Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Як купити крипту на ринку: основні способи

14.02.2014
Малин

«Малин Енергоінвест» запрошує до діалогу


ТОВ «Малин Енергоінвест» є виконавцем комунальних послуг в м.Малин, має всі дозвільні документи на виконання послуг, затверджені виконавчим комітетом Малинської міської ради та НКРЄ, відповідний штат працівників в кількості 212 чоловік, при необхідній нормі – 364, а також необхідну технічно-матеріальну базу.

Не бажання деяких споживачів заключати договори на оплату наданих комунальних послуг тягне за собою відповідні судові рішення не на користь боржників, а відповідно і породжує скарги від не добропорядних споживачів, звернення їх до правоохоронних органів.

ТОВ «Малин Енергоінвест» за три роки існування має щоденні перевірки та судові розгляди щодо стягнення заборгованості з фізичних та юридичних осіб. Тільки за 2013 рік проведено 48 перевірок різних контролюючих, втому числі і правоохоронних органів.

В ході перевірок порушень в діяльності товариства з надання комунальних послуг не виявлено. Останні публікації в місцевих ЗМІ зі скаргами деяких громадян та їх «тлумачень» діючого законодавства в сфері ЖКГ призводить до викривлення реальних проблем в житлово-комунальному господарстві нашого міста.

Журналісти через статті в газетах переходять на особистості.

Тому, з метою подачі достовірної інформації, висвітлення гарячих проблем міста, шляхи вирішення із залученням широкого кола громадськості, ЗМІ закликаємо налагодити співпрацю в питаннях звернень споживачів та відповіді на них безпосередніх виконавців послуг, щоб отримати коментарі на ту чи іншу проблему пов’язаної з покращенням якості комунальних послуг в м.Малин.

ТОВ «Малин Енергоінвест» завжди відкрите до діалогу зі своїми споживачами.

Адреса товариства:

вул.Українських повстанців,25 а, тел./факс (04133) 5-37-87.
Графік особистого прийому громадян:
Директор Корнійчук Микола Анатолійович – понеділок з 9:00 до 12:00 год.
Заступник директора Поліновський Миколай Леонідович – середа з 9:00 до 12:00 год.

Прес-служба ТОВ «Малин Енергоінвест»

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2014.02.17 19:31 -
Олег Антонюк (36)
0 0
Було б добре, щоб Енергоінвест відповіді на запитання надав на своєму сайті. А такий віднедавна з’явився.
А те, що усім відомо і не є великою таємницею: єдиним засновником Інвесту є Малинська міська рада. Це комунальна власність міста.
При дєлах тут мер, чи ні — йому краще знати. Усе залежить від того, які такі дєла має на увазі Мармиза.
Мер — головний у місті, а Корнійчук — на підприємстві.
Інвест виконує роботу, а виконком затверджує для нього тарифи, а на тепло — НКРЕ. Які тут ще питання?
Відповісти
2014.02.17 18:41 -
Кіт Мармиза (35)
0 0
Добре, пообсуждаємо. Тільки хто тут за Енергоінвест буде відповідати?
От перше питання яке зробим Достоянієм Народа.
Що то за риба така ТОВ "Малиненергоінвест"?! Хто засновник, хто власник, хто розпоряджається, хто все таки в місті головний Мер??? чи Корнійчук??? А то якось Голова так віртуозно був сказав, що наче він там і не при дєлах... Чи при дєлах??? Якщо не він відпоавідає в повній мірі за той Інвест, то який він мер? А якщо відповідає то чому з'їзжає?
Відповісти
2014.02.17 12:07 -
Василь Федоренко (34)
0 0
Все це болтоаня безрезультатна та намагання влади у всьому звинувачувати простих громадян покриваючи свою безгосподарність .
Я багаторазово і багаторічно вимагав від влади затвердження програми повної заміни водо і каналізаційної мережі термін використання якої закінчився десятки років назад . НАс чекає екологічна катастрофа а кожен Мер надіється що його каденцію пронесе.
Розробити проект програми і кожного року з річного бюджету витрачати до 10 відсотків на заміну . Інакше для нас ця біда буде страшніше ЧАЕС чи титану.
Тільки нерозумні люди можуть говорити про перенесення відповідальності від комунальників до ОСББ як спасіння від цієї небезпеки. У бюджеті є статті з яких є можливість потягнути не до кишень а на мережу.
Всі витрати рваної , ржавої , "фонтанної" мережі будуть і далі включатись до "собівартості" за рахунок людей !
Відповісти
2014.02.16 21:37 -
Инкогнито (31)
0 0
Я в захваті ! Таке бурхливе обговорювання комунальной сфери,так тільки малинських політиків обговорювали,це радуе. А особисто підтримую Антонюка,стосовно "редиски"прямо завтра на прийом до Корнічука,або Поліновського і всі свої пропозиції їм на стіл.А про результати хай нас повідомить.
Відповісти
2014.02.16 21:01 -
Олег Антонюк (27)
0 0
До речі, навіть в Радянському Союзі при плановій економіці комунальна сфера була збитковою і утримувалася державою. Сьогодні наша країна практично скинула цей баласт на місцеву владу, а ті, за відсутності коштів, — на людей. Тому маємо те, що маємо.
на рахунок того, що Інвест, тобіш комуналку, приватизують, то кому від цього стане гірше. Сумлінним платникам однаково, хто надає послуги, аби вони були якісні, а у приватника вони будуть якісні, іншого там немає.
Проте ніхто не буде вкладати власні кошти собі на збиток. А тому такого дурника ще варто пошукати, який приватизує малинську комуналку. Подивись нижче у статтях Інвесту, що там брати — гнилі іржаві труби та стару техніку?
Відповісти
2014.02.16 20:06 -
Олег Антонюк (20)
0 0
Підтримую редиску. Давайте зробимо ще один незалежний адуит оголосимо результати і поставимо жирну крапку.
Мене більше трубує той факт, що через проблеми з євроінтеграцією і простимстоянням на майданах Європейський банк дає лише 10 відсотків від тих інвестицій, що обіцяв Україні. Малин вкотре в прольоті. Оце справді проблема. надії на нові мережі накрились міднеим тазиком, як і концесія
А взагалі маю думку, поки комуналка не перейде в приватні руки — толку не буде. На Кіровоградщині, до речі, ще 15 років тому будинки ремонтувала незалежна приватна компанія, а не ЖЕК. І люди були задоволені. За внески, що платили, усім будинкам було поетапно зроблено капремонт. Чому б і в Малині комусь цим не зайнятись. ЖРЕПи своє віджили... Проте проблема в оплаті — наші люди звикли ні за що не платити і тільки кричати, що ніхто нічого не робить. І найбільше кричить той, хто взагалі ніколи не платив. Так і з ОСББ, всі розуміють, що треба створювати, а ніхто не хоче братися, бо з нашими «свідомими» людьми це геморой не на тому місці
Щодо власника і балансоутримувача будинкку, шановний редиску, посилаючись на, вочевидь, вашу статтю із комунальної України, скажу, що відповідно до Цивільного кодексу власником будинку є на правах спільної сумісної власності жильці — тобто власники квартир. А тому і увесь ремонт на їх плечах, тобто із їх гаманців. Такі реалії сьоогодення, і пора з цим змиритись совка вже точно не буде
Відповісти
2014.02.16 20:36 -
Ольга Гура (23)
0 0
Підтримую. Проте є одне але... Навіть незалежний аудит мають робити фахівці, які розуміються на тому, що вони перевіряють, а не тьотя Маша з вулиці.
Щодо приватних комунальних компаній - нічого не маю проти.
Відповісти
2014.02.16 20:45 -
Олег Антонюк (24)
0 0
Тільки є одне але — фахівці коштують недешево. Хто за все це платититиме? Громада? Сумніваюся. Люди без заперечень складуться, щоб замінити диряву трубу, двері або ще що практичне, а не на аудит, результати якого вірогідно не вельми будуть різнитися від 48 попередніх перевірок. І головне — що це змінить? Якість послуг залежить від модернізації, а не від аудиту
Відповісти
2014.02.16 21:07 -
Ольга Гура (28)
0 0
Хто ініціює, хто виявив таке бажання - той напевно готовий і платити. Якість послуг залежить ще й від політики керівництва підприємства, від набраного персоналу, від менеджменту. До того, як наш дім передали з балансу ФБП на баланс міської ради, у нас була одна прибиральниця, і у дворі завжди була ідеальна чистота. В цьому конкретному випадку усе залежить від якостей людини, яка виконує свої обов'язки, а не від модернізації. Бо мітли та граблі одні й ті ж самі - люди ними користуються різні. Ніхто ж не проти модернізації. Тільки чого Європа має давати нам гроші на наші каналізації? З якого дива?
Відповісти
2014.02.16 21:17 -
Олег Антонюк (30)
0 0
Маю на увазі пільгове кредитвування. Це державна програма. Держава частково сплачує відсотки, перших 5 років підприємство тіло кредита не платить, щою втілити модернізацію і отримати перші прибутки. Це вихід із становища. Малин мав отримати 95 мільйонів євро, усі документи були подані іотримали добро. У березні ми мали вже отримати перші гроші, і почати міняти гнилі труби та ставити нові котельн — а тепер тю-тю. Грошики тільки 2 обласним центрам дадуть із 26 претенденетів
Відповісти
2014.02.17 09:26 -
Альф (33)
0 0
А кому дадуть? Яким містам?
Відповісти
2014.02.16 21:58 -
Ольга Гура (32)
0 0
Зрозуміло.
Відповісти
2014.02.15 00:05 -
dumayu (10)
0 0
Инкогнито, у мене цікаве спостереження навпаки. Саме в політиці і медицині чорт ногу зломає. А комуналку можна зрівняти зі звичайним домогосподарством, там і своє опалення, і водопостачання, і сміття. Так що умовно все зрозуміло.
Інша справа, що ця комуналка на сьогодні схожа на корову, що роз'їхалася на льоду. Підніме хоч одне копито і крах. Тут тільки всебічна допомога збоку. Так що обгрунтовуй не обгрунтовуй тарифи а все буде мало. І деякі жорсткі дії оправдані.
А от коли настає момент розпорядження коштами, то так, потрібні "фахівці" як в політиці і медицині
Відповісти
2014.02.15 20:34 -
Инкогнито (15)
0 0
Напевно в цьому и є головна проблема,на перший погляд всім все зрозуміло,а насправді це такий айзберг,що пересічний громадянин даже не може собі уявити всю його глибину.А відповідно можем тільки співчувати та зі сторони спостерігати.
Відповісти
2014.02.14 20:51 -
Инкогнито (8)
0 0
Цікаве спостереження,коли стосуеться політики чи політиканів,всі зразуже знають,що робити ,теж саме стосуеться медицини чи освіти у нас масса "фахівців" які знають,що робити,а в комуналки жодної розумної думки,напевно дійсно "проклята сфера".
Відповісти
2014.02.14 21:55 -
Ольга Гура (9)
0 0
Послухайте чи почитайте київського юриста Тетяну Монтян з цього питання. Вона говорить розумні речі саме щодо комуналки. Каже, що комунальна сфера - це сама корумпована та абсолютно неперевіряєма сфера послуг і самий прибутковий "бізнес". Вам можуть писати узяті із стелі цифри, і Ви за них платите добровільно, не маючи можливості перевірити їх економічну обгрунтованість.
Відповісти
2014.02.15 18:27 -
Rediska (11)
0 0
Так ось,Олю. Через розпорядження міського голови необхідно зробити НЕЗАЛЕЖНИЙ аудит підприємства (через обговорення даного питання на сесії міської ради в будинку культури) Можливо за кошти громади... Ви відома громадська діячка. Підйіміть дане питання.
Відповісти
2014.02.15 19:38 -
Ольга Гура (12)
0 0
Скажімо так, для мене це не саме болюче питання, болючіше створити ОСББ, які пропонує створювати Тетяна Монтян, аби громадяни самі ставали власниками своїх будинків і самі наймали необхідні служби для обслуговування та надання послуг . Кажуть, що рівень сум комунальних платежів різко знижується. Але хтось має узяти на себе відповідальнсть усе це організувати. Стати директором ОСББ. Напевно це має бути людина вільна від роботи ,яка буде отримувати зарплатню з грошей мешканців будинку і займатися усіма господарськими питаннями по обслуговуванню будинку та прилеглої території. Я у собі таких талантів не бачу. А щоб піднімати питання про когось треба більше володіти ситуацією, аби не сісти в калюжу.
Відповісти
2014.02.15 22:16 -
Кіт Мармиза (18)
0 0
От Редіска правильно сказала (чи сказав?) Ти Ольго не двері вставляй а користуйся тим шо є. А є досвід і авторитет громадського діяча, тим і користуйся. Ініціювати незалежний громадський аудит?! Це круто і дієво.
А про "людину вільну від роботи" будем вважати шо ти нічого й не казала )) Таких не існує, Кожен в своєму казані вариться.
Відповісти
2014.02.15 23:40 -
Ольга Гура (19)
0 0
Ні, з двериам затишніше стало. ))))) Уявляю ,як буде гарно з ОСББ, )
Відповісти
2014.02.15 19:48 -
Кіт Мармиза (13)
0 0
Ось вона проза жизні Ольго! Я наче б то і да... але ЦЕ МАЄ БУТИ ЛЮДИНА (не я) яка....все зробить.
Я теж такий. Все жду шо найдеться хтось та візьме нас добре за дупи)))
Відповісти
2014.02.15 19:59 -
Ольга Гура (14)
0 0
Ні, ну я не можу займатися усим, а хтось нічим. В мене є основна робота, поїздки з концертами і т.д. Лампочки в під'їзді ми вкручуємо, прибираємо у під'їзді теж самі. Я тільки закінчила займатися встановкою дверей з домофоном у під'їзд. Ніби небагато роботи, але усих оббіжи, з усих візьми гроші, перевір чи все працює, чи усі задоволені. Це добрий кусок роботи, якщо мова про ОСББ. І будуть питати за кожну витрачену копійку. а ще говорити за спиною, що ти береш більше, ніж воно того варте. Наші люди - це наші люди.
Відповісти
2014.02.16 20:24 -
Rediska (21)
0 0
При чому тут ОСББ?! Ще кілька років і комунальна сфера міста буде доведена до ручки, А ви будете сидіти у гарному будинку з новим домофоном без тепла, води, каналізації. Більш того, дивлячись, що робиться в країні я не здивуюся як тей самий інвест буде приватизовано.
Відповісти
2014.02.16 20:47 -
Олег Антонюк (25)
0 0
І що ж ви, Редіску, пропонуєте? Що треба зробити, що врятувати совкову комуналку?
Відповісти
2014.02.16 20:49 -
Олег Антонюк (26)
0 0
Вірогідно, відновити СРСР.... Жарт
Відповісти
2014.02.16 20:31 -
Ольга Гура (22)
0 0
Ви хочете, щоб я особисто узяла під свій патронат ще й МалинЕнергоІнвест і комунальну сферу міста? А що до цього робили усі влади в країні за наші податки? Розкрадали державу і не думали про її майбутнє? Хтось перед цим писав, що у ЕнергоІнвеста прекрасна матеріальна база. То де ж правда?
Відповісти
2014.02.16 21:12 -
Олег Антонюк (29)
0 0
Вельми цікаво, чому у нас різні редиски перекладають все на плечі тендітних жінок. У Ольги вистачає клопотів і без комуналки. І творчість, і екологія. А от чому б вам особисто Редіску, і не зайнятися аудитом комуналки, якщо вам це так болить. А то тільки висовуєтеся з-за рогу, щоб кинути кілька влучних сарказмів з натяками на громадських діячів, а потім знову ховаєте голову у штани, як той страус.
Самому слабо ініціативу проявити?
Відповісти
2014.02.15 21:48 -
Робин_Гуд (16)
0 0
Так от в тому і справа, всі ми знаємо, що іншими радити! А ніхто не захоче створювати ОСББ, бо тоді саме керівник його буде крайнім в усіх вибачте "каках" що в трубі застряли! Слава Богу ,що сьогодні, вже хтось тут писав, ми маємо воду цілодобово, і тільки за це мій уклін всім комунальникам, бо коли хочеться ,знову вибачусь, пісяти і какати, то Інвест ніхто не згадує поганим словом, а раді воді в крані!
Відповісти
2014.02.15 22:10 -
Ольга Гура (17)
0 0
Безумовно. Але це не привід, наприклад, розподіляти і перекладати платежі неплатників чи інші втрати на плечі тих, хто платить регулярно. А то виходить у нас в країні той, хто законослухняний, платить "за себя и за того парня". Та ж сама Монтян, будучи юристом, відверто каже, що поки вони в будинку не створили ОСББ, вона роками взагалі за комуналку не платила. А хто ж оплачував той "бенкет"? Той, хто платив?
Відповісти
2014.02.14 20:51 -
Инкогнито (7)
0 0
Цікаве спостереження,коли стосуеться політики чи політиканів,всі зразуже знають,що робити ,теж саме стосуеться медицини чи освіти у нас масса "фахівців" які знають,що робити,а в комуналки жодної розумної думки,напевно дійсно "проклята сфера".
Відповісти
2014.02.14 18:25 -
Олег Антонюк (6)
0 0
Але ж цікаво усе-таки, який він той економічно обгрунтований тариф. Нехай шановні керівники напишуть нам, щоб люд знав, чи варто добиватись економічної обгрунтованості
Відповісти
2014.02.14 18:23 -
Олег Антонюк (5)
0 0
Якщо тарифи занижені, так що тоді той Енергінвест у спокої не залишать! 48 перевірок за рік! Ми не настільки багаті, щоб замість нових труб, бутерброди інспекторам робити. А це ж все за наш з вами рахунок, шановні, із тих же тарифів, прости Господі. І що ж та команда Ух не заспокоїться. З року в рік ходять по колу — тарифи від їхніх скарг ні на копійку не зменшили, а народ баламутять.
Добре, що в таких умовах, з такими трубами та котельнями ми з теплом і, головне, з водою. Пригадую, колись був прогноз, що тільки уранці та ввечері воду подаватимуть, як у деяких інших містах. Ото дійсно був би гаплик
Відповісти
2014.02.14 15:24 -
Кіт Мармиза (4)
0 0
Такі да, СОВКА вже НЕ БУДЕ НІКОЛИ!!!
Відповісти
2014.02.14 15:17 -
Робин_Гуд (3)
0 0
А я наприклад зрозумів навпаки, якщо перевірки порушень не виявили, то значить тариф навпаки не завищений - а занижений!
Ні-ні-ні))) мені економічно обгрунтованого нетреба, буде ще дорожче.
Відповісти
2014.02.14 14:08 -
Ігор Бадюков (2)
0 0
І, скажіть тепер народу де економічно обгрунтований тариф. Чому зайве маємо платити Читав, усе правильно пишуть в газеті
Відповісти
2014.02.14 14:05 -
Ігор Бадюков (1)
0 0
jjj
Відповісти