Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Як купити крипту на ринку: основні способи

11.09.2015
Малин

Про малинську топоніміку та її декомунізацію


Думка журналіста газети «Факти» Володимира Шуневича

Люди добрі, а чим же все-таки завинили перед малинчатами генерал Ватутін, гвардійці-кантемирівці та інші визволителі від нациських окупантів? Ви мені так і не відповіли, за що бандерівці вбили армійського, фронтового генерала. Це верх цинізму і знущання над пам’яттю - називати саме вулицю Ватутіна іменем Коновальця.

А Жуков? Що, Берлін брав Бандера? До речі, чи знаєте Ви, що в Заксенхаузені Бандера сидів не з в’язнями, а в окремому люксі й одержував продовольчий пайок офіцера СС? Брати Соколовські у Радомишлі й інших селах наших районів вбивали і грабували мирне населення, влаштовували єврейські погроми. Я можу Вам надіслати матеріали. А тепер вони повстанці, борці! Давайте усіх карних злочинців і бандитів випустимо й оголосимо борцями за незалежну Україну. Чому б одну з малинських вулиць не назвати тоді вулицею Онопрієнка? Він теж почав свою "боротьбу" ще за радянського режиму, здається...

Гаразд, хай будуть Бандера та інші націоналісти. Але не за рахунок старих, визнаних історією і народом героїв.

Гагарін і Володимир Комаров загинули за те, щоб і Україна була космічною державою, а не ходила в постолах. Комаров дружив з Поповичем, Попович мені розповідав. Так, Попович гідний, щоб його ім’я було увічнене і в Малині. Але не за рахунок загиблого друга. Це цинічно. Все одно, що викидати небіжчика з могили, а на його місце класти іншого.

Не плутайте, будь ласка, декомунізацію з дурістю, не йдіть на поводу у тих, хто ладен розбити лоба (а дурнів у нас завжди вистачає). Окрім політичних симпатій майте і совість! Не розколюйте суспільство. Бо все це схоже на якусь чергову провокацію ФСБ, продовження ескалації ненависті до Росії. Не треба плутати падлюку Путіна з Росією. Не треба говорити про Росію (навіть у назвах вулиць!) мовою ворожнечі. Національна спілка журналістів України недавно присвятила цій проблемі спеціальний міжнародний семінар, на якому було піддано серйозній критиці "мову ворожнечі" в українських ЗМІ. Інакше війна на Сході ніколи не закінчиться. Ви цього хочете?

Вибачте за різкість.

Володимир Шуневич

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.09.19 20:34 -
Володимир Шуневич (47)
0 0
спроба авторизаціі перевірка перевірка
Відповісти
2015.09.14 17:22 -
Наливайко (45)
1 0
Як на мене, то цей шуневич ворог України.
Відповісти
2015.09.14 14:22 -
Die Walküre (19)
4 0
Твою ж мать.... читаю цю дурню, й волосся на голові ворушиться.... Це ж треба бути таким невігласом в історії, в культурі... у всьому.... У Вас мізки є, Ей, "шановний"? У вас голова щоб їсти, чи шапку носити, чи хоч інколи думаєте, А?
Перед тим як то всьо писати, ви попрацюйте в архівах, у т числі закордонних, а вже потім давайте оцінки таким постатям, як Бандера. Коновалець та інш. Стосовно ваших "народних героїв" кантемирівців. Ця дивизія розстрілювала з танків моїх побратимів. Чуєш мене, "знавець"? Повторюю. Танки 4-ї окремої кантемирівської дивизії, декілька разів штурмувала позиції наших бійців у грудні 2014 та січні 2015 рр. Ми їх палили, як гімно... І ти мені будеш говорити про героїв? Яких героїв, скотина ватна? Це твої герої? Може ти й патріот ДНР й русскага міра? Якщо ненавидши все українське? Тоді уйобуй нахєр з України. Їдь до своїх "героїв" на донбас.... Колорад, кончений... Моли Бога, щоб я тебе не знайшов у Малині. Знайду - будеш їсти свої гімно, блядь колорадська
Відповісти
2015.09.14 14:37 -
Ольга Єсипчук (21)
0 -2
Адміністраторе, грубе порушення правил, прошу звернути увагу.
Відповісти
2015.09.20 08:34 -
Valentin (50)
0 0
заступник адміністратора обізвався, ну тобі відомо що означає слово заступник))
Відповісти
2015.09.14 14:43 -
Die Walküre (22)
2 0
Ольго, а ви не вважаєте, що "стаття" от того "знавця" є по суті закликом до сепаратизму й закликом до знищення Української державності. Людина вважає героєм тих, хто вбиває українців нас з вами, ваших сусідів, вашого брата, чоловіка, чи батька... Це Нормально??????????????
Чи вам, як малинчанці, пофіг, що там, аби вас не чіпали, а?
Відповісти
2015.09.14 14:53 -
Ольга Єсипчук (23)
0 -2
це вже СБУ розбереться і уповноважені на то органи. Доречі конституцію нагадать про честь і гідність? Державність руйнують не назви вулиць, і не статті даного типу, а її "топ-менеджери". Я вважаю, шо до вирішення кожної проблеми треба підходити з різних сторін, як не крутіть майже кожен хто проживав на території України в радянський час, мав або партквиток, або був комсомольцем, так що тепер розстріляти їх за це, за прикладом, як Бандера нищив радянських "служителів"? Радянську сторінку не викинете з історії України, як не крутіть це 70 років. Були люди які вірили в союз, в них теж є свої аргументи. Історія дасть свою оцінку й подіям сьогоденню, звісно прикро, що гинуть люди, а Ви себе запитували. хто в цьому винний? Гітлер, Сталін? А може Порошенко і Путін?
Відповісти
2015.09.14 15:05 -
Die Walküre (24)
3 0
Все починається з дрібничок, назва вулиці, мова, на якій ви розмовляєте і тд. Звісно, що жили у ссср, але той період не є прикладом для гордості нам, українцям. Ми були у ярмі, і не лише в останні 75 років, а з часів Переяславської ради... Нам нарешті вже потрібно раз й назавжди викинути совковий мотлох, й починати жити реально по новому, по українські, шанувати своїх пращурів, що зі зброєю в руках боролися за незалежність України... Якщо для вас ці почуття чужі, тоді мені вас жаль. Історія твориться саме зараз. Саме зараз на Донбасі країна, що тупор преться від СРСР вбиває українців... Якщо у вас ще залишилися ілюзії стосовно СРСР чи "братського" російського народу - тоді поїдьте на Донбас. Там ви побачите й "братство" і все що ви забажаєте.... Нам немає про що з вами говорити....
Відповісти
2015.09.14 15:13 -
Ольга Єсипчук (25)
0 -2
жити по новому тре починати з "білої" зарплати, зі сплачених податків ( підрахувала в себе скільки не сплачено - близько 600тис до бюджету), з чесності чиновників, і точно не з війни та нових поборів. Перейменування вулиць в даному випадку шо мертвому кадило.
Відповісти
2015.09.14 15:43 -
Ірина Кримська-Лузанчук (30)
2 0
у качок (для страви з їх печінки - фуагра) гарна відгодівля в рабських умовах - їх годують до очманіння, а натомість у них - "нуль" вільного вибору жити й помирати так, як хочеться, і так, як природа качки диктує! хто бачить їх у вигляді страви, не думає про їх вибір, Олю! а вкачки теж є вибір, розумієте? та її позбавляють його... ми українці чи качки для фуагра???
Відповісти
2015.09.14 16:14 -
Ольга Єсипчук (32)
0 0
По Вашому не треба радитись з жителями вулиці при перейменуванні вулиці?
Відповісти
2015.09.14 16:36 -
Ірина Кримська-Лузанчук (37)
2 0
А при чому тут це? Хто ж сказав, що не треба? Ви читали уважно, наприклад, мою статтю про роботу топонімічної комісії? Перейменування неможливе без процедури громадського обговорення. Закон вимагає. Інша справа, чи здатні депутати й активісти організувати ефективне громадське обговорення. Є можливість свою позицію не лише висловлювати, а й лобіювати. Чому тут у коментарях багато хто так себе поводить, наче руки їм заламують і кайданки одягають, затикнувши рота кляпом? За радянської влади ніхто нікого взагалі не питав ні про що особисту думку. а підносилося все як всєобщєє народноє одобрєніє! Отакий собі народний оргазм без совокуплєнія. Партія сказала - ета харашо! І народ скандував - атлічна! Тому й були тисячі бовванів лєнінів і тисячі савєцкіх уліц. Бо в намордниках всі були. і я була. Але зараз я без намордника і кайданків, проте ця відсутність обмежень мені допомагає вільно спілкуватися, а не махати руками, як млин, і кидатися на опонентів.) Ніхто не замахується на одноосібне рішення.
Відповісти
2015.09.19 20:37 -
Володимир Шуневич (48)
0 0
Так, Іро, у нас що добряче навчилися за роки демократії -- це кидатися на опонента.
Відповісти
2015.09.20 10:59 -
logic (51)
0 0
А Ви, зі своїм "Комуністична партія ... вже не раз засуджувала помилки і злочини своїх керівників", схоже, так нічому не навчились, і залишились в сорокових роках минулого сторіччя.
Відповісти
2015.09.14 16:40 -
Ольга Єсипчук (38)
0 -2
то сходіть на Воровського, шоб я була спокійна шо жителі моєї вулиці схвалюють рішення її перейменувати, бо живуть в нас люди різного віку і часто не мають доступу до даного сайту.
Відповісти
2015.09.14 16:45 -
Ірина Кримська-Лузанчук (40)
2 0
За рішенням комісії це має робити депутат у своєму окрузі, у мене є повноваження як у журналіста, хіба що; а у Вас вуличка невеличка - чому б Вам не розпитати сусідів? Тоді б думку людей тут висвітлили б. Ні? Мама Ваша також, бачу, небайдужа, про Абрикосову вулицю просила. Уже є думки. Ще з десяток - статистика "за" і "проти". І не потрібні ці змагання в коментарях, хто кого затролить.
Відповісти
2015.09.19 20:34 -
Володимир Шуневич (46)
0 0
спроба авторизации перевірка перевірка
Відповісти
2015.09.19 20:39 -
Володимир Шуневич (49)
0 0
Здається, нарешті вдалося авторизуватися. Онук допоміг. Тепер зможу відповідати опонентам.
Відповісти
2015.09.14 16:47 -
Ольга Єсипчук (41)
0 0
буду на вихідних - запитаю кого буду бачить, відпишу про результати.
Відповісти
2015.09.14 17:01 -
Ірина Кримська-Лузанчук (43)
1 0
Бажано було б результати потім задекларувати у вигляді офіційної заяви, протоколу вуличних зборів тощо - простенько, по суті, коротко. Щоб містилася думка і статистика. Адресувати депутатові/сесії/міській раді. З підписами людей або хоча б учасників ініціативної групи.
Відповісти
2015.09.14 15:33 -
Die Walküre (29)
1 0
Аргументів у вас немає... От і вся ваша "позиція".... Потрібно все робити, і вулиці перейменовувати тим паче.... Бо якщо не зараз, то коли? Через 70 років? Стосовно білої ЗП і поборів... це все наслідок того совкового минулого.... З людей зробили рабів, у повному сенсі цього слова. Невже я, учасник АТО, несплачую податки, чи займаюся поборами? Ні, не я. А ті, що на нашій крові прийшли до влади. Ті сили, за яких, даю гарантію, й ви голосували, за чоколоданого прєзіка пороха та його жидомасу.... Навчітьсям вже нарешті брати відповідальність у свої руки. Проголосували - тоді майте і не нийте... Або беріть зброю і айдпа до Верховної Ради...
Відповісти
2015.09.14 16:15 -
Ольга Єсипчук (33)
0 -1
на які аргументи Ви тут очікуєте, мо мені кан-кан затанцювати ще? з приводу брання зброї і йти до ВР - почитатйте закон - це вже сепаратизм.
Відповісти
2015.09.14 16:22 -
Die Walküre (34)
3 0
Сепаратизм - це ваші та автора статті, що вище, погляди, ось що сепаратизм. Під ВР ми були під українськими знаменами, а не під шматтям сусідньої держави. Якщо ви плутаєте поняття відстоювання інтересів суспільства та сепаратизм, тоді мені реально немає з вами про що говрити
Відповісти
2015.09.14 16:34 -
Ольга Єсипчук (36)
0 -2
поговоріть з гришою, то він любітєль розводить гівно по сраці....
Відповісти
2015.09.14 16:51 -
Григорій Шитюк (42)
2 0
хто це тут нещодавно волав про втручання адміністратора сайту...? здається вже прийшов час підчистити його від коментарів неврівноважених осіб, в яких права рука не відає що пише ліва.
Відповісти
2015.09.14 17:21 -
Наливайко (44)
1 0
цю особу переконувати чимось нема сенсу, вона себе не контролює.
Відповісти
2015.09.14 16:33 -
Григорій Шитюк (35)
2 0
людина закликає "жити по-новому, чесно", і при цьому анонсує свою участь у несплаті податків на кругленьку суму... людина представляї політичну силу під прапором борців за українську незалежність і в той же час називає Степана Бандеру звичайним бандюком що палив села та вирізав людей в часи Другої світової... людина блюзнірствує над вишиванкою (в яку на аватарці одягнений побратим) та гаслом "Слава Україні"... людина будь який коментар оппонента протилежної статі розцінює як надмірну чоловічу увагу...
ТА ПРО ЩО ТУТ ВЗАГАЛІ МОЖНА ГОВОРИТИ??? :)
Відповісти
2015.09.14 16:43 -
Ольга Єсипчук (39)
1 -1
Гриша. скільки ще Ви тут гівно будете розводить? я не музейний експонат шоб всім подобаться, свої домисли залиште при собі, поцріот.
Відповісти
2015.09.14 15:21 -
Григорій Шитюк (27)
1 0
то можливо вже пора з вами "розбиратися" відповідним службам...?
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Відповісти
2015.09.14 15:23 -
Ольга Єсипчук (28)
1 0
Гриша найди собу бабу та недой...ся до мене....
Відповісти
2015.09.14 15:48 -
Григорій Шитюк (31)
0 0
це все на що розуму вистачило, після покривання найстрашнішого злочину у цивілізованому світі - несплати податків...? вражає.
Відповісти
2015.09.14 15:21 -
Григорій Шитюк (26)
0 0
то можливо вже пора з вами "розбиратися" відповідним службам...?
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Відповісти
2015.09.14 14:33 -
Григорій Шитюк (20)
3 0
можливо не зовсім чемно, проте більш ніж переконливо! та нехай хоч так - аби дійшло.
можливо хтось пояснить, з якими відчуттями, людині яка там, на війні захищала територіальну цілістність нашої держави, повинна ходити рідним містом по вулиці "танкистів-кантемирівців"...?
Відповісти
2015.09.12 17:58 -
Huskuld (18)
1 -2
Особисто мнені плєвать як ті вулиці будуть називатись, головне шоб на них було освітлення, ідеальне дорожне покриття, як для автомобілів, так ідля пішоходів з велосипедистами . Або як мінімум шоб не було куп сміття і були хоть де інде урни, і шоб сміття з них прибирали хоч раз в тиждень . Якшо так буде, то я готовий терпіти шоб вулиця та була хоч імені Рудольфа Вєтішки
Відповісти
2015.09.11 21:28 -
Малинський (17)
1 0
Останні слова-наче погроза, Юрій Гагарін для нас герой, майже украінець! Думаю що все починається з своєі історіі а не чужоі- ворожоі і москалі здається братами і не були , хіба що до 33-го
Відповісти
2015.09.11 19:23 -
робер артуа (13)
2 0
Бандера Степан може Берлін і не брав( і для чого патріоту своєї держави лізти в справи інших) але якщо розібратись то Рузвельт після того як радянські війська увійшли в східну Европу дуже пошкодував і назвав це дуже великою своєю помилкою та показкою.
Я розумію що похилим людям ,яким все життя полоскали мозок повірити в правду!
Відповісти
2015.09.11 19:37 -
Ольга Єсипчук (14)
1 -2
Аби через 20 років не почали знов йменування мінять, люди в нас не мають сталості поглядах, хто зна яка ще доля буде в небесної сотні:/
Відповісти
2015.09.11 19:49 -
робер артуа (16)
0 0
Справа в тому що, коли люди відчували , що їм щось не договарювали весь час ,то почувши правду можуть самі робити висновки .
Відповісти
2015.09.11 18:51 -
Ясамон Предчайший (12)
0 -2
Газета "факты", какие мы умные, советы селянам раздавать, какие мы идейные, по украински говорить, но ведь именно на русском языке наши родители и деды, построили фабрики и заводы, которые теперь принадлежат кучке олигархов. Смешно, не правда-ли...было бы с кем говорить, был бы диалог.
Відповісти
2015.09.11 19:41 -
Юрій Смалюк (15)
0 0
http://toptales.cc/articles/432
Відповісти
2015.09.11 17:21 -
Володимир Нечипоренко (9)
3 0
Мабуть краще взяти за образ городництво.
Розумно коли багато картоплі, є грядки з помідорами, з огірками, де не де гарбузи й соняхи, буряки, морква. Це ї є Україна.
Нерозумно коли весь город (не фермерська плантація!) в помідорах і топінамбурах. І навіть, якщо так садили 20 років поспіль, то не стане розумніше. Я нічого не маю проти помідорів. І для дітей, що виросли на тих помідорах то і буде вся правда.
До 18-ти я вірив у те, що бандерівці криваві бандити, а сьогодні протилежної думки. Хтось змінився, інтуїтивно (генно) відчуваючи, які повинні бути городи, хтось ні. І не переоравши ті топінамбури нормального города не засадиш, якби не було то боляче "помідорним" дітям.
Особисто список перейменування підтримую. Можна доводити до ідеалу, але то буде не во благо. І багато кандидатів на вильот ніяк не завинили, але от згадаю, повезли на на місяць збирати помідори.... на четверту неділю один погляд на червоне викликав спазми.
Політкоректно, з Малина, для столичного журналіста ))
Відповісти
2015.09.11 14:44 -
logic (6)
4 0
Почав читати більш розлогу статтю цього апологета СРСР , але прочитавши фразу "Комуністична партія ... вже не раз засуджувала помилки і злочини своїх керівників",
далі читати не став. Пробігся. Кондова радянська пропаганда. Невіглас наче застигнув у сорокових минулого сторіччя. Про те, що ніякого "Александра Матросова" не існувало не чув.
Про секретні додатки до пакту Молотова-Рібентропа не знає (це про "засудження" компартією).
Відповідно на грунті брехні побудовані його закиди.
Відповісти
2015.09.11 14:15 -
Черемушки (4)
0 -2
Зараз набіжать упороті. Ви хоть малинчан питали шановні? Чи малинчани це купка підписувачів цього сайту?
Відповісти
2015.09.11 13:55 -
Юрій Смалюк (3)
2 0
"Робота у компартійних виданнях стала для молодого журналіста не лише чудовою школою журналістської майстерності..." це про 61-річного Володимира Шуневича.Про братів Соколовських,вочевидь,цей журналіст знає з батькових спогадів і досліджень... Та це так, до слова.
Цьому журналісту не завадило б прочитати коментарі до подібної теми Ірини Лузанчук. Цитувати не буду,кому цікаво-сам знайде.Там є відповіді на його закиди.
Відповісти
2015.09.11 13:44 -
Ольга Єсипчук (2)
0 -3
хоч в когось ще залишився здоровий глузд, аж легше стало.
Відповісти
2015.09.11 13:34 -
Valentin (1)
0 0
І понеслась, мій комент перший.
Відповісти
2015.09.11 14:37 -
Альф (5)
0 -3
Шуневич прав...стопудов...
Відповісти
2015.09.11 16:06 -
Григорій Шитюк (7)
2 0
в чому прав...? кількома коментарями вище майже все сказано - решта під матеріалом Ірини Лузанчук. ця людина навіть не усвідомлює, що на дворі 2015 рік, позаду кривавий Майдан, окупований Крим, війна на Донбасі, де щодня гинуть наші хлопці... за що вони гинуть, від чиїх куль та снарядів??? кому заціпило за кисельовською брехнею, нагадаю: гинуть наші воїни сьогодні за теритоіальну цілісність європейської держави Україна (чули про таку?), і гинуть від рук російських солдат та їхньої зброї... доречі - на своїй землі гинуть! тому оці теревені про "братський народ" (скоріше бля...ське плем'я) і старшого сусіда з видатними героями на кшалт п'янички Гагаріна чи душогуба Жукова, імена яких згадані у кожному місті та селі бувшого СРСР нехай залишить при собі - не ті вже часи аби це сприймалося всерйоз.
а цей герой минулої доби часом не допомагав Сосніну робити з Малина край партизанської слави...?
Відповісти
2015.09.11 18:10 -
logic (11)
2 0
а цей герой минулої доби часом не допомагав Сосніну робити з Малина край партизанської слави...?
==============================================================
Молодий він для цього. Тут скоріш С.С. Смірнов.
Відповісти
2015.09.11 16:37 -
Альф (8)
0 -2
будь-яка війна закінчується і входить в історію як її період. Від нашої емоційності і гніву вона не зміниться. Ми можемо скільки хочеш перейменовувати, стирати з лиця земля слід від ноги окупанта, але від цього ІСТОРІЯ НЕ ЗМІНИТЬСЯ... Шуневич не лише за вікно заглядає, у 2015 рік, а дивиться більше.. Так що він правий.. я його підтримую і буду підтримувати...
Відповісти
2015.09.22 09:50 -
Die Walküre (52)
0 0
Тут лише одне до вас та вашого шуневича питання, кого він вважає окупантом, а кого героєм.Якщо для вас герої - лише червона армія, а окупанти лише нацисти - тоді немає питань - ви класичний совок, людина, що живе ще, у кращому випадку, у 70-х роках. Єдина сила, що боролася за незалежну Україну - ОУН (М) та ОУН (Б). Це заперечувати, при всьому масиві відкритості архівів, те ж саме, що говорити, що сонце крутиться навколо землі....
Відповісти
2015.09.11 17:57 -
logic (10)
3 0
Маю великий сумнів, що Ви знаєте ІСТОРІЮ.
При наймі Шуневич, судячи з його допису у "Соборній площі",
зупинився на сорокових роках, не дотягнув навіть до 1956 року
коли було викрито багато брехні.
Відповісти