Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Відкрили реєстр декларацій: мер Малина ще не звітував

7.11.2014
Малин

Віталій Журавський не перестає дивувати


3.6 млн грн - тільки на телерекламу!!! Про це повідомляє видання hubs.com.ua.

Найщедрішим мажоритарником став Віталій Журавський, який балотувався у 66 окрузі Житомирщини. 3,6 млн гривень, витрачені на рекламу на центральних телеканалах, не допомогли політику. Він поступився Павлу Дзюблику з «Народного фронту».

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2014.11.12 12:44 -
Кіт Мармиза (31)
0 0
Такі дурак! Якби три лімона потратив як кажуть "на прямий підкуп виборців" а не на ТіВі, то був би дєпутатом, і до кошкі нє хаді!
Так шо реально в його тих лімонов в руках може й не було, а проспонсіровали в таком вигляді.
Відповісти
2014.11.10 20:49 -
Ксенія (16)
0 0
Гришо,а можна дізнатися назву садочку .який отримав білизну? Бо я знаю особисто,що на "відвідинах" одного населенного пункту Малинщіни пан Журавський пообіцяв білизну , але і попросив надати список батьків з номерами телефонів. Це було перед виборами. Нічого особистого. Але списка йому ніхто не надав......,а він в свою чергу не надав обіцяну білизну. А ось наш земляк Диняк чомусь не балотуючись в депутати запеспечує і садочки ...і школи..... і школу мистецтв та багато чого іншого.......але ж і не афішує ....і не балотується. А малинчани дізнаються про це тільки тоді,коли хтось подяку в газеті напише. Знаєте.....краще б він дав 40 тис на операцію маленькій малинчанці Марійці, а не рекламу собі робив. І справа добра......і люди трохи б думку про нього змінили. видно не ті люди балотуються в окрузі 66
Відповісти
2014.11.11 00:18 -
Григорій Шитюк (20)
0 0
іноді здається, що дехто сприймає мене як мінімум за уповноважену особу В.С. Журавського... помиляєтеся - вам не до мене. :) панове, а зверніться до штабу кандидата у депутати - отримайте інформацію з перших рук!
я про це дізнався так само як і решта - з інтернет-публікації. просто вважав що джерело інформації надійне, люди відповідають за свої слова, за те що пишуть. я і сам іноді пишу новини, але спираючись виключно на перевірену та підтверджену інформацію.
Ксенія, вибачте за прямолінійне запитання... а чому власне Ви мені пишете, що Журавському краще а що ні? на сьогоднішній день він іще чинний депутат Верховної ради по 66-му мажоритарному округу - зверніться до нього з пропозицією допомогти хворій дитині! так кумедно, коли ви всі разом взяті бігаєте з простягнутою рукою за багатим дядечком, а потім за спиною звинувачуєте його ж у підкупі виборців... правильно написано в Святому Письмі: народ має тих правителів, на яких заслуговує. завтра ви за Дзюбликом будете бігати, та ще й обурюватися - от негідник, ми ж за тебе проголосували!
PS: нічого особистого, без образ.
Відповісти
2014.11.11 01:18 -
Ксенія (23)
0 0
Гришо, не треба собі лестити. Вам до вповноваженної особи ще далеко(без образ) Особисто у Вас я запитала назви садочків (в множині,бо Ви саме так вказали),які отримали від нього матеріальну допомогу. Він чинний депутат- деюро.....,а ось ...дефакто- тут проблема.
Особисто до нього я звертатися не буду- я не люблю людей нещірих та хитрож.......
Може відкрию Вам таємницю, але стільки , скільки він викачав з округу 66 та скільки зробив
" "добрих справ написаних в його книжечці"" , то у % це 90 на 10. Я особисто не відчула присутність депутата Журавського за термін його депутатства.
А що стосується листів -звернень ,то писалися оф. листи цілий рік, та з його представником розмова була . Домога була потрібна дитячому закладу....і..... жодної відповіді.
Відповісти
2014.11.11 01:47 -
Григорій Шитюк (25)
0 0
Шановна, Ви не розумієте, про що я написав вище? перечитайте будь ласка. Вам потрібні назви садочків - зверніться до виборчого штабу Віталія Станіславовича... отримайте там вичерпну інформацію. я з цим питанням не знайомий, про допомогу садочкам (так як і Ви) прочитав тут на сайті.
окреме питання: а яким чином Ви чи я повинні були "відчути присутність депутата Журавського за термін його депутатства"? я чув про його виступи у парламенті, певні законотворчі (навіть досить резонансні) ініціативи... а чого чекали Ви особисто від парламентаря? скажіть, Ви дійсно наївно вважаєте, що депутат Верховної ради повинен опікуватися проблемами конкретного ДНЗ у своєму окрузі?
якщо не секрет, а чого чекаєте від нового обранця, який скоро складатиме депутатську присягу у парламенті?
Відповісти
2014.11.11 02:25 -
Ксенія (28)
0 0
Шановна як раз то зрозуміла,що Ви пишете треба спочатку зрозуміти Вам особисто. Ви написали про білизну для садочків- я попросила уточнення. Ви відповідаєте ,що у Вас немає такої хнформації....(і далі по тесту куди мені треба звернутися).
То ми по Вашому обираємо депутата(представника округу)...,щоб почути про його виступи у парламенті. Мій сусід під чаркою такий виступ влаштовує--усі в екстазі.
Мені шкода Вас розчаровувати,але він не просто повинен.......він зобов"язаний це робити.
..і опікуватись і вирішувати проблеми не якогось конкретного, а усіх ДНЗ та ЗОШ, багатодітний сімей. Від Зяблика багато не чекаю- він виграв за рахунок партії,яку представляє.
Чи знаєте Ви........,шановний,що на тер. Житомирщіни проживає 18 діток ,хворих на фенілкетонурію. Це дуже страшна хвороба. Одна баночка суміши коштує 950 грн,ії вистачає на 7-8 дн. Якщо не давати цю суміш,то дитина повільно деградує.не впізнає своїх батьків. А держава не може ніяк тендер (ненавиджу це слово) оголосити.....бо.... немає другого учасника тендеру. Моразм?...Ще якій!!! А ви кажете - законотворчі ....та навіть резонансні ініціативи. ха ха ха.
Депутат повинен душу витрясти ,поки вони не проголосують за тендер з одним учасником. Ви там десь писали про те,що написано в Святому письмі.
Відповісти
2014.11.11 13:07 -
Григорій Шитюк (30)
0 0
на превеликий жаль, я мушу Вас розчарувати. так, ми обираємо депутата від округу у найвищий законодавчий орган держави. але зовсім не для того щоб він переймався садочками, школами, окремими житловими будинками чи мікрорайонами - для цього ми обираємо депутатів міської, районної та обласної ради.
"Депутат повинен душу витрясти, поки вони не проголосують за тендер з одним учасником" - не згоден. в Україні не такі вже й погані закони, просто наші чиновники не звикли їх виконувати. Ви самі розумієте, скільки буде коштувати ота пляшечка ліків, якщо тендери будуть проводитися з одним учасником??? так, маємо 18 діток з вищевказаною хворобою... це дуже прикро. а скільки вже 200-х відправлено з Донбасу на Житомирщину, скільки 300-х по госпіталях... скільки іще їх буде хоча б за півроку війни з Росією? мабуть не важко проаналізувати співвідношення у цифрах... так, це наші суворі реалії сьогодення. і депутат не для того обирається в парламент щоб вирішувати питання тендерів чи пластикових вікон та постільної білизни у садочках.
Відповісти
2014.11.11 08:55 -
Юрій Смалюк (29)
2 0
У вас дещо викривлене розуміння того,що повинен робити народний депутат.Так,він повинен опікуватись,допомагати і т.д. і т.п.,але не безпосередньо своїми грошима і не коштами благодійних фондів імені МЕНЕ,а вииключно через написання нових законів і вдосконалення вже діючих.І тільки так.Це його безпосередні обов"язки.Депутати всі разом і кожен окремо повинні створити таку законодавчу базу,щоб усі ці благодіяння робились іншими людьми,але тільки не депутатами,бо це всеодно рано чи пізно деким буде розглядатись як самопіар і непрямий підкуп виборців.
Відповісти
2014.11.10 22:27 -
Малинський (17)
0 0
Дякую, ваша підтримкатдоречна, нехай Гришка допоможе дівчинці, я так розумію пан Диня теж підключився до збору грошей на операцію? Якщо так то дуже вдячний!
Відповісти
2014.11.11 00:27 -
Григорій Шитюк (22)
0 0
якщо хочеш почути мою відповідь на цей хлопчачий закид - знаєш де мене знайти, чи телефон написати?
одній вже писав - так і не передзвонила...
Відповісти
2014.11.10 22:29 -
Малинський (18)
0 0
Вибачте- мав на увазі Диняк
Відповісти
2014.11.07 21:57 -
робер артуа (12)
1 0
Побільше таких статей -ну дуже приємно читати і розуміти , що на Малинщині більшість свідомих людей!
Відповісти
2014.11.07 18:13 -
Прохожий (5)
2 0
Що Вам сказати...
Один бронежелет коштував приблизно4-5 тис. грн, то це 700-800 бронежелетів.
Не юудемо згадувати скільки комплектів зимового одягу.
Немає про що й говорити...
Відповісти
2014.11.07 17:16 -
Малинський (1)
1 0
и 11 тыс грн на помощь солдатам в ГО Малинщина!
Відповісти
2014.11.07 17:51 -
Григорій Шитюк (2)
1 -1
так ось де собака порила... тепер я розумію, чому такий інформаційний супротив пішов між волонтерами - "Малинщині" дав, а Гуменюку ні? :)
Відповісти
2014.11.07 18:00 -
Малинський (3)
1 0
розмова йде про велику різницю між 3 600 000 і 11 000. Що важливіше?
Відповісти
2014.11.07 18:22 -
Григорій Шитюк (6)
0 -2
зараз ти знову запишеш мене у адвокати Журавському... а я, як людина вдячний йому за те що пожертвував содатам і 11тис, за те що привіз у дитсадочки білизну та інш. хоча, я переконаний, що депутат не повинен їздити по округу та роздавати подачки, але якщо зробила людина добру справу - требе дякувати.
щодо суми, яка потрачена на телерекламу чи де інде - не варто зазирати в чужий карман (і стосується це не лише Журавського). так, політик повинен бути публічним, але я не став би звинувачувати жодного з цих кандидатів-мільйонерів. бо для когось ця сумма - N-на кількість кевларових шоломів та бронежелетів, комусь родинний маєток на узбережжі, для когось кількість новеньких авто, які можна міняти щодня, для когось довічний запас алкоголю та тютюну...
Відповісти
2014.11.10 14:43 -
Ксенія (15)
0 0
Гришо,а можна дізнатися назву садочку .який отримав білизну? Бо я знаю особисто,що на "відвідинах" одного населенного пункту Малинщіни пан Журавський пообіцяв білизну , але і попросив надати список батьків з номерами телефонів. Це було перед виборами. Нічого особистого. Але списка йому ніхто не надав......,а він в свою чергу не надав обіцяну білизну. А ось наш земляк Диняк чомусь не балотуючись в депутати запеспечує і садочки ...і школи..... і школу мистецтв та багато чого іншого.......але ж і не афішує ....і не балотується. А малинчани дізнаються про це тільки тоді,коли хтось подяку в газеті напише. Знаєте.....краще б він дав 40 тис на операцію маленькій малинчанці Марійці, а не рекламу собі робив. І справа добра......і люди трохи б думку про нього змінили. видно не ті люди балотуються в окрузі 66
Відповісти
2014.11.11 00:23 -
Григорій Шитюк (21)
0 0
Ксенія, хотілося б уточнення до вищесказаного... Журавський особисто "попросив надати список батьків з номерами телефонів"...? Ви маєте таку інформацію і можете її підтвердити?
Відповісти
2014.11.11 01:27 -
Ксенія (24)
0 0
Ви часом себе не з ким не путаєте? Постом вище Ви мене запитуєте ,чому стосовно Журавського я звернулась до Вас ,що Ви не є його представником. Тепер Ви бажаєте уточнення.
Дивно якось. ...Будьте послідовними.
Яке саме підтверження задовольнить Вашу цікавість?
Відповісти
2014.11.11 01:53 -
Григорій Шитюк (26)
0 0
Ксенія, мене як журналіста, задовольнить правда, у цьому я послідовний.
якщо не маєте чого сказати по суті - навіщо оці багато буквочок... до чого все це?
я задав зрозуміле і цілком конкретне питання - Ви можете на нього відповісти?
Відповісти
2014.11.07 22:02 -
робер артуа (13)
0 0
Гриша -ану догадайся з першого разу 3,6 мільйонів гривень ,на одну телерекламу звідки у державного чиновника???.....
.....Правильно -і твої вже чесно зароблені гроші в вигляді податків які ти сплачував теж там були.
Відповісти
2014.11.07 23:52 -
Григорій Шитюк (14)
0 0
я не буду сперечатися на кшалт того, як можновладці дерибанять бюджет... розумієш, якби я володів такою інформацією - так і написав би: ця людина вкрала гроші з бюджету і пустила їх на свою рекламну кампанію... але ні у мене ні у тебе немає такої інформації, а тим паче якихось доказів аби так ствержувати... це все на рівні наших припущень, тому що насправді ми не знаємо ні реальні статки, ні джерела їх надходженнь у зазначених вище осіб. як я можу стверджувати про те, чого не знаю?
Відповісти
2014.11.07 18:48 -
Малинський (9)
0 0
Дякую всім за добрі справи! Гриша і тобі дякую за добрі справи-наперед! Можливо ти їх почнеш робити, навчусь-буду обовязково повторювти! Дякую
Відповісти
2014.11.07 19:17 -
Григорій Шитюк (10)
0 0
ти можеш і не дізнатись про мої добрі справи - я їх не афішую, не маю потреби.
Відповісти
2014.11.10 22:30 -
Малинський (19)
0 0
Ти захищаєш і робиш добрі справи?
Відповісти
2014.11.11 02:01 -
Григорій Шитюк (27)
0 0
кого я захищаю? я просто закликаю людей відповідати за свої слова. розумієш, відповідати за сказане, написане. наші емоції - то одне, а наявні факти - іноді зовсім інше.
доречі, на твоєму яскравому прикладі я сам це добре відчув. іноді, ти дуже легковажно всіх звинувачуєш та провокуєш. для чого, щоб показати свою безпорадність коли логічними доводами тебе заганяють у глухий кут? а не краще, спочатку подумати - а вже потім написати?
Відповісти
2014.11.07 19:19 -
Малинський (11)
0 -1
це правильно, то й не продукуй інформаційного негативу
Відповісти
2014.11.07 18:34 -
Малинський (7)
0 0
Цирк уехал- клоуны остались
Відповісти
2014.11.07 18:41 -
Малинський (8)
0 0
Живи так, щоб тобі було добре, а другим ще краще.
Відповісти
2014.11.07 18:01 -
Малинський (4)
0 0
на ці гроші можна б було одівати через малинщину голих босих солдатів кожен день і цілий рік
Відповісти