , то Бортніков відчуває ноги і має опору. Якщо в Малині немає спортивної бази для заняття армспортом , то у Харкові , звідки Бортніков дуже гарна спортивна база. У Антоненка навіть стола для тренувань немає. Крім експандерів та гантелей немає нічого !

Боролись вони двічі на ліву та двічі на праву руку. Зал емоційно підтримував дуже напружений поєдинок. Досвід , більш кращий фізичний стан Бортнікова в дуже тяжкому протистоянні , жорсткому спротиву зі сторони Віктора , перемогли.

Віктор завоював срібло . Починаємо підготовку до запланованого в Болгарії Чемпіонату Європи. Наш чемпіон , інвалід першої групи потребує фінансової допомоги для організації кращого тренувального процесу , для нового візка який підходить для прийняття участі в змаганнях з такого спорту , для форми та кращого харчування.

Прошу не байдужих малинчан допомогти нашому чемпіону , інваліду в піднятті спортивного іміджу м.Малина навіть серед інвалідів.

Правильні банківські реквезити для допомоги
Установа Ощадбанку:
Малинське ТВБВ №10005 / 038 , МФО 311647, код ЗКПО 0931180
№ к/р 26252500268113 , р/р 2909993800900
Антоненко Віктор Леонідович ,
№ картки Ощадбанку 6706350013516409 ,

телефон 0961797738,

телефони тренера (Федоренко В.М,): 0968202976 , 0996483732 , 0932994514.

Тренер Центру реабілітації інвалідів «Світанок»

Голова ГО ВО « Легіон Честі»

Василь Федоренко
Відповісти
2015.05.08 23:21 -
maha (26)
2 0
Так звана Георгіївська стрічка насправді – Гвардійська стрічка, яка має таке відношення до ВВв,як зимові ретузи до 30 градусної спеки. Георгіївська стрічка прикріплювалася до ордену Св. Георгія, яким нагороджували в Російській імперії. Гвардійська ж стрічка була прикріплена до Ордена Слави з 1943р., з 1945 року її почали прикріплювати ще й до колодки медалі «За Перемогу над Німеччиною у ВВв». Різниця між стрічками полягає не лише в цьому, кольори,які використовують при їх створенні різні – жовтий і морквяний. До речі, жовтий символізував дим та вогонь, це ще й ознака мужності солдата.
А Геогргіївська стрічка з її морквяно – чорними полосами використовувалася і білогвардійцями, і «власовцями» (не буду довго розказувати, хто вони, за великого бажання можна знайти в неті повно інформації). У 2005 році, наша «улюблена сусідка» з якого переляку, не розбираючись у тонкостях почала ліпити її всюди і зробила ледь не символом перемоги. Не полінуйтесь, передивіться фото парадів Перемог в СРСР, ви ніде не зустрінете її зображення.
Як на мене, ветеранам байдуже до того що ми причепимо до лацканів своїх піджаків чи блуз, їм важлива увага і теплі слова. Що обрати нам символом – мак чи інші речі…то справа кожного, я особисто нічого поганого в макові не бачу, як і мої діти, які, прийшовши зі школи, так пояснили, що для них символізує мак: «Це серце кожного вояка, який віддав життя за країну, а чорна цятка – це куля, яка його пробила». Цей символ використовує Європа. І що тут такого? Внесок у Перемогу над нацизмом зробила велика кількість країн, так хтось більший, хтось менший, але робили, і використання єдиного символу пам*яті повинно просто об*єднувати людей…
Відповісти
2015.05.09 19:15 -
Ольга Єсипчук (39)
0 0
Гівна начіпляйте ветеранам. Це символізує сьогодення
Відповісти
2015.05.09 20:53 -
Юрій Смалюк (40)
0 0
Олю,не так давно вже наголошував вам про те,що дуже часто вживаєте це слово.Останнім часом мало не в кожному коментарі. Знаєте як просто отримати прізвисько? Здогадуєтесь,як можуть казати на вас? Правильно - "Олька-г...но".Складається враження,що інші слова в вашому лексиконі просто відсутні. А прізвисько, якщо приклеїться,то надовго і відмитись потім буде ой як складно.Уявляєте,як будуть казати? А хто там написав коментар ? А відповідатимуть- та то Олька-г...но! Як вам таке? Подобається?Дослухайтесь до моїх порад і прикусіть собі трохи язика,бо якось воно не зовсім личить жінці,яка знає імена багатьох відомих і знаменитих людей,таке писати...
Відповісти
2015.05.09 00:13 -
Юрій Смалюк (28)
1 0
От розумна людина усе пояснила і розжувала нашим малинським ватникам. Дякую,maha.Якщо і після ваших пояснень не зрозуміють,то це вже буде діагноз...
Відповісти
2015.05.07 14:18 -
Віталій Цьоха (2)
0 0
Мак. Це заміна георгіївській стрічці, з якою бігають всі сепаратисти. Так що на мою думку мало хто з людей зараз хоче її надівати. А про даний символ, то навіщо придумувати велосипед, якщо він вже придуманий
Відповісти
2015.05.08 10:25 -
Ольга Єсипчук (4)
1 -1
не стрималась і вставлю ще одну цитату з корра "Если георгиевская лента была внедрена как символ единства, величия и победы, но использована в военно-политической борьбе, это еще не повод уничижительно относиться к самому символу и особенно ветеранам, принявшим ее. Обзывая «колорадом» 90-летнего кавалера ордена Славы, вы становитесь подонками. А ведь сразу и не разберете, чего там у него полосатое такое на груди… Считать же, что нацепив британский мак, вы становитесь благочестивыми европейцами с духовном соитие со всем миром – минимум глупо и маловато. Это красиво, утонченно, по-украински этнично, но… какое отношение имеет к тем редким оставшимся в этом мире старикам и десяткам миллионов, ушедших в вечность? Изучать историю и переписывать историю не всегда одно и то же. Понимать причины и следствия страшной войны – это само собой разумеющееся, и бесспорно должно подаваться с максимальной объективностью, не зависимо от стороны и конъюнктуры. Но уважать и чтить подвиг народа, выстоявшего и преодолевшего, перенять хоть каплю того гуманизма, что вынесли ветераны и просто свидетели тех событий – это задача уже личных качеств и человеческого понимания. И тут уже как кому «повезло».
Відповісти
2015.05.08 11:33 -
Юрій Смалюк (5)
1 0
Слідуючи вашій логіці,ми всі можемо начіпляти собі на груди свастику (знак Сонця) забувши і не звертаючи уваги на те,що це був символ нацистської Німеччини. Адже свастика була задовго до того,як виник гітлерівський нацизм- в тій чи іншій графічній інтерпретації її використовували наші пращури.Нацисти своєю ідеєю і діями спаплюжили цей знак і таким чином зараз свастика асоціюється у всьому світі як щось дуже погане і неприйнятне. Сьогоднішні нацисти-рашисти-шовіністи , які окупували частину території України і щодня вбивають наших хлопців,використовують георгіївську стрічку,таким чином компрометуючи цей символ.Начепивши на себе цю колорадську стрічку, ви , в першу чергу, підтримуватимете вбивства наших солдат на Донбасі і окупацію Криму і частини Донеччини і Луганщини.А дехто згадає і РОА.І тільки після цього , можливо, хтось асоціюватиме її з орденами і медалями СРСР часів другої світової. Так що не дуже захищайте ту георгіївську стрічку,бо пам’ять і шана стареньким ветеранам це одне,а реальність сьогодення – це зовсім інше. Думайте і робіть виважені висновки.
Відповісти
2015.05.08 11:44 -
Ольга Єсипчук (7)
0 -2
можете вважати, як там заманеться, коли дід йде з орденами що прикріплює ця стрічка і якийсь хер присобачить йому того мака, не думаю шо йому той мак якимсь чином грітиме душу, тре поважать людей які відстояли наші життя, а не вішать якісь символи витягнуті зі сраки і гордиться тим. І ті рашисти -шовіністи, як ви кажете, з нишими дідами сиділи в одному танку і їли кашу однією ложкою. На ненависті, шо Ви так вперто сієте і яку проповідують в школах, ВНЗ дітям, - нормальну країну не побудуєш. Важко жити серед такого бидла, яке нічого не поважає, і створює собі нові ідоли та вперто їм поклоняється, засліпивши себе превдопатріотичними викриками про славу україні
Відповісти
2015.05.09 01:13 -
Григорій Шитюк (29)
0 0
де ти сьогодні тих людей бачила... що війну в окопах пройшли? не набридло протиставляти себе здоровому глузду? про що суперечка... хіба вище не зрозуміло пояснили???
Відповісти
2015.05.08 12:11 -
Юрій Смалюк (8)
1 0
Ніхто нікому маки не нав"язує і насильно не чіпляє.Якщо такі випадки є,то це неправильно.Ветеран,якому причепили на груди мак може спокійнісінько його зняти,якщо він йому так не до вподоби.І якщо на грудях того ж таки ветерана будуть нагороди з георгієвською стрічкою,а поряд буде прикріплений мак,то не покусаються вони.Тому не видумуйте видумок і не придумуйте того,чого немає.Проблема надумана і штучно створена.Георгіївська стрічка на грудях старенького ветерана і на одязі двадцятирічного молодика сприймаються зовсім по різному.Всі нормальні люди знають,що ті нагороди з георгієвською стрічкою заслужені потом і кров"ю.І ніхто з нормальних і адекватних людей не намагатиметься їх зірвати чи робити якісь зауваження ветерану.Це абсурд.Якщо такі поодинокі випадки і були,то відморозки є у всіх країнах.Не без того.І зовсім не так сприйматиметься георгіївська стрічка на одязі тих,хто взагалі не воював.Тому ваше згадування якоїсь ненависті просто надумане.Не створюйте проблему на пустому місці.
Відповісти
2015.05.08 12:21 -
Ольга Єсипчук (9)
0 0
та й ветеранів ніхто не запитав к чему їм ті маки. Сеня придумав відать під опієм.
Відповісти
2015.05.08 15:44 -
Олексій Семенів (13)
0 0
Ніхто нікому нічого не нав"язує, але вся адміністрація носить
Відповісти
2015.05.08 15:46 -
Ольга Єсипчук (15)
0 0
ненавязує але вже задрали...
Відповісти
2015.05.08 12:37 -
Юрій Смалюк (10)
0 0
Повторюю ще раз-той,хто не хоче того мака-не візьме його.Якщо причепили діти-може зняти або відмовитись.Насильно ніхто чіпляти не буде.Рік тому ,9 травня, я був свідком,як 10-12 річні дівчатка біля РБК перед тим як причепити мак на лацкани мундирів ветеранам,запитували їх чи можна це зробити.Більшість погоджувались,але були й такі,що відмовлялись.І нічого страшного.Всі вони стояли поруч,розмовляли і навіть гадки не знали і не думали ,що це має якесь значення.Сьогодні ветерани радянської армії і УПА тиснуть один одному руки,американські і японські ветерани спільно вшановують загиблих у другій світовій...Тому кажу ще раз-не створюйте проблему там,де її немає.Видно вона є тільки в вашій уяві.В вашій і таких як ви.
Відповісти
2015.05.08 11:41 -
Ольга Єсипчук (6)
0 0
Чого ви розходилися як покійна Параска на майдані?
Відповісти
2015.05.08 15:36 -
Олексій Семенів (11)
0 0
Ахаха. Я сьогодні бачив мак у паеа Піковського на піджаку. Нормально наче.
Відповісти
2015.05.08 15:39 -
Ольга Єсипчук (12)
0 -1
чого ж не на лобі? шоб всі бачили... Якшо стане якась какашка символом побєди із-за якогось копрофіла в раді, то напихають гівна в кармани?
Відповісти
2015.05.08 16:07 -
Юрій Смалюк (17)
1 0
Я не ханжа,як ви виразились нещодавно в мою адресу,але складається таке враження - те слово,що починається на літеру "г"- ваше улюблене. Відколи почали писати тут коментарі,то мало не в кожному другому дописі його вживаєте.Ви можете і надалі так продовжувати,але,повірте,це не дуже личить вихованій жінці,якщо ви себе такою вважаєте.І не додає ваги вашим словам.Навіщо ви це робите? Для чого?
Відповісти
2015.05.08 15:46 -
Олексій Семенів (16)
0 0
А на лоба як його почепити?
Відповісти
2015.05.08 16:21 -
Ольга Єсипчук (18)
0 0
Приляпать)
Відповісти
2015.05.08 16:25 -
Олексій Семенів (19)
1 0
Боюсь навіть уявити чим.
Відповісти
2015.05.08 16:50 -
Юрій Смалюк (20)
0 0
В таких випадках кажуть : яке їхало-таке й здибало...
Відповісти
2015.05.08 16:58 -
Олексій Семенів (21)
0 0
Це ви про себе зараз?
Відповісти
2015.05.08 20:29 -
Юрій Смалюк (22)
0 0
Ні,синку,саме про тебе.Ніхто тут,окрім тебе, таку ,вибач на слові,дурню про маки ,не затіював.Перш ніж щось написати,потрібно подумати.А ти спочатку пишеш,а потім ...не знаю чи й думаєш,а якщо і думаєш,то мене беруть сумніви - а чи тим місцем ти думаєш,яким думають всі нормальні люди,чи яким іншим...
Відповісти
2015.05.08 20:53 -
Олексій Семенів (23)
0 0
Наскільки я знаю в тебе одна дитина. І дочка. І я не знаю, що там з маками. Я спілкувався не з тобою. А за пані Ольгою. А тебе влазить в нашу розмову я не просив. А якими місцями можна думати то тобі видніше.
Відповісти
2015.05.08 21:49 -
Юрій Смалюк (24)
0 0
По перше-до чого тут моя дитина? По друге-ти від народження не маєш навіть 30 років,а навіть якщо і маєш,то всеодно по віку ти мені майже дитина,тому яке право маєш звертатися до мене так по панібратськи? Я маю право звертатись до тебе на ти і "синку",а ти ні.По третє- оскільки ти за все життя ще мало вичавив з себе того,що так любить вживати пані Ольга,то мушу зауважити ще раз,що пишеш ти спочатку,а думаєш опісля одним м"яким місцем."Влазити",як ти виразився в вашу розмову маю повне право,бо цей інтернет-ресурс не твоя приватна "лавочка".І не намагайся навіть продовжувати вв"язуватись зі мною в якісь словесні перепалки-нічого доброго тобі в такому випадку не світить- наберись спочатку досвіду життєвого,поваги до старших і терпіння.Не личить очільнику обласного осередку такої поважної організації так по хамськи публічно себе поводити.Чи ти вже думаєш,що схопив Бога за бороду? Схаменись, хлопче,і подумай,перш ніж щось відповідати.Тільки думай мізками,а не ти м,чим думав раніше якщо вони, звичайно, в тебе ще є.
Відповісти
2015.05.09 09:54 -
Ольга Єсипчук (31)
0 -1
Все що ви щойно сказали - це лише те, що внаслідок більшої кількості прожитих років ви з’їли більше продуктів ніж Олексій, ну і більше гімна наклали. От і все. Але не варто цим гордитись. Це сумнівне заняття. На дійсну повагу заслуговують Ріман, Планк, Гайзенберг, Ейнштейн, Хокінг, Паулі, Фермі, а не якийсь Смалюк з Малина.
Відповісти
2015.05.08 22:28 -
Олексій Семенів (25)
1 -1
Життя людини в суспільстві регламентоване системою різних правил, законів. Правила соціальної поведінки людини, які виробилися впродовж усієї культурної еволюції людства і враховують його соціально-історичний досвід, становлять зміст поняття "етикет". На "Ви" звертаються коли хочуть виявити повагу до людини! Якщо Ти її до мене не маєш то і я не забов"язаний поважати тебе. І до чого тут організація? Коли я висловлюю свою думку особисту. І на рахунок "лавочки". Я не вів діалогу с тобою. І не хочу спілкуватися з людиною яка поводить себе як хамло прикриваючись віком.
І ще одне. Що це ти все чоловіче до задниці зводиш? Не треба тут свої не реалізовані нахили показувати.
Відповісти
2015.05.09 00:02 -
Юрій Смалюк (27)
0 0
Олексію,ти помиляєшся в своїх висновках - я дуже поважаю тебе.Навіть тільки за те,що ти взявся за справу,за яку не кожен з нас наважиться-очолити обласний осередок такої поважної організації,як УНСО. Якщо вже так сталось,то ти повинен раз і назавжди собі усвідомити,що з того моменту,як ти став очільником обласного осередку УНСО, вже закінчились ті часи,коли ти був просто хлопчиком Олексієм Семенівом.Тепер ти публічна людина і,на відміну від мене,простої людини,якій дозволено подібні звороти,ти не маєш права і не повинен відділяти свої висловлювання (будь-де) на приватні і як публічної особи.Ти повинен бути взірцем для молоді,і не тільки ! На тебе дивиться багато людей! І що я бачу? Ти повівся на найменшу "провокацію"! Так і не зрозумів,що до тебе доносилось.Формат коментарів не дозволить мені донести все те,що я хочу тобі сказати,та все ж - на рахунок згадування "організації" я вже пояснив ,що коли "взявся за гуж-не кажи,що не дуж",а от ти так і не відповів-до чого було згадувати мою дитину? Я не прошу і ,тим паче,не вимагаю від тебе поваги і звертання на ви.Це був тест на "вшивість",який ти поки що не склав.Та в тебе ще все попереду.Головне - "мотати все на вус" і не бути дикобразом,який за найменшої небезпеки скручується і настовбурчує свої голки. Тобі немає сенсу зі мною сперечатись тут,в коментарях.Не маю на меті "з"їсти" тебе словесно.Лише одна порада-не вподоблюйся до "Степана Бандери".Бо тут він ніхто,а ти,не дивлячись на усі свої недоліки,все ж таки є публічною особою...Ще здивувало те,що здогадався,про яку частину твого тіла йдеться мова.Думав,що не осягнеш...Ростеш,"однако".(а звожу все до того,що ти вгадав,бо поки що бачу її на твоїх плечах замість того,що там є у всіх нормальних людей)От після таких моїх слів і не знаю-сприймеш все правильно,чи знову почнеш "вумнічать" на рахунок "еволюції суспільства"?
Відповісти
2015.05.09 11:39 -
Ольга Єсипчук (35)
0 0
Он Ляшка тож партію має... І нічо ... Його це не стримує в проявах емоційних ...
Відповісти
2015.05.09 10:06 -
Олексій Семенів (32)
0 0
прийму до уваги
Відповісти
2015.05.08 15:46 -
Олексій Семенів (14)
0 0
Я думаю, що це було саме чітко. Бо це саме точно характеризувало нашу владу.
Відповісти
2015.05.07 14:21 -
Ольга Єсипчук (3)
0 0
цікаво скільки ще за даний символ держава відвалила відкатів таким крєатівщікам....
Відповісти
2015.05.07 14:10 -
Ольга Єсипчук (1)
0 0
вставлю цитату з одного блогу на коррі: " Почему у "патриотов" не хватило клепки, даже создать свои на символ, как бы его так назвать, что бы нормальных людей не обидеть, - символ "победы незнамо в чем и незнамо над кем". Вот че они в мак в этот втемяшились. Мак, это символ памяти жертв в Первой мировой воине, а впоследствии во всех войнах. Но это не наш, это их - мировая придумка.
Впервые как символ цвет мака появляется в стихотворении канадского военного врача Джона Маккрея «На полях Фландрии» (1915), которое начинается словами, в русском переводе звучащих так:
На полях Фландрии между крестами
Качает ветер мак рядами
(оригинал:
In Flanders fields the poppies blow
Between the crosses, row on row)
Идея использовать красный мак как символ памяти принадлежит Моине Мишель, преподавательнице Университета Джорджии, США. Под впечатлением от работы Маккрея в ноябре 1918 года она написала собственное стихотворение «Мы сохраним веру», где поклялась всегда носить красный мак в память о погибших в Первой мировой войне. После 1918 года Моина Мишель занималась финансовой поддержкой недееспособных ветеранов войны. Для того, чтобы собрать необходимые средства, Майкл предложила продавать искусственные маки из шёлка.
Впервые символ был использован Американским легионом для памяти американских солдат, погибших во время Первой мировой войны. Широко распространён он в странах Содружества — Великобритании и её бывших колониях, а также в Северной Америке и Австралии."
Відповісти