Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Як купити крипту на ринку: основні способи

4.05.2015
Малин

Запитання міському голові: Про тарифи на вивіз сміття


На сайті Малинської міської ради, у рубриці "Запитання міському голові" цікавляться тарифами на вивезення твердих побутових відходів.

Запитує Яценко Юрій Степанович - Тема: про тарифи

Не так давно в Малинських новинах була публікація про затвердження тарифів на вивезення твердих побутових відходів, де, зокрема, зазначалось, що вивезення сміття буде здійснюватись за тарифом 23 грн з копійками за 1 метр кубічний. Сьогодні на автомобілі, що вивозить сміття, прочитав оголошення, що з 16 квітня плата за вивезення сміття буде по 23, 4 грн з особи. Питання:
— яким чином комунальне підприємство обліковуватиме об’еми сміття, що виносять жителі приватного сектора, адже 23,4 грн за метр кубічний це не одне і теж , що по 23,4 грн з особи.

Відповідь: Шановний Юрію Степановичу!

Надаю Вам роз’яснення, подане адміністрацією МКП «Благоустрій». Від себе хочу зазначити, що ситуація з новими тарифами постійно моніториться на рівні виконкому.

На сьогоднішній день є громадські ініціативи щодо встановлення тарифу по приватному сектору. Зокрема, пропонується встановити тариф на рівні 23,31 грн. для домоволодіння, а не однієї особи. Недоліком цієї ініціативи є те, що вказана сума не буде підпадати під пільги та субсидії, так як не ініціалізована.

В рамках реалізації принципу відкритості влади буде проведено круглий стіл у формі діалогу з представниками громадськості, за результатами якого буде прийнято спільне рішення. З даного питання мені цікава і Ваша думка. Дякую за активність.

З повагою
міський голова О.Г. Шостак

МКП «Благоустрій» повідомляє що з 16.04.2015 року :

1. Тариф на послугу з вивозу і розміщення твердих побутових відходів для споживачів приватного сектору (для осіб одноквартирних будинків з присадибною ділянкою) становить — 23,31 грн./на одну особу в місяць; тариф на послугу з вивозу і розміщення твердих побутових відходів для споживачів приватного сектору (реєстрація місця проживання яких здійснена за адресою багатоквартирного житлового будинку(гуртожитку)) становить — 10,52 грн./на одну особу в місяць, відповідно до Рішення виконавчого комітету Малинської міської ради за № 54 від 18.03.2015р.

  2. Норма утворення твердих побутових відходів для мешканців приватного сектору становить -2,6м.куб.на рік на одну особу, для мешканців багатоквартирних будинків — 1,4 м.куб. на рік на одну особу , відповідно до рішення виконавчого комітету Малинської міської ради за №217 від 21.08.2014р.

Директор МКП «Благоустрій» М.П.Стурчак

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.05.27 03:14 -
Starec (39)
0 0
розсилати квитанції, а за несплату встановити відповідне адміністративне покарання та штрафи, (а ще "надійніше" повернути "скарби" власнику - це я від злості). Чому за світло, газ, телефон та інше справно платимо? Хочу сфотографувати всі смітники, які зустрічаю на прогулянці з дитиною, може порадите куди потім звернутися? Ще коли навчалася (в далекому 2002 році) наш вчитель розказував про иноземців (він їх привіз у Малин), які мали бажання побудувати сміттепереробний завод (він повинен був окупитися за 3 роки) та наші можновладці сказали - не вигідно.
Відповісти
2015.05.26 20:42 -
Starec (28)
0 0
Потрібно гроші брати за вивіз сміття з кожного жителя міста!
Кожна людина продукує сміття.
Адже якщо "господарі" вивезли сміття не на звалище, а у парк, до річки, у ліс і т.д. його все одно прийдеться прибирати Благоустрою, на це підуть кошти тих громадян, які справно викидають сміння в машини Благоустрою. Може я помиляюся. Але якщо людина вже заплатила за вивіз сміття, то може ж не понесе його "на природу". І сума, думаю буде не космічна. У мене сусіди палять сміття стабільно. Сморід жахливий щоденно. І зараз теж якась скотина пластикові пляшки палить.
Відповісти
2015.05.26 20:59 -
Григорій Шитюк (33)
0 0
певною мірою згоден, теоретично - так... але реально як це зробити? маєте ідеї - запропонуйте дієвий механізм їх реалізації.
на мою думку, людина повинна сплачувати за той обсяг відходів, який вкидається до контейнера (це ж абсолютно реально!), а за утворення стихійних сміттєзвалищ - штраф у сотню разів більше, або примусові роботи - без поблажок.
даруйте, але якось не помітно роботу комунальників по ліквідації стихійних сміттєзвалищ... і чому власне за це повинні платити ті, хто справно носить пакетик зі своїми ТПВ до контейнеру... де тут здоровий глузд? не можуть всі бути волонтерами по прибиранню міста - то є утопія.
Відповісти
2015.05.26 21:17 -
Юрій Смалюк (36)
2 0
В Швейцарії не сортоване сміття здають на вагу.І не важливо скільки осіб живе у помешканні-здав мало-заплатив менше, здав багато-заплатив більше.
Відповісти
2015.05.26 20:53 -
Наливайко (30)
0 0
Точно Стасе, і ввести податок на дихання повітрям, як на використання природного ресурсу.
Відповісти
2015.05.26 20:58 -
Ольга Гура (32)
1 0
Усюди в цивілізованих країнах є окнтроль за викидами у повітря СО2, і це нормально. повітря дійсно чисте. Україна продає свої квоти на викиди СО2 іншим країнам, ніби у нас немає проблем із забрдненням повітря.
Відповісти
2015.05.26 20:17 -
Григорій Шитюк (23)
0 0
дурня повна з тарифами та їх формуванням! чому я повинен платити за завищеними нормами (ну, немає в мене 2.6 куб. відходів)? та й ніхто ті договори більше ніж на одну людину з помешкання не укладає... і укладати не буде. давно вже пропонувалося: викинув маленький пакетик у контейнер - заплатив Хгрн, більший - 2Хгрн, іще більший - 3Хгрн... спіймали що викидаєш сміття на стихійні сміттєзвалища чи у лісосмузі - тільки притягнення до адмінвідповідальності, відкрито, публічно, не зважаючи на прізвище та соціальний статус... з чималими штрафами через суд і так щоб очі потім від людей ховав!
давайте дивитися правді у вічі, або цим будуть займатися комунальні служби і буде забезпечено чистоту та порядок у місті... або прийде приватник і буде заробляти на ТПВ гроші. тоді на біса те комунальне господарство буде потрібне місту?
Відповісти
2015.05.26 14:06 -
Наливайко (19)
0 0
Мер Шостак . Чому в маршрутках Малина проїзд коштує на 25% більше ніж в областнх цетрах України ?
Відповісти
2015.05.29 15:48 -
Юрій Смалюк (41)
0 0
http://www.zhitomir.info/news_147526.html
Відповісти
2015.05.26 16:11 -
Ольга Єсипчук (20)
0 0
не там питаєте ж !
Відповісти
2015.05.26 18:35 -
Наливайко (21)
0 0
) скрізь спитав
Відповісти
2015.05.26 18:47 -
Ольга Єсипчук (22)
0 0
Офіційний запит пробували?
Відповісти
2015.05.26 14:05 -
Наливайко (18)
0 0
Мер Шостак . Чому в маршрутках Малина проїзд коштує на 25% більше ніж в областнх цетрах України ?
Відповісти
2015.05.26 20:26 -
Григорій Шитюк (24)
0 0
та зрозумійте нарешті, не має Шостак відношення до тарифів на пасажирські перевезення. завдання міського голови - забезпечити щоб транспорт іздив і возив пасажирів. у Малині працюють приватні перевізники, закон дозволяє їм вести власну цінову політику на проїзд на тих чи інших маршрутах... комунізму не буде! :) так, дорого, але дякувати богу що пішки не ходимо... врешті решт, ніхто не забороняє здорову конкуренцію на цьому ринку послуг - і ціни тоді будуть помірнішими. як приклад: маршрут Малин-Київ...
Відповісти
2015.05.26 20:37 -
Наливайко (25)
0 0
Григорій, а хто відповідає за ціни ? Поясніть. Чому в більшості міст України ціна на маршрутку 3 грн, а в Малині 4 грн.
Відповісти
2015.05.26 20:41 -
Григорій Шитюк (27)
0 0
перевізник. все дуже просто: не подобається ціна за проїзд - йдемо пішечки... можна іще тут або біля під"їзду мера полаяти... ;)
Відповісти
2015.05.26 20:49 -
Наливайко (29)
0 0
то так же само можна дати відповыдь на твоє питання про бруд : не подобається мінімальна розцінка на 2.6 куб, то не викидай бруд взагалі )))
Відповісти
2015.05.27 08:47 -
Ольга Єсипчук (40)
0 0
Пропоную звернутись з листом в антимонопольний комітет, але на кого писать скаргу чорт зна, перевіряла, як і Федоренко чи зареєстрований Столяр як перевізник, то не знайшла такого, натомість, думаю, що його маршрутки розбиті між кількома ФОПами. То ще можна й скаргу в ДПІ катать, за ухиляння від сплати податків як мінімум.
Відповісти
2015.05.26 23:21 -
Григорій Шитюк (38)
0 0
не згоден! наприклад, я не бажаю кожен день тратити 20грн на проїзд - катаюся на велосипеді... а в даному випадку я згоден платити за утилізацію ТПВ, але лишень у тому обсязі, яким оперую... мова власне не про цифри, а про те, що тарифи на вивезення відходів розраховуються "від фонаря". різницю у своєму порівнянні розумієш?
Відповісти
2015.05.26 13:37 -
Наливайко (17)
0 0
Міський голова Шостак, я задаю вам питання: чому проїзд в маршрутках Житомира коштує 3 грн. Проїзд в Запоріжжі : http://ukr-online.com/doings/16148-marshrutochniki-zaporozhya-snizili-cenu-proezda-otkazavshis-platit-dan-novomu-hozyainu.html . Який вам відкат плотить Столяр.
Відповісти
2015.05.04 17:02 -
Юрій Смалюк (3)
1 0
От виконком затвердив такі норми.А ви кожен тепер порахуйте скільки це,наприклад,припадає на один тиждень,розділивши 1,4м.куб. або 2,6м.куб.на 52 і порівняйте з тим об"ємом,який ми виносимо реально.Хто розробляв ці норми? Чим керувались?
Відповісти
2015.05.26 20:38 -
Григорій Шитюк (26)
0 0
по "нормам" це виходить 0.05 куб.м. (я цілком допускаю що хтось так і викидає... ремонти, і таке інше), але за власними спостереженнями, реально виходить десь не більше ніж сміттєвий пакет на 20 літрів.
отож, ті хто уклали договори, фактичноно платять за прибирання усьго міста, а чистоти в Малині як не було, так і не буде з такими підходами до справи.
Відповісти
2015.05.26 20:54 -
Ольга Гура (31)
0 0
Ті, хто уклали договори, платять лише за себе, ті, хто не уклали ,викидають сміття будь-де ,або самі вивозять на сміттєзвалище, до прибирання усього міста це не має відношення. Бо з лісів ,куди часто викидають відходи з приватного сектору, ніхто те сміття не вивозить, а отже і витрат з бюджету на це нема.
Відповісти
2015.05.26 21:08 -
Григорій Шитюк (35)
0 0
Олю, я мав на увазі ту частину населення, яка у законний спосіб утилізує ТПВ...
мова про те, що комунальники забезпечують своє існування саме за рухунок добропорядних городян. решта сміття - то наше загаджене місто і довкола міста, і грошики, які комунальники могли б заробити... та це їм просто не потрібно, всіх і так все влаштовує, а коли перестає влаштовувати - піднімають тарифи! :)
Відповісти
2015.05.26 21:08 -
Григорій Шитюк (34)
0 0
Олю, я мав на увазі ту частину населення, яка у законний спосіб утилізує ТПВ...
мова про те, що комунальники забезпечують своє існування саме за рухунок добропорядних городян. решта сміття - то наше загаджене місто і довкола міста, і грошики, які комунальники могли б заробити... та це їм просто не потрібно, всіх і так все влаштовує, а коли перестає влаштовувати - піднімають тарифи! :)
Відповісти
2015.05.26 21:51 -
Ольга Гура (37)
0 0
Не впевнена, що так воно є. Якби комунальна служба працювала на самофінансуванні та самоокупності, то може б так і було. Не можна зрозуміти ,як працює система, доки не побачиш, як вона працює зсередини. Тарифи на скільки підняли, а наскільки підскочив долар і бензин? Хіба ми платимо тарифи у три рази вищі, ніж були? :) Я бачу ,як мимо наших будинків кожних 10-15 хвилин курсують сміттєві машини на сміттєзвалище. Працюють вони, думаю, не менше, ніж в інших містах. Але якщо не справляються, напевно треба було б скоротити штат управлінців і набрати додатково штат прибиральників. Керуючих багато ,а підмітати вулиці вже нема кому.
Відповісти
2015.05.04 16:32 -
Малинський (1)
0 0
де інвестор?
Відповісти
2015.05.05 02:12 -
маргарита (15)
0 0
То вже нехай тI бандюки киiвськi приходять , чиiХ ми территорiя , бо з нас такi господарi що потонемо в смiттi.
Відповісти
2015.05.04 16:55 -
Ольга Гура (2)
0 0
До речі, коли пару років тому паперова ф-ка "Вайдманн" хотіла виділити 100 тис. грн. на придбання контейнерів для сміття у місті, на обговоренні присутні депутати горою стояли проти контейнерної системи збору сміття. Бо... всі пам'ятають ті колишні контейнери, які були завжди з горою та навколо у смітті, собаки розносили недоїдки, а вітер - сморід. Люди їхали з сіл і викидали у міські контейнери свої відходи , часто брязкаючи пляшками по металевому контейнеру з самого рання, не даючи мешканцям спати, і не заплативши за вивіз своїх відходів ні копійки.
Тоді ці кошти замість придбання контейнерів пішли на ремонт єдиного світлофора у місті.
Відповісти
2015.05.04 18:19 -
Малинський (6)
0 0
а за собаками бродячами теж потрібен підход. Одні проблеми-бо нема хазяїна
Відповісти
2015.05.04 18:33 -
Ольга Гура (8)
0 0
Аня Дядя ззаймалася притулком для тварин - оформила усі юридичні документи і дозволи ,але місце для притулку виділили далеко за містом - вона не згодилася туди їздити і там щось будувати - немає сенсу, бо далеко і невигідно, а в межах міста - обов'язково комусь заважатиме. Нещодавно під Києвом спалили один притулок, який утримували на кошти італійців, бо місцевим мешканцям собаки заважали. Не пошкодуали живих душ ,спалили 70 собак. Державних притулків у нас не існує, тільки приватні і на кошти доброчинців.
Відповісти
2015.05.04 18:16 -
Малинський (4)
0 0
Ціна світлофора на сьогодні 4500 грн*8 секцій=36000 грн установка автотранспорт і тп 10 тис, тобто в 50 тис можна вкластись і сьогодні. В ті часи закупляв на фірму по 3200 здається. Детоді ще як мінімум 50 тис.? В всіх нормальних містах стоять контейнери, тільки в Малині їх нема бо вони воняють. Мабуть зза цього й інвестора не взяли...Оля -бардак!!
Відповісти
2015.05.04 18:26 -
Ольга Гура (7)
0 0
Чужі гроші не рахую, скільки дали, стільки дали, але обіцяли 100 тис. грн. Юо ми саме займалися цим питанням.
Щодо контейнерів - у різних містах по-різному. У Бучі, Ірпені - там приватні компанії "ГрінКо", "Рада" та інш. стоять нормальні сучасні контейнери для роздільного збору. У Коростишеві довелося бути - то там по центральній вулиці йдеш, а з дворів такий запашок доноситься, бо там звичайні старого типу контейнери, де усе разом - і харчові відходи, і інші. Напевно займаються не приватники, а комунальні служби, тому й смердить, бо контейнери треба не тільки вчасно вивозити, а ще й регулярно мити з спец.засобами. Окрім усього - проблема безпритульних тварин не вирішена. Можна поставити урни по всьому місту, але як тільки там будуть харчові відходи - воно розноситиметься собаками й котами, Коротше -клубок проблем. Приватники сюди не йдуть - ми вели перемовини, їм далеко і невигідно сюди їздити за сміттям.
Відповісти
2015.05.04 23:56 -
Малинський (13)
0 0
Якщо йдеться про те, що потенційний інвестор буде іздити з іншого міста за сміттям в Малин, то ніколи ви його й не знайдете. Була справа, пропонував інвестора, але місцева влада сказала, що не потрібно -вже є. Де є? вже не менше 1/2 року пройшло? А може просто вигідно його взагалі не мати? Який там бюджет на сміття в нас викидається з податків і ваших теж. Якби хотіли-вже б давно тей інвестор був.
Відповісти
2015.05.05 12:33 -
Віталій Цьоха (16)
0 0
Якщо є такий інвестор . напиши malyn@samopomich.in.ua або зателефонуй. 097-915-60-64. Багато з інвесторів яких я привозив в Малин особисто відмовлялись
Відповісти
2015.05.05 00:41 -
Малинський (14)
0 0
Хоч в такі часи реально не до інвестування і у людей останні гроші розходяться на кусок хліба, так що не до сервісу.
Відповісти
2015.05.04 18:17 -
Малинський (5)
1 0
Просто потрібно по графіку вивозити, обгородити тином. ...
Відповісти
2015.05.04 18:44 -
Ольга Гура (9)
0 0
Просто тільки на папері, а коли доходить до діла, то грошей нема, то людей, то тинів, то керівник на лікарняному (завжди залізна відмазка).
Якби я не цікавилася цим питанням, то теж думала б, що усе просто.
Відповісти
2015.05.04 23:43 -
Малинський (12)
0 0
просто світлофор
Відповісти
2015.05.04 20:19 -
Юрій Смалюк (10)
0 0
Так,Олю,все так.Але є ще одне але.Якби держава (фіскальні органи,санстанція МЧС та ін.) і міська влада не мали такого впливу на тих осіб (юридичних,фізичних) ,які хочуть і можуть займатись утилізацією твердих побутових відходів (папір,картон,скло,пластик),іншими словами якби ті особи не були так залежні від влади через перепони усілякими дозволами,ліцензіями і т.ін. і якби влада для стимулювання такої діяльності встановила якісь податкові пільги для таких підприємців,щоб на початках їх діяльності підтримати їх і ,сказати більше-може навіть дотації виділяти таким підприємствам,то ситуація зрушила б з мертвої точки.Якщо потрібно простимулювати діяльність в якомусь секторі,то так і треба чинити.Може загальний бюджет від того і не виграє нічого,але і не програє.Зате було б набагато чистіше.
Відповісти
2015.05.04 20:33 -
Ольга Гура (11)
0 0
Да, я лише хотіла сказати, що державна машина у цьому питанні дуже неповоротка і скрипуча, люди не зацікавлені у результаті, а зацікавлені у тому, щоб їх як менше чіпали, тоді як приватні компанії скорочують до мінімуму усі бюрократичні моменти заради результату і прибутків. Тому і працюють ефективно і швидко.
Відповісти